[Inne] Pilne! Blad w F2 1.2 TSI, pytanie o gwarancje !!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Joy1978
    Classic
    • 2013
    • 39

    [Inne] Pilne! Blad w F2 1.2 TSI, pytanie o gwarancje !!

    Zamieszczone przez kazek103
    Właśnie szykuje się moja pierwsza wymiana oleju 3500 km przebiegu , czy zasadne jest użycie płukanki po tak małym przebiegu , olej Motul 0W30 X-lite , płukanka AMSoil.
    uwazam ze nawet konieczne.
  • TomekRs
    RS
    • 2011
    • 1670

    #2
    [Inne] Pilne! Blad w F2 1.2 TSI, pytanie o gwarancje !!

    witam, panowie znajomy ma fabie 1.2 tsi i dzisiaj postanowilismy sie troche poscigac (wzialem mniejsze wozidlo nissana note) i po calej zabawie auto stalo ok. minute na wolnych obrotach, zeby turbo odpoczelo i nagle przy ruszaniu odlaczylo turbine i wywalilo na blat EPC i HELIKOPTER. Zczytalem bledy z vaga i wywalio: 00907 i 11825
    Co to oznacza mniejwiecej sprawdzilem, 1 blad cos od elektryki jakis czujnik a drugi to turbosprezarka. Jutro wybieramy sie do salonu skody bo auto na gwarancji tylko teraz moje pytanie: czy moge powiedziec, ze podlaczylem auto pod komputer i sam zczytalem bledy czu palic jana i mowic, ze nie wiem o co chodzi? sprawa bardzo pilna bo jutro sobota i serwis do 14 a auto potrzbne na weekend i caly tydzien!!

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      octaviars1, a po co mowic... - wystarczy, ze ma "checka" na zegarach, a oni niech szukaja przyczyny.
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • Biszczu
        RS
        • 2011
        • 5567

        #4
        octaviars1, ale Ty nie jesteś specem od auta tylko użytkownikiem. Nie musisz wiedzieć co się stało. Zawsze możesz powiedzieć "Panie w aucie zapaliła się kontrolka i dalej ie jechało" :wink:
        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

        Komentarz

        • TomekRs
          RS
          • 2011
          • 1670

          #5
          wiem, wiem tylko chodzi o to, ze oni zanim sie zabiora do tego to pewnie z tydzien minie. Dzisiaj dziwna sytuacja, kontrolki zgasly.. jechac czy nie jechac do ASO ?

          Komentarz

          • djczas
            RS
            • 2005
            • 9612

            #6
            octaviars1, jechac do aso niech szukają jak wsadzili tyle ekologii to niech teraz szukają mogło to być również być związane z paliwem bo kombinacja błędów może co innego oznaczać niż jeden samodzielnie co do turbiny to sprawdzić ubytki oleju jak są zbyt duże to może oznaczać że gdzieś jest nieszczelność.

            Komentarz

            • pandzik
              RS
              • 2011
              • 2254
              • Seat

              #7
              Niektóre tematy przypominają mi jako żywo te pisane na forach przez dzieci Neo, np: "wczoraj podczas gry w piłkę połamałem nogę. Spuchła jak balon itd. Co robić koledzy?" :P

              W zeszłym roku, w nowym Bravo ojca zapaliła sie kontrolka silnika. Zadzwoniłem na Assistance i po pół godzinie podjechał pod dom mechanik z pełnym oprzyrządowaniem. Podpiął sie do kompa i trudził przez godzinę. Zrobił, podziękowałem i jest spokój do dzisiaj. Polecam, szkoda czasu na jeżdżenie do ASO.

              Komentarz

              • TomekRs
                RS
                • 2011
                • 1670

                #8
                Zamieszczone przez pandzik
                Niektóre tematy przypominają mi jako żywo te pisane na forach przez dzieci Neo, np: "wczoraj podczas gry w piłkę połamałem nogę. Spuchła jak balon itd. Co robić koledzy?" :P

                W zeszłym roku, w nowym Bravo ojca zapaliła sie kontrolka silnika. Zadzwoniłem na Assistance i po pół godzinie podjechał pod dom mechanik z pełnym oprzyrządowaniem. Podpiął sie do kompa i trudził przez godzinę. Zrobił, podziękowałem i jest spokój do dzisiaj. Polecam, szkoda czasu na jeżdżenie do ASO.
                nie bardzo rozumiem.. to nie jest sytuacja na zasadzie " przywalilem w sciane i auto nie chce dalej jechac. Co mam zrobic?" tylko normalne pytanie, czy mam pochwalic sie swoja wiedza i tym, ze podlaczylem kabel do auta i sprawdzilem jaki blad itd czy pojechac i udawac glupka. Z tego co zczytalem z vaga i sprawdzilem to blad dotyczy albo jakiegos czujnika w turbosprezarce albo calej turbosprezarki. Dziwne jest to, ze kontrolka zgasla samoczynnie, bez kasowania bledu.

                Komentarz

                • zibibyd
                  Drive
                  • 2011
                  • 48

                  #9
                  Re: Pilne! Blad w F2 1.2 TSI, pytanie o gwarancje !!

                  Zamieszczone przez octaviars1
                  witam, panowie znajomy ma fabie 1.2 tsi i dzisiaj postanowilismy sie troche poscigac (wzialem mniejsze wozidlo nissana note) i po calej zabawie auto stalo ok. minute na wolnych obrotach, zeby turbo odpoczelo i nagle przy ruszaniu odlaczylo turbine i wywalilo na blat EPC i HELIKOPTER. Zczytalem bledy z vaga i wywalio: 00907 i 11825
                  11825 - mechanical failure of the wastegate actuator - czyli awaria zaworu sterującego doładowaniem. W zależności jak podejdą do sprawy, albo wymiana turbiny, albo wstawią podkładkę dystansującą (1h roboty).

                  Komentarz

                  • dontak
                    Rider
                    • 2008
                    • 586
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #10
                    Z tego co kojarzę to w 1,4 TSI był podobny problem. Jakiś przekaźnik przy turbo padał i odcinało sprężarkę. Kończyło się to wymianą turbo! Było niedawno na forum. Może to coś w ten deseń?
                    OIII 1.2 TSI 105 KM

                    Komentarz

                    • TomekRs
                      RS
                      • 2011
                      • 1670

                      #11
                      Wlasnie o to mi chodzilo, ze pierwsze co przeczytalem po zczytaniu bledu to, ze turbo do wymiany. Tylko blad zniknal i co teraz?

                      Komentarz

                      • Biszczu
                        RS
                        • 2011
                        • 5567

                        #12
                        jedź do ASO
                        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                        Komentarz

                        • Polon
                          Rider
                          • 2010
                          • 315

                          #13
                          Re: Pilne! Blad w F2 1.2 TSI, pytanie o gwarancje !!

                          Zamieszczone przez octaviars1
                          ... znajomy ma fabie 1.2 tsi i dzisiaj postanowilismy sie troche poscigac ...
                          Jaki wynik?

                          Zamieszczone przez octaviars1
                          ... pierwsze co przeczytalem po zczytaniu bledu to, ze turbo do wymiany. Tylko blad zniknal i co teraz?...
                          Co teraz? Nic nie robić lub wybrać się na kolejne ściganie - może problem powróci. Turbo to droga rzecz i jeśli już ma się zepsuć, to lepiej żeby zepsuło się na gwarancji.
                          Pozdrawiam

                          Komentarz

                          • TomekRs
                            RS
                            • 2011
                            • 1670

                            #14
                            wynik zupelnie nie miarodajny bo w nissanie mam sprzeglo na wykonczeniu, a ze samochod do podjechania do sklepu czy gdzies na dzialke to jeszcze czekam z wymiana. Kazde wcisniecie gazu do konca z biegu od 2-5 konczy sie masakra jakas. Auto stoi w miejscu. Z danych fabrycznych wynika, ze ok. 1,5sek ma przewagi skoda (katalogowo) wiec pozostaje kwestia zmiany biegow

                            Komentarz

                            Pracuję...