Zimowa przygoda...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mick78
    Classic
    • 2011
    • 11

    Zimowa przygoda...

    Zamieszczone przez arturo_freestyl
    no mam ic z s3 przeciez - nie czytasz woontku

    w 4x4 od razu na 330-340 sie robi bo sprzegło faktycznie 240mm seryjne ogarnia bezproblemu
    czy jak sie chce mieć szybkie rodzinne kombi to takie cos jest calkiem odpowiednie dzieki za odpowiedzi
  • sslawekk
    Ambiente
    • 2010
    • 111
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    Zimowa przygoda...

    Witam! Dziś 2 godziny temu miałem niemiłą przygodę, w zasadzie przez własną głupotę wylądowałem autem w polu i rozwaliłem przy tym miskę olejową...sprawa nie wygląda ciekawie, po zatrzymaniu się w polu zaczęła mrugac na czerwono kontrolka oleju i po 10s silnik samoczynnie zgasł. Jutro przyjrzę się dokładniej co poza miską może byc tam jeszcze uszkodzone. Mój silnik to ALH, auto z 2004r., pytanie czy w misce montowany był czujnik poziomu oleju,bo z takich pobieżnych oględzin widzę że będzie cieżko to stwierdzic, dośc mocno się poniszczyła, a jeśli tak, to czy jest opcja, że był on odpowiedzialny za samoistne zatrzymanie silnika, gdy stwierdził, że w misce sahara, czy może o zgrozo silnik się zatarł? No i jeszcze jedno, czy jest sens kupować zamiennik miski, a może lepiej używkę? Oryginał chyba dość drogi...
    Dzięki za uwagę no i jakieś sugestie w tej materii... :cry:
    O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      możesz kupić zamiennik - jak znów przywalisz i tak się rozpadnie ( choć ori jest wykonana solidniej). do czujnika masz wiązkę, więc będziesz wiedział czy był ( poza tym coś po nim pozostało). mialem kilka przypadków uszkodzenia miski, w żadnym z nich nie doszło do samoczynnego zgaśnięcia silnika, nawet przy dużej stracie oleju. przy składaniu 2 uwagi: 1. czystość, 2. śruby uszczelniacza tylnego w.k.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • McGan
        RS
        • 2010
        • 3573
        • Superb III (3V3)

        #4
        sslawekk, musisz dokładnie przejrzeć kanały olejowe, czy jakieś kawałki miski, czujników, czy inne duperele nie dostały się tam. Miskę najlepiej kup używaną, przy czym pamiętaj też o nowej uszczelce pod miskę.
        Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
        Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          miskę uszczelnia tylko silikon
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • kudłaty78
            Ambiente
            • 2011
            • 148

            #6
            sslawekk, też wymieniałem miskę w mojej octavce kupiłem zamiennik za 110zł+masę uszczelniającą za 25zeta i jest okay pozdrawiam
            Octavia IIFL Ambiente
            Octavia I FL L&K

            Komentarz

            • sslawekk
              Ambiente
              • 2010
              • 111
              • Octavia I (1U2)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Dzięki Panowie za podpowiedzi! Miska zdjęta, zakładając klucz na wał korbowy idzie kręcić silnikiem, także zatarty chyba nie jest i myślę, że to czujnik poziomu oleju zatrzymał pracę silnika...przynajmniej mam taką nadzieję... :roll:
              O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator

              Komentarz

              • ROBAL_26
                RS
                • 2010
                • 2320
                • Octavia I combi (1U5)
                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                sslawekk, podepnij komputer i sprawdź czy odnotował jakieś błędy wówczas zawsze na coś ciebie naprowadzą .ok

                pozdro
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz

                • rafal0110
                  Drive
                  • 2010
                  • 52

                  #9
                  napewno sie nie zatarł, tez tak miałem w sumie to wymieniałem juz 4 razy michę i za pierwszym razem tez mi zgasł silnik i wogóle nie kręcił, ale to tak widocznie musi byc jak straci ciśnienie .

                  Komentarz

                  • jonson22
                    Classic
                    • 2010
                    • 15

                    #10
                    U mnie jak przyładował kamień w miskę i zrobił dziurę to po 200m przejechanych silnik samoczynnie zgasł i olej ściekł a nie mam czujnika poziomu oleju w misce. wymiana miski zalanie olejem i jak na razie działa wszystko do tego wymiana uszczelniacza wału przynajmniej w moim przypadku :P
                    www.toledoclubpolska.pl

                    Komentarz

                    • matrix_pl
                      Elegance
                      • 2010
                      • 758

                      #11
                      jonson22, masz szczęście że nie zapowietrzyło napinacza łańcucha rozrządu bo miał byś wiele więcej roboty
                      Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                      Komentarz

                      Pracuję...