Obroty nagle wzrosły do 5 tys a potem silnik zgasł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Hiv
    Rider
    • 2011
    • 311

    #51
    Z tym przebiegiem to fakt, jest przekręt. Chyba, że zakupili od Turka, to wszystko możliwe.
    Natomiast jeśli celowo nie podmienili turbiny na jakąś padlinę, to na to, że padła teraz koledze mieli taki wpływ jak na zeszłoroczny śnieg
    O2 skradziona - szukam nowej

    Komentarz

    • oolsztyniak
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6647
      • Superb II combi (3T5)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #52
      Zamieszczone przez Hiv
      Natomiast jeśli celowo nie podmienili turbiny na jakąś padlinę
      tego też nie można stwierdzić jednoznacznie.
      Zrobili przekręt z przebiegiem to może i z turbo też.
      Poza tym tu nie skończyło się na wymianie turbo tylko na kapitalnym remoncie silnika.
      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

      Komentarz

      • Hiv
        Rider
        • 2011
        • 311

        #53
        Zgadza się. Tylko pytanie: dlaczego?
        O2 skradziona - szukam nowej

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #54
          Zamieszczone przez Hiv
          Z tym przebiegiem to fakt, jest przekręt. Chyba, że zakupili od Turka, to wszystko możliwe.
          Natomiast jeśli celowo nie podmienili turbiny na jakąś padlinę, to na to, że padła teraz koledze mieli taki wpływ jak na zeszłoroczny śnieg
          no co Ty?!
          chyba inaczej oceniasz ryzyko zakupu i zużycie samochodu, który ma przejechane 200 a 400kkm...
          odnosi się to i do sprężarki i każdego innego podzespołu.
          zresztą już sam przebieg bez żadnych innych nieprzyjemności kwalifikuje ten komis na drzewo.
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • oolsztyniak
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6647
            • Superb II combi (3T5)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #55
            Zamieszczone przez Hiv
            Zgadza się. Tylko pytanie: dlaczego?
            bo coś było grzebane , dlatego. Nic nie dzieje się bez przyczyny.

            Zamieszczone przez szkoda
            zresztą już sam przebieg bez żadnych innych nieprzyjemności kwalifikuje ten komis na drzewo.
            :thank: :idea:
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz

            • kbjanek
              Rider
              • 2009
              • 381

              #56
              wojtek1982,
              czolem,
              dam Ci rade, taka zupelnie bez interesowna,
              bierz lawete po 1 zł za km i ciagnij auto do dobrygrzesia,
              facet jest pasjonatem i normalnym czlowiekiem,
              co do ceny sie dogadasz i razem poszukacie silnika,
              kolo w-wy bedzie wiecej opcji i Grzes rzuci okiem,
              nie kupisz w ciemno
              pozdrawiam

              Komentarz

              • oolsztyniak
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 6647
                • Superb II combi (3T5)
                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                #57
                kbjanek, też chciałem to dodać
                Ale jakoś się powstrzymałem
                Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                Komentarz

                • wojtek1982
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 108

                  #58
                  Turbo padło bo pewnie stosowałem po zakupie PSJ, po czyszczeniu kierownic zacząłem normalnie jeździć aż tu nagle samozapłon, który wg mechanika jest pochodną pierwszej awarii turbo. Co do przebiegu to raczej nie udowodnię facetowi z komisu, że cofnął licznik bo niby jak. Po pierwsze na FV nie mam podanego przebiegu a i wartość pojazdu była zaniżona niż faktycznie poniesione koszty. Mam ogromną i przede wszystkim kosztowną nauczkę na przyszłość.

                  Komentarz

                  • PAOLO ESCO
                    RS
                    • 2009
                    • 6624
                    • Volkswagen
                    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                    #59
                    Zamieszczone przez kbjanek
                    bierz lawete po 1 zł za km i ciagnij auto do dobrygrzesia
                    dobra rada! Poważnie.
                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                    Komentarz

                    • wojtass
                      Rider
                      • 2007
                      • 473

                      #60
                      popieram przedmówców odnośnie Grzegorza. Miałem taki sam przypadek jak Ty i Grzegorz przyłożył sie do roboty w spoób PERFECTO !!!!!! Wal do chłopa jak w dym a nie do Pana " KAZIA " co wróży z fusów . Życzę z całego serducha powodzenia bo jakj uż wczesniej napisałem pzrechodziłem to osobiście jakies 2 lata temu

