kopci na biało

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zoltan.chivay
    Classic
    • 2010
    • 11

    kopci na biało

    A ja cały czas szukam z końcówką H i nic. Gdyby jednak ktoś znalazł taki to dajcie cynk
  • dr4Q
    Drive
    • 2009
    • 44

    #2
    kopci na biało

    Witam mam pytanko dziś odpaliłem samochód po całej nocy stania na dworze. auto jechało normalnie po czym zauważłem biały dym i na dodatek strasznie śmierdział, płynu chłodzącego nie ubyło a jak na zgaszonym siliku wyciagnełem bagnet to było takie sykniecie, oleju też raczej tyle ile było. co to może być bo już sie przeraziłem.

    Komentarz

    • skalar
      Rider
      • 2010
      • 575

      #3
      możliwe że gdzieś poluzował się wąż wężyk od dolotu.

      Komentarz

      • dr4Q
        Drive
        • 2009
        • 44

        #4
        masakra niby chodzi ok ale masakrycznie kopci na biało zostaje mega chmura za mna... no i śmierdzi strasznie ten dym...

        Komentarz

        • Udesky
          RS
          • 2007
          • 1692
          • Octavia I (1U2)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          A patrzyłeś czy nie występują bombelki w zbiorniczku wyrównawczym oraz czy zapach ze zbiorniczka i komory nie jest podobny?
          Zaciągnięte z forum SCP ( http://forum.skodaclub.pl/tuning-mec...20dym&start=15 ):
          Biały

          Biały dym wydostający się rury wydechowej również nie wróży nic dobrego. Jeśli z układu chłodzenia nie ma wycieków, płyn znika a z rury wydechowej wydostaje się biały dym to niestety świadczy to o przedostawaniu się płynu do komory spalania. Powodem tego może być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub co gorsze pęknięcie głowicy lub kadłuba silnika. Dym z płynu chłodniczego jest znacznie gęstszy niż para wodna wydostająca się z wydechu, która jest normalnym produktem spalania i widoczna jest wyraźnie w niskich temperaturach.


          Ewentualnie nie wiem, może uszczelniacze w turbo...

          Jesteś pewien, że to nie jest para wodna?
          W Polsce nie ma kryzysu.
          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

          Komentarz

          • skalar
            Rider
            • 2010
            • 575

            #6
            Zamieszczone przez dr4Q
            masakra niby chodzi ok ale masakrycznie kopci na biało zostaje mega chmura za mna... no i śmierdzi strasznie ten dym...
            para wodna może tak śmierdzieć??
            ja stawiam na dolot czyli turbinka.

            Komentarz

            • dr4Q
              Drive
              • 2009
              • 44

              #7
              para wodna napewno nie.. bo para to wiem jak wyglada i zaraz znika a tu mi sie straszna chmura za autem ciagneø bialego dymu a jak otworzylem drzwi to mi nalecialo troche do auta bo zawialo i smierdzialo wiec para wodna to napewno nie a w zbiorniczku nie smierdzialo tylko mówie dziwny syk byl jak wylaczylem samochod i wyciagnelem bagnet tak jak by jakies cisnienie bylo. moge dodac ze mam jeszcze zrobiony separator oleju moze to od tego ale separator juz pare miesiecy mam wiec nie wiem no i mialem max w zbiorniczku z plunem ale to na przegladzie mi ostatnio tyle wlali mialem sciagnac ale jakos zapomnialem... teraz to ja sam nie wiem a i alto ma przejechanie 145tys, km

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zamieszczone przez dr4Q
                para wodna napewno nie.. bo para to wiem jak wyglada i zaraz znika a tu mi sie straszna chmura za autem ciagneø bialego dymu a jak otworzylem drzwi to mi nalecialo troche do auta bo zawialo i smierdzialo wiec para wodna to napewno nie a w zbiorniczku nie smierdzialo tylko mówie dziwny syk byl jak wylaczylem samochod i wyciagnelem bagnet tak jak by jakies cisnienie bylo. moge dodac ze mam jeszcze zrobiony separator oleju moze to od tego ale separator juz pare miesiecy mam wiec nie wiem no i mialem max w zbiorniczku z plunem ale to na przegladzie mi ostatnio tyle wlali mialem sciagnac ale jakos zapomnialem... teraz to ja sam nie wiem a i alto ma przejechanie 145tys, km
                \
                kiedy ci kopci na biało? rano? czy jak silnik jest rozgrzany? pod obciązeniem czy na wolnych obrotach?
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • dr4Q
                  Drive
                  • 2009
                  • 44

                  #9
                  dzisiaj po nocy zaczął mi kopcić na luzie kopci ale delikatniej a przy ruszaniu i jeździe to powstaje duża chmura dymu i tak się ciągnie a silnika nawet nie rozgrzałem bo się wystraszyłem jak zobaczyłem taka masakryczna chmurę dymu za sobą. Nigdy tak nie było wiec to napewno nie jest normalnie i napewno to nie jest para wodna

