Co za gnojek :twisted: u ruskich dużo jeżdżą z kamerkami bo na światłach często na wstecznym wjeżdżają by wymusić stłuczkę, ale z pieszym jeszcze nie widziałem.
Też popularne. Osobiście bym zaciągnął poza zasięg kamery i obił.
czy spotkał się ktoś z taką awarią- podczas ruszania z miejsca kieownica wykonuje obrót o ok 10st. w prawo.
samochód ma tendencję do ściągania w prawo. niestety nie da się wprowadzić nastaw podstawowych
czy czeka mnie wymiana maglownicy- czy jest jakiś inny sposób żeby pozbyć sie trochę denewującej usterki?
Czemu odrazu maglownica? Tak jak kolega wyżej napisał najpierw sprawdź układ kierowniczy dokładnie. Ja też tak miałem kiedyś, ale auto nie ściągało w żadną stronę a później jakoś wymieniłem końcówki bo jedna definitywnie padła, ustawiłem zbieżność i jest ok.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
dzięki za podpowiedzi.
zbierzność była ustawiana kilkakotnie pzez różnych fachowców, koła przekładane (zima, lato)- zawsze to samo- ruszam z miejsca kierownica wykonuje obrót w prawo.
Hamulce nie są zapieczone. aha i dzieje się to od czasu wymiany łożysk mcpersona- jak były zapieczone- to octa idelanie trzymała kierunek na wprost
w zawieszeniu nie ma luzów, geometria była robiona kilkakrotnie na dobym sprzęcie.
Wykluczam geometrię z kilku powodów:
1. po każdej regulacji ściągało w prawo
2. kierownica wykonuje obrót w prawo podczas ruszania (jaki by musiała być skopana geometria żeby to miało wpływ)
a przegub nie ma przypadkiem luzu? istnieje taka teoretyczna możliwość że porostu na starcie jedno koło zaczyna szybciej ciągnąc i robi te minimalne przekrzywienie kierownicy
Komentarz