Na dniach zalatwie przelacznik swiatel ze skody fabii 2 z trybem auto, zobaczymy co sie stanie...
[O1] Swiatla mijania swieca caly czas...
Zwiń
X
-
5J0 941 589 (nr484) przekaźnik rozruchu u mnie wyłączyć można bezpiecznikiem nr 17Załączone plikiByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez m0t0Nie posiadam bezpiecznika nr 17, nie ma tam na niego odpowiedniego 'gniazda'Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Podłączę się do tematu, mam Octavię II Tour z tego roku, wkurza mnie trochę to że jak mam
pokrętło świateł ustawione na 0 to przy wyłączonym zapłonie jest jak trzeba, czyli światła
nie świecą, natomiast przy włączonym silniku lub samym zapłonie świecą mi światła mijania.
Powoduje to że jak np. czekam kilka minut na kogoś na parkingu to muszę wyłączać silnik i zapłon żeby mi te światła zgasły - przez co przede
wszystkim nie mam ogrzewania na postoju. W moim wcześniejszym aucie - Clio II wystarczyło
2 razy przekręcić pokrętło świateł z wyłączonych na pozycyjne i z powrotem i ta funkcja gasła,
tutaj natomiast nie mam pojęcia jak jest i czy w ogóle można u mnie to wyłączyć.
Pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez niedziela67sprubuj sprawdzić czy masz taki przekaźnik,mi układ nie działał i kiedyś po dojściu do przekaźników zobaczyłem ucięty przewód idący do -, podłączyłem go i w ten sposób zapomniałem o swiatłach.Ty możesz zrobić odwrotnieFiat Bravo GT 1.6
Skoda Octavia RS 1.8T
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariom122mar979. Właczone masz światła dzienne. W instrukcji powinno być jak je wyłączyć a jak nie to podjechać do serwisu to wyłączą.
Faktycznie spojrzałem w instrukcję a propos tych świateł do jazdy dziennej i zrobiłem tak jak
tam piszą - trzeba najpóźniej 3 sekundy po włączeniu zapłonu podciągnąć dźwignię kierunkowskazów
do siebie (zapalą się długie) i od razu na dół (zapali się lewy kierunkowskaz) i przytrzymać
minimum 3 sekundy. Analogicznie z ponownym włączeniem świateł do jazdy dziennej tyle
że dźwignię przytrzymujemy do góry.
Wszystko działa jak trzeba, a ja już się nie wkurzam że mi światła nie gasną na postoju przy
włączonym silniku lub zapłonie
Pozdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez m0t0Zamieszczone przez niedziela67sprubuj sprawdzić czy masz taki przekaźnik,mi układ nie działał i kiedyś po dojściu do przekaźników zobaczyłem ucięty przewód idący do -, podłączyłem go i w ten sposób zapomniałem o swiatłach.Ty możesz zrobić odwrotnie
octavkę mam z austri
sory ze tak późno byłem w delegacji i bez zasiegu kompaByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Panowie czy w octavi znajduje sie przekaznik swiatel? Jesli tak to gdzie jest umiejscowiony. Odpialem rowniez wlacznik swiatel i zapalilem auto, efekt - swiatla sie nie zapalaja. Myslalem czy mozna by w samym wlaczniku zmienic cos tak, aby przerwac calkowicie obwod gdy wlacznik jest ustawiony na 0, rozwiazalo by to moj problem :P.Fiat Bravo GT 1.6
Skoda Octavia RS 1.8T
Komentarz
-
-
ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Uwaga uwaga wrzucam kotleta do mikrofali...
mam ten sam problem co kolega m0t0, oczywiście ze światłami skandynawskimi. Auto pochodzi z Danii. W wyłączniku nie ma żadnych mostków ani innych kombinacji więc musi być gdzieś zaszyty jakiś pomocnik. Światła mijania odpalają od razu po przekręceniu kluczyka, przygasają na czas pracy rozrusznika a po odpuszczeniu kluczyka ze startu znowu świecą. Ktoś podpowie gdzie dłubnąć żeby to niezwykle "pomocne" udogodnienie wyłączyć?
Komentarz
-
-
Może trochę rozjaśnię jak działa automatyczne włączanie świateł (w moim wykonaniu), i w jaki sposob można to wyłączyć na żądane stosując dodatkowy mały wyłączniczek:
Jak dla mnie w przypadku obowiązku jeżdżenia na światłah całą dobę usuwanie takiego "ulepszenia" jest co najmniej nie na miejscu, bo to sama wygoda, jednak odłączenie na czas robienia czegoś w samochodzie, jest przydatne.
Komentarz
-
-
Marian 2, gość się pyta jak wywalić ustrojstwo a Ty mówisz jak Ty masz zrobione Spróbuj go przekonać Generalnie... układ jest super tylko w przypadku, jeżeli startuje np powyżej 13V i nie "molestuje" akumulatora na zapłonie.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Bambek1, musisz "grzebnąć". Zdejmij osłonę nad nogami kierowcy i zobacz czy nie masz jakiegoś modułu dołożonego lub zobacz co tam się kryje za włącznikiem świateł
Marian 2
Jak dla mnie w przypadku obowiązku jeżdżenia na światłah całą dobę usuwanie takiego "ulepszenia" jest co najmniej nie na miejscu, bo to sama wygoda, jednak odłączenie na czas robienia czegoś w samochodzie, jest przydatne.
Rzucam się wolną chwilą pod kierownice i szukam drania...
Komentarz
-
-
Rozebrałem wczoraj trochę skodzianki celem odnalezienia pomocnika do włączania świateł i nic podejrzanego nie znalazłem. Wrzucam foto tablicy przekaźników. Czy to możliwe, żeby to jakiś przekaźnik miał zaszyte w sobie automatyczne załączanie świateł? Tzn technicznie ogólnie wiem, że to możliwe dostaje napięcie przy zapłonie i odpala światła, ale chodzi mi czy w OI takie rozwiązanie może być zastosowane?
Ktoś może dysponuje informacjami za co odpowiadają poszczególne przekaźniki?
Może - nie wiem strzelam teraz - zamiast nr 409 powinien być 408? Bezpieczniki znalazłem, ale przekaźników nie mam.
P.S. Przekładałem włącznik świateł od innego auta (fabii II) z funkcją automatycznego włączania świateł po uruchomieniu silnika z możliwością ręcznej dezaktywacji funkcji pstryczkiem ale dalej to samo, także to nie włącznik za to odpowiada.
Pół roku później... poradziłem.
Trzeba odpiąć następujące przewody dochodzące do włącznika świateł oznaczone na włączniku jako:
1. "TFL"
2. "B"
Pełny banan o taki oooZałączone pliki
Komentarz
-
Komentarz