Opornik przy czujniku tempetartury

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tamaszek369
    Classic
    • 2011
    • 3

    Opornik przy czujniku tempetartury

    Zamieszczone przez natash
    Zamieszczone przez piramida
    Kupiłem octavie z przebiegiem około 60kkm, awarie jakie mnie spotkały:

    - klapka gaszenia przebieg około 100kkm
    - kpl sprzęgło przy przebiegu około 110kkm
    - wymiana żarników w ksenonach przebieg około 126kkm
    - wymiana zaczepu mocowania przedniej lampy po spotkaniu z sarną około 132kkm
    - wymiana 4 gum wahaczów przednich (dwie gumy z cupry) plus wymiana gum wahaczów tylnich, przebieg około 135kkm
    - lewy zew przegub wymieniony przy przebiegu około 136kkm (przyczyna uszkodzony mieszek)
    - wymiana uszczelki dekla zaworów plus kpl rozrząd 137kkm (przyczyna prawdopodobna niesczelna uszczelka co się okazało nie prawdą)
    - wymiana małego wentylatora chłodnicy klimy 137kkm
    - mikro pęknięcia/e na głowicy, zastosowałem środek do naprawy takiej usterki jak na razie od około 21kkm nie ubywa płynu, obecny przebieg około 168kkm
    - wymiana lewego tylnego łozyska w kole, przebieg 163.5kkm
    - 166kkm, wymiana poduszek silnika, nowa dwumasa i nowe sprzęgło sachs performance, nowy customowy intercooler, wtrysk metanolu

    Dodam że na aucie jest już 4 turbo i żadne wcześniejsze nie zdążyło sie wysrać :wink:
    166k i 3 sprzęgło :twisted:
    kupiłem mocniejszego sachsa więc dwumasę też nową wsadziłem przy okazji, tamto sprzęgło jeszcze żyło ale przy ostatnim setupie i momencie ponad 500 pasowało wsadzić cos mocniejszego :wink:
    Kiszczak Tomasz
  • mahu
    Classic
    • 2010
    • 11

    #2
    Opornik przy czujniku tempetartury

    Pytanie oto takie, jakiś czas temu chciałem poprawić izolacje kabli przy czujniku temperatury silnika, po odizolowaniu kabli okazało się poprzedni właściciel wlutował w obwód opornik kolory na nim to "złoty, czerwony, fioletowy, czerwony" i moje pytanie w jakim celu to jest zrobione, i czy jest to potrzebne

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jaki masz silnik? jesli tdi to porzedni własciciel miał problem z palwniem na ciepłym i wstawił opornik by oszukac sterownik i pozbyc sie problemu
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • mahu
        Classic
        • 2010
        • 11

        #4
        silnik to TDI 1.9 agr, to jeśli wylutuje opornik problem z paleniem na ciepłym silniku może wrócić ?

        Komentarz

        • 4tech
          RS
          • 2008
          • 4199
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          2,7 kOhm...
          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz

          • Acio
            Drive
            • 2011
            • 64

            #6
            zapewne będzie problem z rozruchem
            rezystancja 2500-3500om > 20st.C
            rezystancja 300-350om > 90st.C

            to już chyba mówi samo za siebie.
            Skoda Fabia 2.0 AZL Elegance

            Komentarz

            • mahu
              Classic
              • 2010
              • 11

              #7
              Czyli wniosek taki że lepiej nie usuwać tego i zostawić jak jest ?? a jaki może być przyczyna że nie chce palić na ciepłym silniku ??

              Komentarz

              • Acio
                Drive
                • 2011
                • 64

                #8
                zapewne pompa do roboty, po zrobieniu będziesz mógł usunąć ten rezystor.
                Skoda Fabia 2.0 AZL Elegance

                Komentarz

                • mahu
                  Classic
                  • 2010
                  • 11

                  #9
                  Czyli co pompa do regeneracji no to pięknie dziękuje za pomoc i jestem z deka nie pocieszony, nie ma jak polskie realia i nieuczciwi sprzedawcy w komisach

                  Komentarz

                  • Krzych
                    Rider
                    • 2005
                    • 671

                    #10
                    Zamieszczone przez mahu
                    Czyli co pompa do regeneracji
                    Nie straszcie kolegi, pompa jeszcze pochodzi.
                    Wystarczy korekta dawki rozruchowej w programie i po problemie.
                    Usuń rezystor by silnik widział prawidłową temperaturę, bo na rezystorze w zimę sterownik nie załączy świeć jeśli będzie widział stałą dodatnią temperaturę.
                    DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                    www.chiptuning.katowice.pl
                    DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                    Komentarz

                    • mahu
                      Classic
                      • 2010
                      • 11

                      #11
                      Dzięki kolego za słowo otuchy bo normalnie już myślałem że będę musiał pójść w większe koszty a tak to może się obejdzie, będę musiał poszukać jakiegoś fachmana w okolicy żeby mi na to popatrzył i ustawił

                      Komentarz

                      • mobi65
                        Rider
                        • 2009
                        • 291

                        #12
                        mozna tez zostawic ten rezystor dokladajac tylko przelacznik 2 pozycyjny za 8 zl i autko bedzie nadal smigac bez wydawania wiekszej kasy , ale to juz zalezy od kierownika auta i zasobow $ :wink:

                        Komentarz

                        • endryu
                          RS
                          • 2006
                          • 3773
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Krzych
                          Wystarczy korekta dawki rozruchowej w programie i po problemie
                          czy masz na myśli regulację dawki rozruchowej przez vag-a ? Czy korektę programu w komputerze sterującym-bo tu koszt ok. 300-350 zł. (cena u tunerów)
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz

                          • mobi65
                            Rider
                            • 2009
                            • 291

                            #14
                            Zamieszczone przez endryu
                            Zamieszczone przez Krzych
                            Wystarczy korekta dawki rozruchowej w programie i po problemie
                            czy masz na myśli regulację dawki rozruchowej przez vag-a ? Czy korektę programu w komputerze sterującym-bo tu koszt ok. 300-350 zł. (cena u tunerów)
                            mial na mysli korekte programu

                            Komentarz

                            • endryu
                              RS
                              • 2006
                              • 3773
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              #15
                              też tak właśnie myślę :idea:
                              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                              =================================================

                              Komentarz

                              Pracuję...