Problem z ksenonem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gracz
    Rider
    • 2009
    • 261
    • Superb I (3U4)

    Problem z ksenonem

    czasem te przyklejane tez zaczynają sie odklejać, ale moze dlatego ze jakiś "fachowiec" ją źle przykleił widziałem już kilka takich przypadków , albo folia kiepskiej jakości. ale duzy plus tego ze jest bezbarwna i nie odznacza się na aucie ja nie zauważyłem zeby u mnie jakoś było porysowane bardzo pod tą magnetyczną, od kiedy ją przylepiłem na dachu to jej nie zdejmuje. ogólnie to moim zdaniem i ta magnetyczna i bezbarwna spełni swoje zadanie, kwestia tego co ci bardziej bedzie odpowiadało
    Best ET=Steven Spielberg movie :-)
  • jelinskiartur
    Rider
    S_OCP Member
    • 2008
    • 296
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    Problem z ksenonem

    Szukałem na forum ale na ten temat nic nie znalazłem. 8) Sprawa tyczy się adaptacji/zaprogramowaniu ori ksenonów.Standardowa procedura na VAGu nie przynosi efektu,cały czas powraca błąd 1539,co uniemożliwia adaptację.Czujniki,silniczki i cała reszta jest sprawna.Pytanie do osób które orientują się w temacie:
    1.Czy podczas procedury adaptacji włączamy światła?
    2.Czy auto musi stać na idealnie równym podłożu?(wartości na czujnikach muszą być takie same?)

    Jeżeli to w czymś pomoże w reflektorze były wymieniane przewody po zwarciu. :roll:
    Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
    Skoda Octavia Combi 2001 AGR
    Skoda Superb 2004 AWX
    Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      jelinskiartur, tak lampy powinny być zapalone, auto powinno stać na równym podłożu ( trzeba nim "zabujać" aby zawieszenie ustawiło się w neutralnym położeniu ). Wartości ( % ) na czujnikach muszą być różne i mieścić się w granicach podanych pod okienkiem w VAG-u, można to podejrzeć w blokach pomiarowych.

      A jak robisz tą procedurę to cokolwiek się dzieje tzn. silniczki ruszają się góra dół?
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • jelinskiartur
        Rider
        S_OCP Member
        • 2008
        • 296
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

        #4
        Zamieszczone przez kowal 2002
        A jak robisz tą procedurę to cokolwiek się dzieje tzn. silniczki ruszają się góra dół?
        ...no własnie kiedy jest 20-30 sekund kiedy mają się ustawić ,jest cisza nic się nie dzieje.
        Natomiast normalnie przy odpalaniu auta ruszają góra/dół.
        Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
        Skoda Octavia Combi 2001 AGR
        Skoda Superb 2004 AWX
        Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10960
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez jelinskiartur
          Jeżeli to w czymś pomoże w reflektorze były wymieniane przewody po zwarciu
          a może tu warto szukać?
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • jelinskiartur
            Rider
            S_OCP Member
            • 2008
            • 296
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

            #6
            krzynol, przejrzeć połączenia przewodów,bo pozamieniać przewody jest raczej ciężko .:roll: Nie wiem oporność przewodów ma tu znaczenie?
            Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
            Skoda Octavia Combi 2001 AGR
            Skoda Superb 2004 AWX
            Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              Zamieszczone przez jelinskiartur
              Zamieszczone przez kowal 2002
              A jak robisz tą procedurę to cokolwiek się dzieje tzn. silniczki ruszają się góra dół?
              ...no własnie kiedy jest 20-30 sekund kiedy mają się ustawić ,jest cisza nic się nie dzieje.
              Natomiast normalnie przy odpalaniu auta ruszają góra/dół.
              Czyli silniczki są podłączone prawidłowo. A sprawdzałeś jakie są wartości w blokach pomiarowych czujników wysokości?
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10960
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez jelinskiartur
                Nie wiem oporność przewodów ma tu znaczenie
                nie wydaje mi się :?
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • alfee
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 2583

                  #9
                  krzynol, Ogarnialiśmy temat razem z Arturem i został nam na koniec ten błąd co pisał Artur na początku i nie daliśmy rady go zwalczyć. Wszystko działa jak należy, ale nie przeprowadza procedury regulacji/uczenia położenia reflektorów. Czujniki na wahaczach są sprawne, bo pokazywały zmienne odczyty jak się pobujało samochodem, ale nie sprawdziłem w jakim zakresie. :?
                  Spotkajmy się w następnym tygodniu i spróbujemy razem może ogarnąć temat. Co ty na to?

                  [ Dodano: Sro 20 Lip, 11 22:08 ]
                  Nowe fakty w temacie:
                  Tylny czujnik poziomowania jest poza zakresem (dolnym). Powinien wskazywać 1.6 - 3.5V, a wskazuje 1,11V. Po podniesieniu tyłu auta na podnośniku w zakres pozwala przeprowadzić "uczenie" i błąd znika, ale nie działa wtedy poziomowanie. Tzn po przekręceniu kluczyka silniczki nie wykonują ruchu w dół i powrotu do pozycji "poziomej".
                  Natomiast jak auto ma błąd, to przy przekręceniu kluczyka wykonuje poziomowanie.

                  Obstawiam zaśniedziałą kostkę czujnika, albo awarię samego czujnika tylnego.
                  Jakieś inne sugestie?

                  Dodam, że auto stoi równo tzn nie jest "przysiadnięte" z tyłu.
                  Alfee
                  Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                  Kawasaki ER5 :-)

                  Komentarz

                  • duchpl
                    Drive
                    • 2012
                    • 64

                    #10
                    Mam ten sam problem, alfee, udało Ci się go rozwiązać ?

                    Komentarz

                    • alfee
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 2583

                      #11
                      duchpl, Zagadaj do jelinskiartur, bo ogarnął temat w warsztacie u kolegi robekcool
                      Alfee
                      Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                      Kawasaki ER5 :-)

                      Komentarz

                      • krzynol
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 10960
                        • Superb II combi (3T5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        a to nie było to, że tylny czujnik miał wygiętę ramię nie w tą stronę?
                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                        poprzednie modele:
                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                        Komentarz

                        • alfee
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 2583

                          #13
                          Zamieszczone przez krzynol
                          a to nie było to, że tylny czujnik miał wygiętę ramię nie w tą stronę?
                          Coś takiego, albo przeskoczony była na frezie. Artur wie dokładnie.
                          Alfee
                          Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                          Kawasaki ER5 :-)

                          Komentarz

                          • jelinskiartur
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2008
                            • 296
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                            #14
                            Witam,z tego co pamiętam wystarczyło delikatnie podgiąć/odgiąć ramię od czujnika tak żeby wskazania wartości na VAGu mieściły się w podanych widełkach/zakresie.
                            Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
                            Skoda Octavia Combi 2001 AGR
                            Skoda Superb 2004 AWX
                            Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA

                            Komentarz

                            • duchpl
                              Drive
                              • 2012
                              • 64

                              #15
                              W sobote sprawdzę vagiem wartości i pogmeram przy czujniku ...

                              Komentarz

                              Pracuję...