jooo, na złom z gratem
[O2] Drgania przy hamowaniu
Zwiń
X
-
[O2] Drgania przy hamowaniu
Witam, Posiadam O2 z 2008 1,9TDI i podczas hamowania nawet już z 60 km/h drga cała buda. Jak się dociśnie mocniej pedał to drgania są mniejsze. Byłem na ścieżce i parametry hamowania są ok. Mój mechanik sprawdził, że to silenblok na wachaczu. Tarcze na oko sprawdził i podobno są ok. Faktycznie wyrobione silenbloki mogą powodować takie drgania ??
-
-
tylko i wyłącznie moim zdaniem tarcze
robia je coraz gorsze..
nawet nówki jak mocniej depniesz i wpadniesz w kałuzę to się zwichrują
pewnie cie czeka zatem wydatek (tarcze +klocki) inaczej nie ma sensu
pzdr
r.radar
zwykły tdi po raz czwarty
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy
Komentarz
-
-
no niby ja też na początku stawiałem na tarcze. Ale skoro mechanik powiedział silenbloki do wymiany to co mam się nie zgodzić i powiedzieć, że tarcze. Sam nie wiem co zrobić. Bo jak się okaże, że to faktycznie tarcze a nie silenblok to szkoda wymieniać tych silenbloków. Skoro są dobre i siedzą oryginalne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sharkno niby ja też na początku stawiałem na tarcze. Ale skoro mechanik powiedział silenbloki do wymiany to co mam się nie zgodzić i powiedzieć, że tarcze. Sam nie wiem co zrobić. Bo jak się okaże, że to faktycznie tarcze a nie silenblok to szkoda wymieniać tych silenbloków. Skoro są dobre i siedzą oryginalne.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Komentarz
-
-
witam
potwierdzam uwagi kolegów powyżej - może być i jedno i drugi, ale:
z własnego doświadczenia - najprawdopodobniej tarcze.
jeżeli mechanik stwierdził że tarcze na oko są dobre to nie obraź się ale sprawdź czy mu z oczu dobrze patrzy.
przerabiiałem to sam - 2 lata temu kupiłem na allegro komplety na przód i tył Brembo/ferodo - z czego przód PD. Rzekomo były to oryginały..... rzekomo!
po roku okazało się że jakieś bicie itd.
1. wyważanie kół - bez zmian
2 geometria - nic
3. Oględziny tarcz na oko! Niby ok
4. przy okazji robienia rozrządu i innych spraw kazałem zdjąc tarcze i dokładnie obejżec - i co się okazało? że tarcze mają bicie boczne - choc na oko dobrze wyglądały. Okazało się również że to jakiś szajs nie z tej ziemi - to samo dotyczyło kompletu z tyłu..
z braku kasy wymieniłem tylko przód - a te z tyłu rozpadają się teraz całkowicie.
własnie kupiłem na tył TArcze ATE - i tyko takie polecam (chociaż te z w/w sklepu skodaczęsci też ok - i sklep też polecam - sprawdzony).
Ja mogę polecić sklep internetowy (który ma również fizyczna siedzibę) z Mińska mazowieckiego:
oferta cenowa dotępna na telefon i maila (ja kupuję u nich bez pośrednictwa internetu)
Dla przykładu ATE do mojej na tył - 250zł z klockami ATE
Poza tym dodam, że teraz po wymianie kompletu z przodu - nadal mam bicie przy hamowaniu - ponieważ drgania przenoszą się również z tarcz tylej osi - i to równiez polecam sprawdzic!
Pozdrawiam - dobre hamulce to podstawa!
Komentarz
-
-
cześć panowie koledzy ja miałem podobną sytuację u staruszka w golfie IV też przy ostrym hamowaniu drgania były takie że budą rzucało i poprzedni właściciel dwa razy wymieniał tarcze z przodu i nic,co się okazało przód był ok lecz z tyłu zatarły się prowadnice klocków i to one powodowały te drgania :shock: ,po wymianie klocków i nasmarowaniu prowadników wszystko jak ręką odjął. miłej zabawy pozdrawiam :szeroki_usmiechBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz