Mimo, że nie moja dzielnica - dla krajana +1
Akumulator
Zwiń
X
-
To jednak dla pewności pozostaje ci pomiar nawet zwykłym miernikiem.
Kiedy samochód nie pracuje napięcie na akumulatorze powinno wynosić ok 12V
Kiedy uruchomisz auto napięcie powinny mieścić sie w przedziale 13,8-14,7V
(tekst zapożyczony)
Podejrzewam że jeżeli alternator by się sypał konkretnie to zaświeciła by się kontrolka. Lecz różne przypadki bywają :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez K_PopielMożliwe że jakiś odbiornik pobiera prąd cały czas i dlatego akumulator Ci pada, sprawdź pobór prądu przy wyłączonym silniku i zamkniętym samochodzie.
do pomiaru trzeba wszystko wyłączyć, łącznie z alarmem, zabezpieczyć czujnik otwartej maski i odczekać kilka minut żeby wszystko się uśpiło w elektronice.Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grzesiu2400To jednak dla pewności pozostaje ci pomiar nawet zwykłym miernikiem.
[ Dodano: Nie 11 Mar, 12 10:03 ]
Tu masz to przedstawione łopatologiczne
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kkuligowskiZamieszczone przez K_PopielMożliwe że jakiś odbiornik pobiera prąd cały czas i dlatego akumulator Ci pada, sprawdź pobór prądu przy wyłączonym silniku i zamkniętym samochodzie.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Witam, podłączę się pod temat. Ostatnio sprawdzałem prąd spoczynkowy i miernik wykazuje 0,1A z alarmem, czy bez wyniki są prawie identyczne. Pomiar wykonywałem w ten sposób że zabezpieczałem styk maski i zamknąłem centralnym. i odczekałem chwilę, może z 30 sekund. Czy jest szansa że po tych kilku minutach które sygerujecie , "coś" się uśpi i ten pobór prądu spadnie? Aha radio JVC nowe, podłączone zgodnie ze sztuką, po wyjciu kluczyka ze stacyjki wyłącza się.
Komentarz
-
-
witam, takie pytanko, włożyłem wczoraj aku Centra Futura 72Ah, 760A, dzisiaj sprawdziłem po 10km trasie napięcia na aku i wyszło że przy min poborze (wył. nadmuch, navi, światła etc)
miernik wskazał w granicach 14,0-14,2V, natomiast przy obciążeniu dużym pokazał ok. 13,0V
czy te wartości są prawidłowe, dlaczego nie mam 14,4V? pozdrawiam
Komentarz
-
-
Panowie beirzcie pod uwagę jakim przyrządem (jakiej klasy miernikiem) jest mierzone napiecie na aku.
Jesli jest to tani miernik z marketu za 20 zł to na pewno ma niższą dokładność pomiaru.
Zeby wiedzieć jakie jest konkretnie napiecie najlepiej podpiac VAG-a.Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz
-
Komentarz