[O1] prosba o sprawdzenie logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tank102
    Drive
    • 2008
    • 63

    [O1] prosba o sprawdzenie logów

    zawsze wersje RS Audi mi się podobały , ta też jest ładna ale ta kierownica i deska rozdzielcza jakoś mi nie leżą. Może po wejściu do środka zmienił bym zdanie.
    Diesel, diesel uber alle!
  • chimek11
    Rider
    • 2007
    • 482

    #2
    [O1] prosba o sprawdzenie logów

    witam

    nie wiem czy dobrze zrobiłem.
    to moje pierwsze logi.

    w trasie łapie co jakiś czas notlaufa, wydaje mi się że jak zmule troche skodzine.

    prosze o sprawdzenie i ewentualne podpowiedzi co i jak?



    z góry dziekuje

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      kolego jedyne co widze to ze przepływka troche za mało czyta, sprubuj ja umyc moze jest tylko zabrudzona .miałe jakies błedy?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • spanky
        Drive
        • 2008
        • 79

        #4
        Zamieszczone przez german81
        kolego jedyne co widze to ze przepływka troche za mało czyta, sprubuj ja umyc moze jest tylko zabrudzona .miałe jakies błedy?
        a ile uwazasz ze powinien mierzyc przeplywomierz przy 4500 rpm ? poza tym sprawnosc lmm to nie blok 003 ...

        chimek11 zostaw przeplywomierz w spokoju , w Twoim aucie dziala on jak najbardziej prawidlowo ... co do opisywanego problemu to w logach nie widac nic zlego ...

        moze od czasu do czasu sprezarka sie przycina ...
        www.edc-tuning.pl
        Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
        https://www.facebook.com/edctuning

        Komentarz

        • chimek11
          Rider
          • 2007
          • 482

          #5
          hejka

          wywalało mi cały czas błąd 17957, cos o cisnieniu doładowania ale po ostatniej trasie dałej skodzince w palnik i nie wywaliło błedu.

          chociaż raz złapała notlaufa.

          może faktycznie turbina się przycina.

          ale dałem jej w palnik na 4 tak ok 4300 obr przez 15 min, może sie troche rozruszała.

          Komentarz

          • spanky
            Drive
            • 2008
            • 79

            #6
            Zamieszczone przez chimek11
            hejka

            wywalało mi cały czas błąd 17957, cos o cisnieniu doładowania ale po ostatniej trasie dałej skodzince w palnik i nie wywaliło błedu.

            chociaż raz złapała notlaufa.

            może faktycznie turbina się przycina.

            ale dałem jej w palnik na 4 tak ok 4300 obr przez 15 min, może sie troche rozruszała.
            pojezdzij dynamicznie przez pewien okres czasu [nie musi to byc dawanie w palnika ale pulsacyjna dynamiczna jazda] i obserwuj cos sie dzieje ....
            www.edc-tuning.pl
            Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
            https://www.facebook.com/edctuning

            Komentarz

            • chimek11
              Rider
              • 2007
              • 482

              #7
              mam jeszcze 1 pytanko a żeby nie otwierać nowego wątku zadam je tutaj

              chodzi mi mianowicie o tylne zaciski. bardzo słabo reczny łapie, tzn muszę 2 rekami zaciągnąć. wtedy blokuje koła.
              linka bardzo ładnie chodzi w pancerzu, sprawdzone.

              tylko ta łapa do której linka jest zaczepiona w zacisku/obydwa/ma bardzo mały zakres ruchu. Dodatkowo jak zaciągne mocno ręczny to w prawym kole nie wraca ta wajcha, muszę recznie popuścić.

              psiknąłem smarem pod gumki ale nic to nie dało.

              co jeszcze mogę zrobić?

              z góry dziękuje za podpowiedzi.

              Komentarz

              • Karql
                L&K
                • 2010
                • 1124

                #8
                chimek11, w tych hamulcach jest samoregulacja. Popuść linkę w kabinie i przy zaciskach, cofnij kluczem 13mm te łapy do pozycji min, tak żeby się opierały o blokadę.
                Przy takim ułożeniu zapal samochód i po naciskaj trochę pedał hamulca. Później wyreguluj ręczny tak, żeby na 3-4 ząbku łapał.

                Wcześniej możesz jeszcze ściągnąć linki przy zaciskach, wziąć jakieś wd klucz i spróbować łapy rozruszać, żeby lekko chodziły.
                Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                -> MOJA SKODA <-

                Komentarz

                Pracuję...