                      Komentarz

                      • wojtek1982
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 108

                        #61
                        Spoko Panowie, DobryGrześ nie ucieknie, dobrze że mamy zaufanego człowieka na forum. "Pan Kazio" to fachowiec z wieloletnią praktyką w remontach silników. Przekonam się na własnej skórze czy rzeczywiście tak jest. Abstrahując od problemu, który mi dotknął, pragnę Was zapytać, jakie świece mam kupić do mojej ASV-ki? Znalazłem świece Boscha za 25zł od sztuki i 30 zł za Beru (obydwie jakieś tanie), co mam kupić, nie zależy mi na super opcji ale na najlepszej relacji jakość-cena? Zarzućcie jakiś link z allegro albo cuś

                        Komentarz

                        • Udesky
                          RS
                          • 2007
                          • 1692
                          • Octavia I (1U2)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #62
                          NGK u Elemenatuer'a, płaciłem chyba 23 lub 26zl/szt. Kontakt znajdziesz na forum.
                          W Polsce nie ma kryzysu.
                          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                          Komentarz

                          • astw
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 107

                            #63
                            "bierz lawete po 1 zł za km" - gdzie jest dostępna tak tania laweta?

                            Komentarz

                            • kieronte
                              Ambiente
                              • 2010
                              • 121

                              #64
                              Zamieszczone przez astw
                              "bierz lawete po 1 zł za km" - gdzie jest dostępna tak tania laweta?
                              hehe bardzo ciekawa opcja z tą lawetą

                              . ....Szalony Pastor!

                              Komentarz

                              • kbjanek
                                Rider
                                • 2009
                                • 381

                                #65
                                astw,
                                moge podac nr telefonu:
                                515 164 800 z Lodzi,
                                w domu mam zapisane jeszcze 2 inne nr telefonu

                                Komentarz

                                • wojtass
                                  Rider
                                  • 2007
                                  • 473

                                  #66
                                  "...Przekonam się na własnej skórze czy rzeczywiście tak jest..."
                                  Wojtek 1982
                                  Oby wszystko było okey, ale takie eksperymenty tylko znanym mechanikom dlatego ja i koledzy polecili Ci DGW
                                  Daj znac jak zakonczyśz ta nieszczesna operacje POWODZENIA

                                  Komentarz

                                  • wojtek1982
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 108

                                    #67
                                    Auto odebrane i jeździ, pięknie klekocze, ale nie może być inaczej skoro kupa kasy poszła. Oprócz remontu silnika zdecydowałem się na wymianę dwumasy ze sprzęgłem bo stara już dawała oznaki kompletnego zużycia. Ze starego silnika można zrobić co najwyżej ciężarki na ryby, korbowody przypominały półksiężyce a na tłokach brakowało z 1,5 mm materiału.

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #68
                                      Zamieszczone przez wojtek1982
                                      Auto odebrane i jeździ, pięknie klekocze, ale nie może być inaczej skoro kupa kasy poszła. Oprócz remontu silnika zdecydowałem się na wymianę dwumasy ze sprzęgłem bo stara już dawała oznaki kompletnego zużycia. Ze starego silnika można zrobić co najwyżej ciężarki na ryby, korbowody przypominały półksiężyce a na tłokach brakowało z 1,5 mm materiału.
                                      no to teraz 300kkm przed tobą bez dotykania silnika gratulacje
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • Torreto
                                        Drive
                                        • 2011
                                        • 85

