[O2] VCDS Moduł Silnik Blok 4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bastekp1980
    Classic
    • 2012
    • 15

    [O2] VCDS Moduł Silnik Blok 4

    Zamieszczone przez Enriquez


    widzisz ty tez masz widze ten plasticzek wchodzadzy w grota, zast sie co to jest, ja chyba tego nie bede mial, nie widze w scyzorykach na allegro tego.
  • Luk@s
    Ambiente
    • 2010
    • 212

    #2
    [O2] VCDS Moduł Silnik Blok 4

    Witam !

    W bloku z tematu mam takie parametry 0.0BTDC 7.7kw -2.9kw nie mogę ich nijak dopasować do wartości z różnych manuali - są poprawne czy nie ?
    service by Auto Tar

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      powinienes miec 4 wartosci sadze ze pierwszej obrotów silnika nie wpisałes.a co do poprawnosci tych wskazan nie sa jakies tragicznie złe ale tez nie sa dobre .masz rozjechany rorzad o prawie 3 stopnie na minus . jakies problemy z autkiem
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Luk@s
        Ambiente
        • 2010
        • 212

        #4
        problemów niby nie mam ale rozrząd mi w ASO zakładali i kurcze może warto by się udać na reklamację w razie "w" skoro zapłaciłem parę złociszy.
        service by Auto Tar

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Luk@s, przy -2,9 to masz jakieś 10 KM mniej niż mógłbyś mieć przy kącie synchronizacji ustawionym w okolicach 0 ( +/- 0,5 ).

          A swoją drogą to czemu jest tak, że ASO wymienia rozrząd "na blokady" i po takiej wymianie kąt ląduje właśnie w okolicach -3 do -4 ? Spotkałem się z tym już w kilku autach robionych przez różne ASO. Czy to kwestia tego, że "blokują" rozrząd na starym pasku/napinaczu, czy tak jest po prostu ustawiony fabrycznie ( na dużym minusie ), czy jeszcze coś innego?
          Może jakiś kumaty mechanik się wypowie...
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            ja tez sie z tym spotkałem pare razy ze po wymianie w aso jest ten rorzad roziechany. to najprawdopodobniej wynika z lenistwa mechaników w aso .te blokady nie zapewniaja ustawienia idealnie wiec trzeba to skorygowac po wyjeciu blokad i obruceniu silnikiem.
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • mikolaj93
              Rider
              • 2009
              • 385
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Według technologi producenta trzeba za każdym razem ustawić kąt wtrysku. Chociaż raz udało mi się bez ustawiania kąta. Wartości były idealne.
              Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
              !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
              Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

              UNIDEN USER

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                mikolaj93, w silnikach VP jest kat wtrysku a kolegaLuk@s, ma silnik PD a tam jest kat sychronizaci
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • Luk@s
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 212

                  #9
                  no więc byłem u nich według fachmanów od -6 do+6 jest w normie ale z łaską poprawili tyle że na +1.5 nie mam już do nich siły.... jak coś to będę to robił na własny koszt po za ASO.
                  service by Auto Tar

                  Komentarz

                  • kowal 2002
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 5161

                    #10
                    Luk@s, jak masz VAG-a ( VCDS-a ) to można to zrobić "samemu na parkingu". Roboty na 5-10 minut i praktycznie zero wymagań sprzętowych ( 10 oczkowa do popuszczenia śrub na kole zębatym i chyba 18 czy 19 <nie pamiętam> żeby założyć na śrubę wałka i delikatnie nim ruszyć ).
                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                    Komentarz

                    Pracuję...