Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Wątpliwości co do silników rozwiali koledzy przy okazji oceny ogłoszeń. topic pod linkiem http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=857366#857366 . Pozdrawiam.
raz jeszcze zimne luty
Zwiń
X
-
raz jeszcze zimne luty
Witajcie!
Spokojnie, przeglądałem szukajkę, znalazłem fotki jak zdemontować licznik i co przelutować.
Pytanie tylko czy mogę to zrobić zwykłą lutownicą transformatorową, czy może jest potrzebna taka w której można ustawić temperaturę żeby niczego nie spalić, niczemu nie zaszkodzić?
U mnie najpierw temperatura silnika została cały czas na 50 stopniach i tak jest do dziś. Węże od chłodnicy ciepłe (górny bardziej gorący niż dolny).
Po kilku dniach przy zmianie z jedynki na dwójkę autko poszarpywało i prędkościomierz spadł na 0, nie liczył kilometrów jednych ani drugich i zaczęła bujać się wskazówka od paliwa.
Po dwóch dniach prędkość od czasu do czasu się budzi, raz pokazuje ją przez cały czas a raz sobie podskakuje.
Dzięki za odpowiedzi.
-
-
-
Ja bym z pistoletową do tematu nie podchodził. Lutownicę GSM kupisz za kilka/kilkanaście PLN a jak dobrze pamiętam to przy lutownicy z cienkim grotem nie ma potrzeby wyciągania plastiku tarczki (taki biały). Jeżeli takiej nie posiadasz to pytanie czy nie lepiej oddać licznik do przelutowania, w punkcie naprawy telefonów za jeden lut biorą około 0,50 zł.
Na zdjęciach luty wyglądają na duże, w realu mają około 1-2 mm :wink:Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
Komentarz