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Zamieszczone przez dr4Q
                    dzisiaj po nocy zaczął mi kopcić na luzie kopci ale delikatniej a przy ruszaniu i jeździe to powstaje duża chmura dymu i tak się ciągnie a silnika nawet nie rozgrzałem bo się wystraszyłem jak zobaczyłem taka masakryczna chmurę dymu za sobą. Nigdy tak nie było wiec to napewno nie jest normalnie i napewno to nie jest para wodna
                    być może uszczelniacze olejowe w turbinie?
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • dr4Q
                      Drive
                      • 2009
                      • 44

                      #11
                      na pierwszy rzut oka mechanik powiedział że możliwe ze to olej gdzies w dolocie sie znalazł zobaczymy

                      [ Dodano: Pon 21 Lut, 11 10:40 ]
                      no i tak jak kolega wyżej napisała turbinka padła......

                      Komentarz

                      • cinus89
                        Classic
                        • 2011
                        • 7

                        #12
                        czas zmienić na Hondzinke albo Toyotke bo te niemcy to jednak już przeszłość....
                        HONDA THE POWER OF DREAMS

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          Zamieszczone przez cinus89
                          czas zmienić na Hondzinke albo Toyotke bo te niemcy to jednak już przeszłość....
                          hondzinki i toytoye też sie psują :szeroki_usmiech
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • dr4Q
                            Drive
                            • 2009
                            • 44

                            #14
                            wszystko sie psuje jak ma ochote ;p i taka jest prawda

                            Komentarz

                            • eX
                              Elegance
                              • 2006
                              • 980

                              #15
                              Zamieszczone przez dr4Q
                              ... a i alto ma przejechanie 145tys, km
                              dziwne nasz agr ma przejechane 340tys, plus program z dosyc fajnym momentem i turbo seria. auto nie mialo latwo od poczatku u nas

                              Komentarz

                              • dr4Q
                                Drive
                                • 2009
                                • 44

                                #16
                                nie wiem nie wiem... możliwe ze to dlatego też że auto jeździ głowni krótkie trasy i głównie po mieście.. nie wiem stało sie i już jutro już czeszka bedzie zrobiona :szeroki_usmiech

                                Komentarz

                                • DGW
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 2330

                                  #17
                                  Zamieszczone przez dr4Q
                                  wyciagnelem bagnet tak jak by jakies cisnienie bylo. moge dodac ze mam jeszcze zrobiony separator oleju
                                  to nie zapomnij go odmrozić.
                                  Podejrzewam że masz sprawcę awarii. Po zgaszeniu silnika, przy wyjęciu bagnetu nie ma prawa być żadnego ciśnienia w skrzyni korbowej :idea:
                                  NFPNorth-West
                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                  ->
                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                  Komentarz

                                  • dr4Q
                                    Drive
                                    • 2009
                                    • 44

                                    #18
                                    mówisz to przez separator oleju turbinka by padła ? wyciek oleju z turbiny był bardzo widoczny jak mi mechanik zawór egr odkrecił to tam z tyłu na dole wszystko było zachlapane olejem.

                                    Komentarz

                                    • Kicer
                                      Ambiente
                                      • 2011
                                      • 217

                                      #19
                                      Trochę odświeże temat. Pacjent to co prawda golf V z silnikiem BKC z przebiegiem 195 tyś km, bez żadnych programów.
                                      Turbinka to raczej nie jest bo każde TDI ma taki szlam olejowy w układzie doładowania i szczerze w życiu mam pierwszy taki przypadek.
                                      Mam właśnie przypadek jak wyżej. Auto strasznie kopci na biało/szaro, jak stoi na luzie to jest dość lekko ale jak depnie się po garach to jest taka chmura że z auty za widać tylko przebłyski świateł mijania.
                                      Nie jest to olej silnikowy bo śmierdzi to olejem napędowym/dieslem - więc turbo raczej odpada (poza tym auto ma siłe i jedzie całkiem dobrze), nie jest to uszczelka pod głowicą bo płynu nie ubywa a przewody wodne nie twardnieją. Zawór EGR pracuje poprawnie, test wychodzi ok. Auto na pompkach więc odpada złe ustawienie rozrządu i kąta wtrysku. Auto bez przygód silnikowych. Przebieg? Cholera wie jak w każdym VW...

                                      Wygląda to tak jakby do układu wydechowego dostawalo się paliwo, bo silnik chodzi równo korekcji dawek paliwa wyglądają poprawnie cylinder nr dwa dochodzi do -1.6 mg/H reszta nie przekracza 1 czy -1. Grupa nr 18 i 23 wartości w normie, bez rewelacji.

                                      Więc co pęknięta głowica i paliwo tryska do wydechu? Spotkal się ktoś?

                                      Może kolega sobie poradził i wie co i jak?

                                      Sam sobie poradziłem. Wymieniłem wtryskiwacz cylindra drugiego ten co dawke paliwa miał mocno korygowaną... Teraz auto nie kopci i jest jak przed awarią.
                                      Pozdrawiam MArcin
                                      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                                      Komentarz

                                      Pracuję...