[O1] 1.8T logi przepływki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • homique
    Drive
    • 2012
    • 45

    [O1] 1.8T logi przepływki

    Witam. chcę założyć sklep internetowy i od razu mówię że w domu. wiem co mam kupić itp ale czego się wystrzegać, jaką formę opodatkowania wybrać, czy się towarować czy niech hurtownia wysyła? jeśli ktoś ma taki sklep wszelkie info będzie pomocne. dziekuje
  • richi9
    Rider
    • 2011
    • 427

    #2
    [O1] 1.8T logi przepływki

    jak na moje oko przepływka troszke zaniża przepływ albo za wczesnie odpiełem logi co Wy na to?
    Załączone pliki

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      zrób jeszcze raz logi z przepływki ale teraz do ociecia
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Sev
        L&K
        • 2007
        • 1295

        #4
        richi9, zacznij logować zanim wciśniesz gaz do dechy, 3 bieg, zloguj jednocześnie 002 i 115 i do odcinki gaz w podlogę, bez przerwy. Po odcięciu dopiero kończysz loga.

        Engine load jest za niski jak na serię. Injection period zmień formatowanie komórek z daty na ogólne albo liczbowe po jakieś porąbane liczby i bzdury widać. Poza tym wrzucaj logi na vaglog.rtnet.pl - czytelniejsze i łatwiejsze do przeanalizowania niz print screen excela.
        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

        Komentarz

        • richi9
          Rider
          • 2011
          • 427

          #5
          Kurka Panowie zrobiłem nowe ale bez odcięcia bo mi się wyłączył a nie mogłem powtórzyć bo czas gonił zobaczcie proszę.Ale coś mi u nie gra .
          Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_79161.html

          Komentarz

          • ccLot
            Rider
            • 2009
            • 334

            #6
            wygląda, że masz nie więcej niż 100 km.
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

            Komentarz

            • richi9
              Rider
              • 2011
              • 427

              #7
              map sensor do wymiany i przepływka. Mam wskaźnik doładowania 0.5 bara daje chwilami 0.7.ale spada przy około 3000 do 0.5 0.4bara no chyba że n75

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                richi9, zrób jednoczesnie logi 2i 115 bloku .bo faktycznie przepływka za mało pokazuje tylko tez mie wiadomo czym to jest spowodowane . wstrzymaj sie z wymiana czegokolwiek
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • richi9
                  Rider
                  • 2011
                  • 427

                  #9
                  czyli kanały 02, 115, może jeszcze 33,i118 ale czy moge wszystkie naraz zrobic???

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    masz racie zapomniałem o 118 zamiast 33 zrób logi z bloku 31 .najlepiej jak bedziesz logował po 2 kanały ,sprawdz jeszcze wartosci w bloku 32
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • PreziPrezo
                      Classic
                      • 2012
                      • 31

                      #11
                      Mój problem dotyczy nie wiadomo czego więc postanowiłem go tu wkleić. Czy po tych logach można znaleźć jakąś niezgodność ?

                      Grupy: 002,115,118

                      Grupy: 020,003,031


                      Samochód główni w obrotach do 2tys przy spokojnym przyspieszaniu auto jakby samo dodawało gazu a potem odpuszczało.

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        PreziPrezo, w tych logach jest w miare ok poz tym ze ci cofa troche zapłony i wydaje mi sie ze sonda troche za wolno reaguje .masz jakies błedy ? spróbuj zrobic logi jak wystepuje to poszarpywanie .
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • richi9
                          Rider
                          • 2011
                          • 427

                          #13
                          Logi 002 i 155

                          ten sam poprawiony

                          002 i 118


                          Mnie tu przepływka mocno obcina...
                          32 31 i 33 zrobię niebawem sorry ale komp mi sie buntuje
                          Tak porównywałem moje logi z kolegi logami , i musze powiedzieć że mój to kupa nie samochód. Mnie wyglada puki co że przepływka szaleje , spróbuje ją odpiąć zobaczymy co powie...

