bo muszę mieć takie konto, ten minus dlatego pytam się który bank będzie najlepszy
[O1] stuka
Zwiń
X
-
[O1] stuka
Witam
Wymienione sworznie wahaczy L + P przód
Wymienione drążki kierownicze L + P przód
Wymienione końcówki drążków L + P przód
Nadal coś stuka mam wrażenie ze z lewej strony i to przy skręcaniu.
Co to może być kończą mi się pomysły i cierpliwość.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
-
-
Przy skręcaniu to może przegub. A w ogole to mogą być gumy stabilizatora.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
To jest tylko takie pojedyncze jakby pukanie nie stukanie.
Czy gumy stabilizatora to fachowa nazwa czy to inaczej jakoś się nazywa.?
Nie łożysk nie sprawdzałem ale podczas jazdy mam wrażenie ze to puka gdzieś w obrębie okolicy kołaAuto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Czyli jak do maksa skręcisz i tak jedziesz to puka ?? Jesli tak to ja bym obstawiał przegub choć nie wiem.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
fidodido, generalnie wlasnie pojedynczym stukiem objawiaja sie lozyska macpersona.
Zrob tak :
ustaw auto prosto, na prostym, zero nierownosci.
Skrec kola w lewo, energicznie rusz kawalek.
Skrec kola w prawo, energicznie rusz kawalek.
Stuka? Moga byc padniete przeguby, jednak by Ci stukaly przy dodawaniu gazu i jego odpuszczaniu.
Pozniej. Stan na drodze, gdzie masz jakies rynienki, czy cos. Na skreconym kole najezd na taka rynienke. Nie musi byc szybko, grunt zeby pewnie najechac, tak zeby nie rozwalic auta. Jak stuknie to sa to lozyska macpersona.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
fidodido, no nierownosc poprzeczna. Czy to lej po tirach, czy jakas rynna kanalizacyjna w postaci betonowej odlewki na drodze.
fidodido, co mamy rozumiec, poprzez skrecenie kiery i pukniecie. Chcesz powiedziec, ze jak skrecasz kierownice i stoisz to czujesz pukniecie i slyszysz?Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
a wiec:
Podczas jazdy gdy wykonuje manewr skręcania czy to o mały promieniu skrętu kół czy dużym słychać pukniecie. Podczas ruszania wyżej wspomniane pukniecie występuje ale podczas dochamowywania już nie.Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
A sprawdzales przy okazji wymiany w jakim stanie sa gumy na wahaczach? I koncowki drazka stabilizatora?
Ja bym stawial mimo wszystko na jedno z tych dwoch, bo lozysko lub poduszka mcpersona to bardziej wlasnie slychac na jakiejs poprzecznej nierownosci, choc ekspertem nie jestem, wiec moze niech sie wypowiedza fachowcy (ja mowie z wlasnych doswiadczen )
Komentarz
-
-
fidodido, tym samym czesciowo wyeliminowales awarie przegubow ... ale tak jak napisal zelu32 - musisz sprawdzic powyzsze. Ja uwazam, ze graty do O1 sa na tyle tanie, ze mozna sobie pozwolic na wymiane wszystkiego co tam jest wymienne . Ja swoja O1 byla zrobilem od 131 tysiecy do 210 tysiecy troche kkm w 2.5 roku. Przy 139 sie wk...wilem i zaaplikowalem wszystko co sie dalo nowe. Efekt taki, ze za robocizne, graty, amory ( nie wymienialem tylko sprezyn i wahaczy jako tako ) zaplacilem siakies 1500 zl ( liczac 650 zl za amory ) i bylem baaaaardzo dlugo zadowolony. Tak zadowolony, ze auto ma obecnie dalej ten sam setup i obecny wlasciciel na nic nie narzekaByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
Komentarz