Zamieszczone przez Enriquez
[O2] VCDS Moduł Silnik Blok 4
Zwiń
X
-
Luk@s, przy -2,9 to masz jakieś 10 KM mniej niż mógłbyś mieć przy kącie synchronizacji ustawionym w okolicach 0 ( +/- 0,5 ).
A swoją drogą to czemu jest tak, że ASO wymienia rozrząd "na blokady" i po takiej wymianie kąt ląduje właśnie w okolicach -3 do -4 ? Spotkałem się z tym już w kilku autach robionych przez różne ASO. Czy to kwestia tego, że "blokują" rozrząd na starym pasku/napinaczu, czy tak jest po prostu ustawiony fabrycznie ( na dużym minusie ), czy jeszcze coś innego?
Może jakiś kumaty mechanik się wypowie...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Według technologi producenta trzeba za każdym razem ustawić kąt wtrysku. Chociaż raz udało mi się bez ustawiania kąta. Wartości były idealne.Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz
-
-
Luk@s, jak masz VAG-a ( VCDS-a ) to można to zrobić "samemu na parkingu". Roboty na 5-10 minut i praktycznie zero wymagań sprzętowych ( 10 oczkowa do popuszczenia śrub na kole zębatym i chyba 18 czy 19 <nie pamiętam> żeby założyć na śrubę wałka i delikatnie nim ruszyć ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz