Czy pod maską O2 Tour jest miejsce, w którym mogę znaleźć zasilany przewód podczas włączonego zapłonu i pracy silnika?
Do przekaźnika świateł dziennych podłączony mam plus z aku, światła, przewód ze świateł postojowych (do rozłączenia) i potrzebuję przewód do włączenia świateł.
Testowałem podłączenie do bezpiecznika zapłonu pod maską, ale wada polega na tym, że po wyłączeniu zapłonu jest tam jeszcze napięcie około 40 sekund. Fajny ficzer (ala Follow me home), ale brak nad nim kontroli i dla mnie to wada.
Nawet podłączenie pod bezpiecznik jest dla mnie dość kłopotliwe, bo nie ma widzę dobrego miejsca do wpięcia przewodu, a wepchnąć razem z bezpiecznikiem to trochę ryzykowne.
Mógłbym podłączyć się do bezpieczników wewnątrz kabiny, ale nie wiem jeszcze jak tam doprowadzić mój przewód z komory...
Do przekaźnika świateł dziennych podłączony mam plus z aku, światła, przewód ze świateł postojowych (do rozłączenia) i potrzebuję przewód do włączenia świateł.
Testowałem podłączenie do bezpiecznika zapłonu pod maską, ale wada polega na tym, że po wyłączeniu zapłonu jest tam jeszcze napięcie około 40 sekund. Fajny ficzer (ala Follow me home), ale brak nad nim kontroli i dla mnie to wada.
Nawet podłączenie pod bezpiecznik jest dla mnie dość kłopotliwe, bo nie ma widzę dobrego miejsca do wpięcia przewodu, a wepchnąć razem z bezpiecznikiem to trochę ryzykowne.
Mógłbym podłączyć się do bezpieczników wewnątrz kabiny, ale nie wiem jeszcze jak tam doprowadzić mój przewód z komory...
Komentarz