zawsze wersje RS Audi mi się podobały , ta też jest ładna ale ta kierownica i deska rozdzielcza jakoś mi nie leżą. Może po wejściu do środka zmienił bym zdanie.
[O1] prosba o sprawdzenie logów
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez german81kolego jedyne co widze to ze przepływka troche za mało czyta, sprubuj ja umyc moze jest tylko zabrudzona .miałe jakies błedy?
chimek11 zostaw przeplywomierz w spokoju , w Twoim aucie dziala on jak najbardziej prawidlowo ... co do opisywanego problemu to w logach nie widac nic zlego ...
moze od czasu do czasu sprezarka sie przycina ...www.edc-tuning.pl
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
https://www.facebook.com/edctuning
Komentarz
-
-
hejka
wywalało mi cały czas błąd 17957, cos o cisnieniu doładowania ale po ostatniej trasie dałej skodzince w palnik i nie wywaliło błedu.
chociaż raz złapała notlaufa.
może faktycznie turbina się przycina.
ale dałem jej w palnik na 4 tak ok 4300 obr przez 15 min, może sie troche rozruszała.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez chimek11hejka
wywalało mi cały czas błąd 17957, cos o cisnieniu doładowania ale po ostatniej trasie dałej skodzince w palnik i nie wywaliło błedu.
chociaż raz złapała notlaufa.
może faktycznie turbina się przycina.
ale dałem jej w palnik na 4 tak ok 4300 obr przez 15 min, może sie troche rozruszała.www.edc-tuning.pl
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
https://www.facebook.com/edctuning
Komentarz
-
-
mam jeszcze 1 pytanko a żeby nie otwierać nowego wątku zadam je tutaj
chodzi mi mianowicie o tylne zaciski. bardzo słabo reczny łapie, tzn muszę 2 rekami zaciągnąć. wtedy blokuje koła.
linka bardzo ładnie chodzi w pancerzu, sprawdzone.
tylko ta łapa do której linka jest zaczepiona w zacisku/obydwa/ma bardzo mały zakres ruchu. Dodatkowo jak zaciągne mocno ręczny to w prawym kole nie wraca ta wajcha, muszę recznie popuścić.
psiknąłem smarem pod gumki ale nic to nie dało.
co jeszcze mogę zrobić?
z góry dziękuje za podpowiedzi.
Komentarz
-
-
chimek11, w tych hamulcach jest samoregulacja. Popuść linkę w kabinie i przy zaciskach, cofnij kluczem 13mm te łapy do pozycji min, tak żeby się opierały o blokadę.
Przy takim ułożeniu zapal samochód i po naciskaj trochę pedał hamulca. Później wyreguluj ręczny tak, żeby na 3-4 ząbku łapał.
Wcześniej możesz jeszcze ściągnąć linki przy zaciskach, wziąć jakieś wd klucz i spróbować łapy rozruszać, żeby lekko chodziły.
Komentarz
-
Komentarz