[O1] stuka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar262
    Classic
    • 2011
    • 35

    [O1] stuka

    bo muszę mieć takie konto, ten minus dlatego pytam się który bank będzie najlepszy
    cezar262
  • fidodido
    Rider
    • 2010
    • 440

    #2
    [O1] stuka

    Witam
    Wymienione sworznie wahaczy L + P przód
    Wymienione drążki kierownicze L + P przód
    Wymienione końcówki drążków L + P przód
    Nadal coś stuka mam wrażenie ze z lewej strony i to przy skręcaniu.

    Co to może być kończą mi się pomysły i cierpliwość.?
    Auto: Skoda Octavia I
    Kolor: Srebrny
    Pojemność: 1,8T 20V
    Moc: 150KM
    Typ silnika: AGU
    Gaz: STAG-4

    Komentarz

    • roLLo
      L&K
      • 2008
      • 1063
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Przy skręcaniu to może przegub. A w ogole to mogą być gumy stabilizatora.

      Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

      Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
      Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
      Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #4
        fidodido, a sprawdzales lozyska marpersona? One przy skrecie i najezdzie na nierownosc poprzeczna wlasnie stukaja.
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • fidodido
          Rider
          • 2010
          • 440

          #5
          To jest tylko takie pojedyncze jakby pukanie nie stukanie.
          Czy gumy stabilizatora to fachowa nazwa czy to inaczej jakoś się nazywa.?
          Nie łożysk nie sprawdzałem ale podczas jazdy mam wrażenie ze to puka gdzieś w obrębie okolicy koła
          Auto: Skoda Octavia I
          Kolor: Srebrny
          Pojemność: 1,8T 20V
          Moc: 150KM
          Typ silnika: AGU
          Gaz: STAG-4

          Komentarz

          • roLLo
            L&K
            • 2008
            • 1063
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Czyli jak do maksa skręcisz i tak jedziesz to puka ?? Jesli tak to ja bym obstawiał przegub choć nie wiem.

            Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

            Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
            Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
            Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

            Komentarz

            • misiek^wro
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8321

              #7
              fidodido, generalnie wlasnie pojedynczym stukiem objawiaja sie lozyska macpersona.

              Zrob tak :

              ustaw auto prosto, na prostym, zero nierownosci.
              Skrec kola w lewo, energicznie rusz kawalek.
              Skrec kola w prawo, energicznie rusz kawalek.

              Stuka? Moga byc padniete przeguby, jednak by Ci stukaly przy dodawaniu gazu i jego odpuszczaniu.

              Pozniej. Stan na drodze, gdzie masz jakies rynienki, czy cos. Na skreconym kole najezd na taka rynienke. Nie musi byc szybko, grunt zeby pewnie najechac, tak zeby nie rozwalic auta. Jak stuknie to sa to lozyska macpersona.
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz

              • fidodido
                Rider
                • 2010
                • 440

                #8
                nie nie do max przy każdym skręceniu kierownicy puka, i nie dam se reki uciąć czy przy jeździe na wprost tez, podczas skręcania na pewno

                JAKA RYNIENKA.?
                Auto: Skoda Octavia I
                Kolor: Srebrny
                Pojemność: 1,8T 20V
                Moc: 150KM
                Typ silnika: AGU
                Gaz: STAG-4

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  fidodido, no nierownosc poprzeczna. Czy to lej po tirach, czy jakas rynna kanalizacyjna w postaci betonowej odlewki na drodze.

                  fidodido, co mamy rozumiec, poprzez skrecenie kiery i pukniecie. Chcesz powiedziec, ze jak skrecasz kierownice i stoisz to czujesz pukniecie i slyszysz?
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • fidodido
                    Rider
                    • 2010
                    • 440

                    #10
                    a wiec:
                    Podczas jazdy gdy wykonuje manewr skręcania czy to o mały promieniu skrętu kół czy dużym słychać pukniecie. Podczas ruszania wyżej wspomniane pukniecie występuje ale podczas dochamowywania już nie.
                    Auto: Skoda Octavia I
                    Kolor: Srebrny
                    Pojemność: 1,8T 20V
                    Moc: 150KM
                    Typ silnika: AGU
                    Gaz: STAG-4

                    Komentarz

                    • zelu32
                      Classic
                      • 2010
                      • 17

                      #11
                      A sprawdzales przy okazji wymiany w jakim stanie sa gumy na wahaczach? I koncowki drazka stabilizatora?

                      Ja bym stawial mimo wszystko na jedno z tych dwoch, bo lozysko lub poduszka mcpersona to bardziej wlasnie slychac na jakiejs poprzecznej nierownosci, choc ekspertem nie jestem, wiec moze niech sie wypowiedza fachowcy (ja mowie z wlasnych doswiadczen )

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #12
                        fidodido, tym samym czesciowo wyeliminowales awarie przegubow ... ale tak jak napisal zelu32 - musisz sprawdzic powyzsze. Ja uwazam, ze graty do O1 sa na tyle tanie, ze mozna sobie pozwolic na wymiane wszystkiego co tam jest wymienne . Ja swoja O1 byla zrobilem od 131 tysiecy do 210 tysiecy troche kkm w 2.5 roku. Przy 139 sie wk...wilem i zaaplikowalem wszystko co sie dalo nowe. Efekt taki, ze za robocizne, graty, amory ( nie wymienialem tylko sprezyn i wahaczy jako tako ) zaplacilem siakies 1500 zl ( liczac 650 zl za amory ) i bylem baaaaardzo dlugo zadowolony. Tak zadowolony, ze auto ma obecnie dalej ten sam setup i obecny wlasciciel na nic nie narzeka
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        Pracuję...