[O1] Wspomaganie kierownicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojjaco
    Classic
    • 2010
    • 27

    [O1] Wspomaganie kierownicy

    coś wam podeśle do poczytania na dobranoc:

  • Edek89
    Ambiente
    • 2009
    • 109

    #2
    [O1] Wspomaganie kierownicy

    Witam, mam octavie już ponad rok i od samego początku uważam, że wspomaganie stosunkowo ciężko chodzi. Czy ten typ tak ma, czy powinienem zwrócić na coś uwagę? Czytałem o jakimś pasku który trzeba napinać i dolewaniu jakiegoś płynu, napiszcie coś więcej.

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Edek89, porównaj z innymi.
      co do napinania paska - robi to za Ciebie napinacz
      odnośnie oleju wspomagania- zielona nakrętka pod maską
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • tryton
        Elegance
        • 2008
        • 935

        #4
        Tak jak pisze robekcool najlepiej jak byś porównał z inną , generalnie w O1 wspomaganie chodzi ciężko

        Komentarz

        • krzysiek13
          L&K
          • 2010
          • 1155

          #5
          Potwierdzam, po przesiadce z passata od razu to zauważyłem - jest ciężej. Nie szukamy przyczyny, tylko robimy biceps podczas jazdy
          Octavia

          Komentarz

          • wesoły
            Drive
            • 2008
            • 43

            #6
            Witam. Co powiecie na taki pyzypadek jaki mam ja: wracalem raz do domu w polowie drogi wspomaganie przestalo dzialac, swiatla na desce przygasly i kontrolka od akumulatora pali sie caly czas. Dodam ze nawet po zmianie aku jest tak samo.
            Co tu robic?
            Poratujcie koledzy.
            Dziekuje

            Komentarz

            • krisoctav
              Rider
              • 2008
              • 417

              #7
              wspomaganie

              trza sprawdzić różnicę na odpalonym i na zgaszonym ale musi się palcem kręcić lekko
              jak tak nie jest to sprawdź płyn lub go wymień zobaczysz jaki ma kolor czy nie opiłków metalu jeśli nie ma to klawiatura dobra na 99%
              to pozostaje wymiana pompy wspomagania ale jak mówisz że bicepsy sobie wyrabiasz to od razu wymieniaj pompę i płyn jeśli klawiatura jest dobra czyli brak luzów

              [ Dodano: Pon 24 Gru, 12 17:38 ]
              wesoły a nie zerwał ci się pasek klinowy napędza on pompę wspomagania alternator wtedy nie ma prądu i na wiele ci nie starczy z akumy

              Komentarz

              • parasite
                L&K
                • 2011
                • 1368

                #8
                wesoły, tak jak mówi krisoctav. Alternator i pompa wspomagania są na jednym pasku więc albo się zerwał, albo się ślizga. Jeśli masz diesla, bo jak jest w benzynie to nie wiem.

                Co do wspomagania to też zauważyłem po zakupie, ze jakoś dziwnie ciężko chodzi, ale już się przyzwyczaiłem.
                AGR 112KM, 232Nm
                Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                Komentarz

                • wesoły
                  Drive
                  • 2008
                  • 43

                  #9
                  Dzieki
                  Wspomaganie wczesniej chodzilo leciutko tylko teraz zaczelo ciezko chodzic, stalo sie to w tym samym czasie co zapalila sie kontrolka od aku.

                  Komentarz

                  Pracuję...