                                        #69
                                        Witam. Pare miesiecy temu kupilem autko, bylo mulowate i po odpaleniu dymilo i nie chcialo jechac (na pierwszym biegu max do 1500obr/min) po ustawieniu kata wtrysku (ktory byl baaardzo zle ustawiony) ruszal juz dobrze i nie telepalo nim jak byl zimny, tylko po odpaleniu troche kopcil. Raz chcialem go przegonic i wpadl na wysokie obroty wiec go szybko zgasilem, pozniej musialem troche krecic zeby odpalil i dymil po odpaleniu, koles co nia jezdzil mowil ze tez raz mial taka akcje ze na obroty mu weszla. Oddalem auto do mechanika i wyja turbine, trbo bylo przerdzewiale i puszczalo olej. Po wymianie mechanik odpalil auto i odjechal okolo 100 metrow od warsztatu i wszedl mu na obroty az rure z turbo wywalilo i zachlapane cale auto bylo. odpalil je i wrocil. Po weekendzie odpalil auto i dymilo bardzo na bialo, po rozgrzaniu przestalo, pojezdzil troche i zgasil. Po 4 godzinach odpalil i znowu kupa bialego dymu. Pojechalem dzisiaj odpalilem auto i dymu naprawde duzo, bardzo duzo, nacisnalem na gaz a on ledwo to poczul, wiec nacisnalem na maksa i bylem w szoku :shock: Dlugo trzymalem a on baaaaardzo powoli wchodzil na obroty i moze do 1500 tylko doszlo. Co to moze byc koledzy?

                                        Komentarz

                                        • Eidos71
                                          RS
                                          • 2011
                                          • 2050
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          #70
                                          Wszystkie objawy wskazują na agonię turbinki... Objawy umierania turbinki to: spadek wydajności i związany z tym spadek mocy silnika,hałaśliwa praca (często głośne "pogwizdywanie" przy wkręcaniu na obroty), przecieki oleju, zadymienie z rury wydechowej... Chociaż przy umierającej turbinie dym jest raczej czarny, niż biały... Biały dym to objaw pękniętej uszczelki, lub głowicy cylindrów, a nadto problemy z pierścieniami i zaworami. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego (biały dym powstaje, gdy płyn chłodzący trafia do komory spalania) ? A jeżeli płynu nie ubywa - wtedy dym (nie śmierdzi czasem nieprzepaloną ropą?) i spadek mocy może świadczyć o tym, że silnik nie otrzymuje wystarczającej dawki powietrza - wtedy do sprawdzenia klapa gasząca.
                                          Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                          MOJA FURKA

                                          Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                          Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                          Komentarz

                                          • Torreto
                                            Drive
                                            • 2011
                                            • 85

                                            #71
                                            Napisalem ze turbo bylo przerdzewiale i po wymianie, chodzilo mi po wymianie turbo, zostalo zregenerowane. Odpalil i po 100 metrach weszlo na obroty i teraz po kazdym odpaleniu na zimnym dymi na bialo i telepie, jak sie rozgrzeje jest ok.

                                            Komentarz

                                            • abstinent
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 4842
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                              #72
                                              no to widać jak zregenerowane :lol:

                                              Komentarz

                                              • Torreto
                                                Drive
                                                • 2011
                                                • 85

                                                #73
                                                Po tej akcji mechanik sprawdzil turbo i do niego nie ma zastrzezen, mowil ze jest czyste i sprawne...

                                                Komentarz

                                                • DGW
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 2330

                                                  #74
                                                  Jeśli już kilka razy zdarzyło się że auto samo weszło na obroty i do tego było oczywiście dużo dymu to sama wymiana turbiny wątpię żeby pomogła skoro objawy są takie jak opisujesz. Równie dobrze mogą być już pogięte korby.
                                                  Turbo mogło puścić olej na dwa fronty i teraz wypala się olej z wydechu + to co jest między turbo a silnikiem.
                                                  Generalnie pełna diagnostyka motorowni się kłania zaczynając od pomiaru sprężania.

                                                  Tak na przyszłość to jeśli uda się zgasić silnik po rozkręceniu to NIGDY NIE PRÓBUJEMY GO ODPALAĆ !!! chyba że mamy w planach wymianę na nowy.
                                                  A jak wygląda dym jak turbulum dostanie okresu można zobaczyć tu http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_...eature=related
                                                  NFPNorth-West
                                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                                  ->
                                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                  Komentarz

                                                  • natash
                                                    RS
                                                    • 2011
                                                    • 2599

                                                    #75
                                                    Gratki buta w podłogę:
                                                    a) na zimnym
                                                    b) jak turbo nie domaga, i daje dym to przedstawiony typ testowania nie był najszczęśliwszy
                                                    c) jak silnik to przeżył, to daj w niedziele na tace :diabelski_usmiech

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...