czy to przepływomierz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koper009
    Rider
    • 2013
    • 282

    czy to przepływomierz

    Prawe Lusterko (czarne ) podgrzewane z kierunkiem 150zl






    Podane ceny zawieraja koszty wysylki
    tel:607-207-663
    gg:2355538

    PS: Klamki Sprzedane
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman
  • wolas
    Rider
    • 2011
    • 290

    #2
    czy to przepływomierz

    jestem nowy na forum wiec witam Wszystkich
    zakupiłem Skode octavie z 98r 1.9tdi i od razu pojawiły sie problemy, otóż po jakimś czasie traci moc, po ponownym odpaleniu na jakis czas jest znowu ok, lecz po paru kilemetrach znowu traci moc, czy to może być przeplywomierz?? jezeli nie to gdzie szukać usterki

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      raczej następny element za przepływomierzem. temat do sprawdzenia
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • wolas
        Rider
        • 2011
        • 290

        #4
        natępny element?? czyli??

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          turbina prawdopodobnie.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            turbina notlauf.
            Temat juz wielokrotnie walkowany. Nie Ty pierwszy i nie ostatni.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • krisoctav
              Rider
              • 2008
              • 417

              #7
              pewnie turbinka podpiąć pod vaga i tam wpierw szukać błędu bo metodą prób i wymian daleko się nie zajdzie

              Komentarz

              • rob555
                Rider
                • 2006
                • 748

                #8
                Uszkodzenie przeplywomierza raczej nie znika po restarcie stacyjki....
                Koledzy maja racje

                NOTLAUF wpisz w szukajke
                pozdrawiam

                Diagnostyka i tuning
                hybrydowe wtryski i turbiny
                programy na ulice jak i do sportu

                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                www.tune-up.pl

                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                Komentarz

                • wolas
                  Rider
                  • 2011
                  • 290

                  #9
                  no ale jakby turbina była uszkodzona to zanikało by po ponownym uruchomieniu??

                  Komentarz

                  • lukaszp1981
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 140
                    • Octavia III (5E3)
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    #10
                    wolas, na 99% masz zapieczone kierownice na turbinie, bo masz AHF.
                    Vag powinien pokazać bląd, że masz przeładownie.

                    Komentarz

                    • wolas
                      Rider
                      • 2011
                      • 290

                      #11
                      cała turbina będzie do wymiany czy da sie to jakos naprawic

                      Komentarz

                      • arkady
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 136
                        • Octavia II (1Z3)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #12
                        Wpisz w szukajkę "notlauf" i będziesz miał jasność.

                        Komentarz

                        • wolas
                          Rider
                          • 2011
                          • 290

                          #13
                          Panowie mały błąd to nie jest silnik alh lecz agr sorki za pomyłkę??

                          Komentarz

                          • etimacias
                            Classic
                            • 2010
                            • 9

                            #14
                            A ja na początek sugeruję zapoznać się z tematem z forum VW. Znajdziesz tu w drugim poście krótki sposób na sprawdzenie i diagnozę co jest nie tak

                            Komentarz

                            • momo05
                              Rider
                              • 2008
                              • 395

                              #15
                              miałem bardzo podobne objawy straszono mnie na bank turbina na szczęście nie (Polak tak lubi jak coś się sypie to już najgorsze) całe szczęście pojechałem do warsztatu Perfect Serwis DobryGrześWawa wyczyścił mi mieszek bo był zasyfiały pousuwał błędy poszperał i autko odpukać śmiga aż miło proponuje sprawdzić błędy vagiem potem przepływak , mieszki itd stopniowo eliminować ale od mniejszych rzeczy
                              .................................................. ..............
                              O SERCE SZKODNIKA dba
                              Perfect Serwis DobryGrześWawa

                              .................................................. ..............

