[O1] NOTLAUF,a czysczenie EGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sebu
    L&K
    • 2008
    • 1304
    • Octavia II (1Z3)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    #26
    A to prawda,że jeśli odłączy się EGR to autko ma lepszego buta :?:
    Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
    jak pomogłem to daj punkcik
    sprzęgło od G 60

    Komentarz

    • Karql
      L&K
      • 2010
      • 1124

      #27
      Zamieszczone przez sebu
      A to prawda,że jeśli odłączy się EGR to autko lepszego buta :?:
      Nie prawda :diabelski_usmiech

      EGR otwiera się w ustalonych pracach silnika. Przy pełnym bucie i tak jest zamknięty

      Plusem usunięcia egr jest głownie czysty doloto i może mniej kopcić, ale to drugie sporadycznie.

      Minusem dłuższe nagrzewanie się silnika i brak klapy gaszącej.
      Było: 117,5KM / 238,9 Nm
      Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

      -> MOJA SKODA <-

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #28
        Zamieszczone przez Karql
        Zamieszczone przez sebu
        A to prawda,że jeśli odłączy się EGR to autko lepszego buta :?:
        Nie prawda :diabelski_usmiech

        EGR otwiera się w ustalonych pracach silnika. Przy pełnym bucie i tak jest zamknięty

        Plusem usunięcia egr jest głownie czysty doloto i może mniej kopcić, ale to drugie sporadycznie.

        Minusem dłuższe nagrzewanie się silnika i brak klapy gaszącej.
        u mnie jest klapka gasząca, nie ma potrzeby jej wywalania
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • Karql
          L&K
          • 2010
          • 1124

          #29
          Zamieszczone przez piramida
          u mnie jest klapka gasząca, nie ma potrzeby jej wywalania
          Jak wytniesz cały egr to już jej nie masz
          Można ją wywalić, bo jednak robi zwężenie na dolocie, ale przy silnikach z dwumasą nie jest to zbytnio wskazane :twisted:
          Było: 117,5KM / 238,9 Nm
          Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

          -> MOJA SKODA <-

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #30
            Zamieszczone przez Karql
            Zamieszczone przez piramida
            u mnie jest klapka gasząca, nie ma potrzeby jej wywalania
            Jak wytniesz cały egr to już jej nie masz
            Można ją wywalić, bo jednak robi zwężenie na dolocie, ale przy silnikach z dwumasą nie jest to zbytnio wskazane :twisted:
            w bkd egr jest niezależnie, ja mam całkowicie wywalony egr a klapa pozostaje, bez klapy sie ch..o jezdzi bo przy gaszeniu silnika trzepie ci całą budą :P
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • laurin
              Rider
              • 2009
              • 727

              #31
              Ja zaślepiłem, zmieniłem vagiem i niestety wali błędami - da się to jakoś usunąć czy tylko nowy egr lub program u tunera?

              Komentarz

              • Karql
                L&K
                • 2010
                • 1124

                #32
                Zamieszczone przez piramida
                w bkd egr jest niezależnie
                To tego nie widziałem

                Zamieszczone przez laurin
                zmieniłem vagiem
                Vagiem nie da się wyciąć egr-a, zapewne zmieniłeś jedną wartość na max (punkt kalibrowania), ale to i tak nic nie daje.
                Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                -> MOJA SKODA <-

                Komentarz

                • laurin
                  Rider
                  • 2009
                  • 727

                  #33
                  Zamieszczone przez Karql
                  zapewne zmieniłeś jedną wartość na max (punkt kalibrowania), ale to i tak nic nie daje.
                  Dokładnie tak zrobiłem - pozostaje wsadzić drugi egr lub u tunera (ile kosztuje taka usługa?)

                  Ma może ktoś na zbyciu używkę egr do mojego laurinka?

                  Komentarz

                  • sebu
                    L&K
                    • 2008
                    • 1304
                    • Octavia II (1Z3)
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                    #34
                    Byłem dzisiaj u Roberta,okazało się,że rozsypała sie gruszka od podciśnienia,ta co jest przy turbinie.po wymianie i regulacji wszystko jest ok
                    teraz hasa,aż miło :szeroki_usmiech
                    Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                    jak pomogłem to daj punkcik
                    sprzęgło od G 60

                    Komentarz

                    • Karql
                      L&K
                      • 2010
                      • 1124

                      #35
                      Zamieszczone przez sebu
                      Byłem dzisiaj u Roberta,okazało się,że rozsypała sie gruszka od podciśnienia,ta co jest przy turbinie.po wymianie i regulacji wszystko jest ok
                      teraz hasa,aż miło :szeroki_usmiech
                      Good
                      Zawsze są takie dziwne zbiegi okoliczności Ja wymieniałem serwo i zaraz padła przepływka to też się głowiłem jak to
                      Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                      Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                      -> MOJA SKODA <-

                      Komentarz

                      • sebu
                        L&K
                        • 2008
                        • 1304
                        • Octavia II (1Z3)
                        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez Karql
                        sebu napisał/a:
                        Byłem dzisiaj u Roberta,okazało się,że rozsypała sie gruszka od podciśnienia,ta co jest przy turbinie.po wymianie i regulacji wszystko jest ok
                        teraz hasa,aż miło :szeroki_usmiech


                        Good
                        Zawsze są takie dziwne zbiegi okoliczności Ja wymieniałem serwo i zaraz padła przepływka to też się głowiłem jak to
                        Na razie cieszę się,że tak naprawdę nic poważnego nie padło :lol:
                        Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                        jak pomogłem to daj punkcik
                        sprzęgło od G 60

                        Komentarz

                        Pracuję...