Marcin230693, jak wymieniałem u siebie, to docelowo zalałem jakimś droższym (coś koło 100 za l), sorry, już  nie pamiętam na jaki  :P mogę później zerknąć do bagażnika, bo gdzieś jest flaszka :wink: 
Moja skrzynia (EGR) też już pojękiwała i czasem nie chciała wejść 3-ka jak dawałem ognia :twisted:
Bynajmniej próbowałem 3 różne oleje i z kilkoma dodatkami typu Militec1 i LM (nawet nie pamiętam który) i docelowo został Ceramizer.
Efekt na dzień dzisiejszy jest taki, że już dobrze ponad 150 tyś km przelatałem właśnie z tym kompletem + ostatnio uzupełniłem ok 100-150 ml oleju.
Skrzynia nie jęczy, a 3-ka zdarzy się wejść ze zgrzytem lub nie wejść wcale, ale tylko jeśli nie docisnę sprzęgła do końca
ops: :wink:
Teraz docelowo i tak zastanawiam się nad zmianą skrzyni, ale od razu dłuższą 8)
Przebieg u mnie jak widać w podpisie, jak kupowałem mojego paździerza jako 3-ci właściciel, nalatane było niby ~140 kkm :lol:
PAOLO ESCO, dzięki za dobrego linka :szeroki_usmiech
					Moja skrzynia (EGR) też już pojękiwała i czasem nie chciała wejść 3-ka jak dawałem ognia :twisted:
Bynajmniej próbowałem 3 różne oleje i z kilkoma dodatkami typu Militec1 i LM (nawet nie pamiętam który) i docelowo został Ceramizer.
Efekt na dzień dzisiejszy jest taki, że już dobrze ponad 150 tyś km przelatałem właśnie z tym kompletem + ostatnio uzupełniłem ok 100-150 ml oleju.
Skrzynia nie jęczy, a 3-ka zdarzy się wejść ze zgrzytem lub nie wejść wcale, ale tylko jeśli nie docisnę sprzęgła do końca
ops: :wink:Teraz docelowo i tak zastanawiam się nad zmianą skrzyni, ale od razu dłuższą 8)
Przebieg u mnie jak widać w podpisie, jak kupowałem mojego paździerza jako 3-ci właściciel, nalatane było niby ~140 kkm :lol:
PAOLO ESCO, dzięki za dobrego linka :szeroki_usmiech
  Oby teraz pojeździło conajmniej 100tys km.
							
						
  i wykonałem  pomiar -brakowało do wymaganego stanu 250 ml ( norma 1,9 l). Kolor zużytego oleju intensywnie czarny. Skrzynię zalałem olejem syntetycznym G5L SAE 75 W 90. Wszytko jest Ok. 
Komentarz