czasem te przyklejane tez zaczynają sie odklejać, ale moze dlatego ze jakiś "fachowiec" ją źle przykleił widziałem już kilka takich przypadków , albo folia kiepskiej jakości. ale duzy plus tego ze jest bezbarwna i nie odznacza się na aucie ja nie zauważyłem zeby u mnie jakoś było porysowane bardzo pod tą magnetyczną, od kiedy ją przylepiłem na dachu to jej nie zdejmuje. ogólnie to moim zdaniem i ta magnetyczna i bezbarwna spełni swoje zadanie, kwestia tego co ci bardziej bedzie odpowiadało
Problem z ksenonem
Zwiń
X
-
Problem z ksenonem
Szukałem na forum ale na ten temat nic nie znalazłem. 8) Sprawa tyczy się adaptacji/zaprogramowaniu ori ksenonów.Standardowa procedura na VAGu nie przynosi efektu,cały czas powraca błąd 1539,co uniemożliwia adaptację.Czujniki,silniczki i cała reszta jest sprawna.Pytanie do osób które orientują się w temacie:
1.Czy podczas procedury adaptacji włączamy światła?
2.Czy auto musi stać na idealnie równym podłożu?(wartości na czujnikach muszą być takie same?)
Jeżeli to w czymś pomoże w reflektorze były wymieniane przewody po zwarciu. :roll:Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
Skoda Octavia Combi 2001 AGR
Skoda Superb 2004 AWX
Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA
-
-
jelinskiartur, tak lampy powinny być zapalone, auto powinno stać na równym podłożu ( trzeba nim "zabujać" aby zawieszenie ustawiło się w neutralnym położeniu ). Wartości ( % ) na czujnikach muszą być różne i mieścić się w granicach podanych pod okienkiem w VAG-u, można to podejrzeć w blokach pomiarowych.
A jak robisz tą procedurę to cokolwiek się dzieje tzn. silniczki ruszają się góra dół?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002A jak robisz tą procedurę to cokolwiek się dzieje tzn. silniczki ruszają się góra dół?
Natomiast normalnie przy odpalaniu auta ruszają góra/dół.Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
Skoda Octavia Combi 2001 AGR
Skoda Superb 2004 AWX
Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jelinskiarturJeżeli to w czymś pomoże w reflektorze były wymieniane przewody po zwarciu->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jelinskiarturZamieszczone przez kowal 2002A jak robisz tą procedurę to cokolwiek się dzieje tzn. silniczki ruszają się góra dół?
Natomiast normalnie przy odpalaniu auta ruszają góra/dół.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jelinskiarturNie wiem oporność przewodów ma tu znaczenie->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
krzynol, Ogarnialiśmy temat razem z Arturem i został nam na koniec ten błąd co pisał Artur na początku i nie daliśmy rady go zwalczyć. Wszystko działa jak należy, ale nie przeprowadza procedury regulacji/uczenia położenia reflektorów. Czujniki na wahaczach są sprawne, bo pokazywały zmienne odczyty jak się pobujało samochodem, ale nie sprawdziłem w jakim zakresie. :?
Spotkajmy się w następnym tygodniu i spróbujemy razem może ogarnąć temat. Co ty na to?
[ Dodano: Sro 20 Lip, 11 22:08 ]
Nowe fakty w temacie:
Tylny czujnik poziomowania jest poza zakresem (dolnym). Powinien wskazywać 1.6 - 3.5V, a wskazuje 1,11V. Po podniesieniu tyłu auta na podnośniku w zakres pozwala przeprowadzić "uczenie" i błąd znika, ale nie działa wtedy poziomowanie. Tzn po przekręceniu kluczyka silniczki nie wykonują ruchu w dół i powrotu do pozycji "poziomej".
Natomiast jak auto ma błąd, to przy przekręceniu kluczyka wykonuje poziomowanie.
Obstawiam zaśniedziałą kostkę czujnika, albo awarię samego czujnika tylnego.
Jakieś inne sugestie?
Dodam, że auto stoi równo tzn nie jest "przysiadnięte" z tyłu.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
a to nie było to, że tylny czujnik miał wygiętę ramię nie w tą stronę?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam,z tego co pamiętam wystarczyło delikatnie podgiąć/odgiąć ramię od czujnika tak żeby wskazania wartości na VAGu mieściły się w podanych widełkach/zakresie.Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
Skoda Octavia Combi 2001 AGR
Skoda Superb 2004 AWX
Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA
Komentarz
-
Komentarz