[O1] Wycie po zgaszeniu silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ostry82
    Drive
    • 2011
    • 73

    #26
    ja mialem to samo, przy gaszeniu silnika jeszcze przez 5-7 sekund byl taki bzyk.....
    zrobie foto - co mi wymienili i przesle Ci.
    _______________________

    była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance

    jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver

    Komentarz

    • dawidsc
      Classic
      • 2012
      • 21

      #27
      sprawdz Cie rure laczaca intercooler z kolektorem mialem takie cos

      Komentarz

      • Mayki
        Classic
        • 2010
        • 32

        #28
        Jeżeli można podciągnąć ten dźwięk pod wyrównywanie ciśnienia jak w starych rurach w bloku po np spuszczeniu wody w kibelku ( po wyłączeniu ok 2-3 sekundy ) to w aso wymienili mi właśnie tą czarną skrzynkę. Nazwali to blok zaworów magnetycznych. Diagnoza była od razu. Nie wiem ile to kosztuje bo pojazd był jeszcze na gwarancji.

        Komentarz

        • arkady
          Ambiente
          • 2010
          • 136
          • Octavia II (1Z3)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #29
          Zamieszczone przez Mayki
          Jeżeli można podciągnąć ten dźwięk pod wyrównywanie ciśnienia jak w starych rurach w bloku po np spuszczeniu wody w kibelku ( po wyłączeniu ok 2-3 sekundy ) to w aso wymienili mi właśnie tą czarną skrzynkę. Nazwali to blok zaworów magnetycznych. Diagnoza była od razu. Nie wiem ile to kosztuje bo pojazd był jeszcze na gwarancji.
          Jak to wygląda i gdzie się znajduje, jaki silnik ? Może jakieś foty masz starej części ?

          Komentarz

          • Mayki
            Classic
            • 2010
            • 32

            #30
            U mnie 1.9 TDI BXE jest to powiedzmy między akumulatorem a silnikiem, powieszone na ścianie. Wystają z tego rurki. Czarna skrzynka.

            Komentarz

            • alxxx
              RS
              • 2010
              • 1823
              • Octavia I (1U2)
              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

              #31
              Zamieszczone przez Mayki
              Nazwali to blok zaworów magnetycznych.
              Bo tak to się nazywa. No i koszt wymiany nie należy do najprzyjemniejszych.
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz

              • rradek
                Classic
                • 2010
                • 5

                #32
                Zamieszczone przez Mayki
                Jeżeli można podciągnąć ten dźwięk pod wyrównywanie ciśnienia jak w starych rurach w bloku po np spuszczeniu wody w kibelku ( po wyłączeniu ok 2-3 sekundy ) to w aso wymienili mi właśnie tą czarną skrzynkę. Nazwali to blok zaworów magnetycznych. Diagnoza była od razu. Nie wiem ile to kosztuje bo pojazd był jeszcze na gwarancji.
                Zgadza się, ja się z tym nie bawiłem tylko zajechałem do serwisu ponieważ auto na gwarancji i powiedziałem że mają to usunąć. Człowiek zapewniał mnie, ze nie ma konsekwencji jazdy z uszkodzonym blokiem ZM, ale wiecie sami jak to jest z serwisami. Jak się później coś wysypie to powiedzą że to "przez uszkodzony blok zaworów magnetycznych". A tak nawiasem mówiąc to czy ktoś wie jak zapobiec w przyszłości takiej awarii? Czy może ten szajs ma swoją trwałość i za kolejne 40 tys. mam szykować kasę na naprawę?

                Komentarz

                • Titus
                  Classic
                  • 2014
                  • 8

                  #33
                  odkurzacz

                  Cześć
                  Czy mając ten objaw czyli padnięty blok zaworów m... można z tym jeździć, czy szykować się szybko do wymiany? No i jaki powinien być koszt tej skrzynki?
                  Pozdro

                  Komentarz

                  • kamilm21
                    Classic
                    • 2014
                    • 13

                    #34
                    Niedawno zakupiłem Skodę więc jestem nowy na tym forum, WITAM wszystkich.
                    Chcę się podpiąć pod temat bo mam ten sam problem, po zgaszeniu silnika słychać coś jak kolega wyżej ujął "wyłączenie odkurzacza" i dochodzi on z bloku zaworów magnetycznych. Moje pytanie brzmi czy mógłby mi ktoś fachowo potwierdzić czy faktycznie można na tym jeździć? 500-600zł nie chodzi drogą więc na razie chciałbym odpuścić sobie jego wymianę, może w późniejszym czasie bym to zrobił jak się odkuję po zakupie Z góry dziękuję za pomoc.

                    Pozdrawiam
                    105KM

                    Komentarz

                    • alxxx
                      RS
                      • 2010
                      • 1823
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                      #35
                      kamilm21, skoro masz O2 to na pewno nie AHF. Podmień blok zaworów z kimś i będziesz miał jasność lub u jakiegoś sprzedawcy części używanych - zrobisz to na poczekaniu i się wyjaśni.
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      • kamilm21
                        Classic
                        • 2014
                        • 13

                        #36
                        Nie wiem właśnie jak sprawdzić to oznaczenie i tak odruchowo to wklepałem. No tak by było najłatwiej, martwi mnie tylko czy takie zachowanie tej skrzyneczki może negatywnie wpływać na resztę podzespołów i czy jest konieczność jej wymiany, bo ewidentnie, wręcz jestem pewien że te dziwne odgłosy dochodzą z tego bloku właśnie, a taka wymiana nie jest taka tania.... :?

                        [ Dodano: Sro 30 Kwi, 14 11:44 ]
                        Witam,

                        mam nadzieję że sprawa rozwiązana Byłem u "machera" i przełożył blok zaworów magnetycznych i pomogło, nie wiem na jak długo bo włożył używany, ale sprawny koszt 150zł stwierdził że "coś w środku pękło".

                        Dzięki za pomoc.
                        105KM

                        Komentarz

                        • starez
                          Drive
                          • 2011
                          • 59

                          #37
                          witam pozwole sie podpiac, i odswiezyc temat
                          czy mieli Panowie takie objawy? (film krecony dzisiaj)



                          pojawilo sie to jakies 2 tyg temu dopiero dzisiaj postanowilem sie temu bardziej przyjzec, jakies porady gdzie tanio to zalatwic? i czy oplaca sie kupowac uzywany blok?

                          Komentarz

                          • cwib
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 107

                            #38
                            starez, tak to jest własnie blok zaworów elektromagnetycznych, mam u siebie dokładnie ten sam dzwięk

                            Komentarz

                            • alxxx
                              RS
                              • 2010
                              • 1823
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez cwib
                              starez, tak to jest własnie blok zaworów elektromagnetycznych, mam u siebie dokładnie ten sam dzwięk
                              Modziłeś ALH na blok zaworów magnetycznych?
                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                              Komentarz

                              • cwib
                                Ambiente
                                • 2011
                                • 107

                                #40
                                Zamieszczone przez alxxx
                                Modziłeś ALH na blok zaworów magnetycznych?
                                no moze u mnie nie byc faktycznie byka stzrelilem, bardziej klapka gasząca ...

                                Komentarz

                                • alxxx
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1823
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                  #41
                                  cwib, Ty masz klapkę gaszącą i zawory N18 (EGR) N75 (turbo) N239 (do klapki gaszenia).
                                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                  Komentarz

                                  • cwib
                                    Ambiente
                                    • 2011
                                    • 107

                                    #42
                                    alxxx, dokladnie tak, a po podłączeniu do vaga okazało sie ze N75 wariuje czyli błąd z oznaczeniem: Elektrozawór powietrza dolotowego - zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór.

                                    Komentarz

                                    Pracuję...