                              Komentarz

                              • rob555
                                Rider
                                • 2006
                                • 748

                                #16
                                Jak masz AGR to pewnie n75 padl albo wezyki popekaly
                                pozdrawiam

                                Diagnostyka i tuning
                                hybrydowe wtryski i turbiny
                                programy na ulice jak i do sportu

                                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                www.tune-up.pl

                                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                Komentarz

                                • wolas
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 290

                                  #17
                                  byłem u znajomego mechanika, w czwartek podpinamy pod kompa, podejrzewa właśnie ten zawór ale również kierownice od turbiny, ale to gdybanie, wszystko bedzie wiadomo w czwartek

                                  Komentarz

                                  • bradley
                                    L&K
                                    • 2008
                                    • 1465

                                    #18
                                    Zamieszczone przez wolas
                                    ale również kierownice od turbiny
                                    Jak masz AGRa to nie masz zadnych kierownic w turbinie
                                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                    Komentarz

                                    • wolas
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 290

                                      #19
                                      w czy w turbinie mogło sie cos jeszcze spierdzielić czy w najgorszym wypadku bede musiał ja wymienić??

                                      Komentarz

                                      • bradley
                                        L&K
                                        • 2008
                                        • 1465

                                        #20
                                        Podpialbys pod komputer to bys wiedzial co za blad wyskakuje. Pewnie przeladowanie, blad 575 co zwykle konczy sie bezbolesnie na wymianie zaworka n75 bo awaria mechaniczna klapy wastegatu w tej turbinie to rzadkosc. Ale najpierw trzeba sprawdzic stan wezykow, a pozniej zabierac sie za reszte.
                                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                        Komentarz

                                        • etimacias
                                          Classic
                                          • 2010
                                          • 9

                                          #21
                                          Zacznij od tego (cytat z linku podanego wcześniej)

                                          Na początek zmostkuj dwa wężyki idące do turbiny (najczęściej niebieski i czerwony), ten trzeci idący za filtr powietrza zostaw na miejscu. N75 musi być podłączone.
                                          Auto powinno być bardziej mułowate w całym zakresie obrotów, ale nie powinno przechodzić w tryb awaryjny. Jeśli tak będzie to mamy pewność, że n75 jest do wymiany, bądź reanimacji .

                                          To możesz zrobić bez komputera, a samo odczytanie błędów nie musi dać jednoznacznych wyników - jak napisał bradley - błąd 575 oznacza N75 lub wężyki do niego, czego komputerowo nie ustalisz.

                                          Komentarz

                                          • Krzych
                                            Rider
                                            • 2005
                                            • 671

                                            #22
                                            W silniku AGR turbo jest sterowane nadciśnieniem, często są popękane z temperatury i starości wężyki które pracują pod ciśnieniem do 1 bara. Wtedy ciśnienie sterujące zamiast dochodzić do siłownika turbiny uchodzi gdzieś "bokiem" i turbo przeładowuje. W tym sterowaniu zaworek N75 rzadziej pada niż ten który steruje podciśnieniem np. w ALH.
                                            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                            www.chiptuning.katowice.pl
                                            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                            Komentarz

                                            • wolas
                                              Rider
                                              • 2011
                                              • 290

                                              #23
                                              Panowie po podpięciu i wczytaniu blędów:
                                              17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania
                                              brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
                                              17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy
                                              brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

                                              Komentarz

                                              • bradley
                                                L&K
                                                • 2008
                                                • 1465

                                                #24
                                                Wiec wszystko zmierza do zaworka n75.
                                                Najpierw robisz bajpasa jak etimacias, napisal. Jak auto nie wpada w tryb awaryjny to znaczy, ze zaworek wyzional ducha.
                                                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                                Komentarz

                                                • wolas
                                                  Rider
                                                  • 2011
                                                  • 290

                                                  #25
                                                  Panowie a jak zrobić logi bo podaje mi zeby jakis kod wbic, a i p[o skasowaniu blędów i przejażdżce, ponownym podłączeniu pokazł juz tylko błąd 17958

                                                  powiedzcie mi jeszcze gdzie szukać tej tzn sztangi??jak ją rozruszać i w jakim zakresie powinna sie ruszać??

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...