                          [ Dodano: Sob 07 Kwi, 12 21:41 ]
                          A tu grupy 31 i 32


                          [ Dodano: Pon 09 Kwi, 12 18:04 ]
                          czy nikt czasu nie ma? wiem święta są ale to pilne.

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            jesli jestes pewien ze nie masz nieszczelnosci miedzy przepływka a turbina to przepłływka do wymiany .praca sondy tez mi sie nie podoba ale zacznij od przepływki i powtórz logi
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • richi9
                              Rider
                              • 2011
                              • 427

                              #15
                              zmieniłem przepływkę ale na kanale 32 w kolumnie drugiej wychodza mi cuda rzędy -10.9 przy spokojnej jeździe i -17 przy mocnym ładowaniu turbiny...
                              Znalazłem jedną nieszczelność ale to mało dalej jest troche dużo więc nadal będe badał szczelność. W pierwszej kolumnie wyszło mi 3,8% wiec w normie...
                              Ale mam pomocnicze pytanie na kanale 63 dute cycle na pozycji gazu bez naciskania jest 14.5% natomiast na maxa jest wskazanie 77% do 78% a nie 100 dlaczego. Patrzyłem do przepustnicy ale syfu nie widać...

                              [ Dodano: Pią 11 Maj, 12 21:54 ]
                              Nowe logi mam kanały 02 ,31 ,30, 118,115.
                              Jak możecie popatrzcie na nie co tam nie tak. W kanale 32 na drugiej pozycji ciagle mi wychodzi korekta dawki rzędu -17. Dolot szczelny...
                              Grupy: 031,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_84255.html
                              Grupy: 030,002 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_84256.html
                              Przepraszam że nie do odcięcia ale miejsca brak :evil:

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                nieszczelnosci juz nie masz tylko cos sonda widzi ze masz strasznie bogato i to dlatego masz korekte na - .sprawdz cisnienie paliwa bo wyglonda mi to na za wysokie cisnie paliwa .
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • richi9
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 427

                                  #17
                                  hm nie wiem bo jeżdżę na gazie...Myślisz by powtórzyć logi na benzynie?

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #18
                                    zrób logi na benzynie .po logach zrób kasowanie błedów i przejedz 50 km na benzynie i zobacz jaka bedzie korekcia w bloku 32 jesli bedzie bliska zera to LPG do regulaci
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • ccLot
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 334

                                      #19
                                      Zamieszczone przez richi9
                                      hm nie wiem bo jeżdżę na gazie...
                                      To raczej bym szukał przyczyny w mapie gazowej, zrób jak radzi kolega german81.
                                      Prawdopodobnie trzeba opuścić trochę mapę, skrócić czasy wtrysku.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                      Komentarz

                                      • richi9
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 427

                                        #20
                                        panowie i na gazie i na benzynie jest podobnie korekta mocna ...
                                        Sprawdzałem zawór DV membrana sprawna ale jak mu dmuchne od strony ciśnienia to puszcza. I tu pytanie jak go dokładnie sprawdzić...
                                        ale chyba musze dmuchnąc w dv od strony cisnienia i od strony sterowania naraz i chyba tym samym ciśnieniem, i wtedy sprawdzic czy upuszcza jak myślicie?

                                        [ Dodano: Czw 24 Maj, 12 20:06 ]
                                        Grupy: 031,002 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_85919.html
                                        To są nowe logi z gazu a tu z benzynki
                                        Grupy: 002,031 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_85920.html

                                        Grupy: 118,115,030 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_85921.html

                                        Komentarz

                                        • german81
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1414
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                          #21
                                          przepływomierz pokazuje takie wartosci jak dla silnika 180 km wiec jest to nie prawidłowe skazanie co moze powodowac taka korekte
                                          diagnostyka vag 602-614-253

                                          Komentarz

                                          • richi9
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 427

                                            #22
                                            mam przepływkę oryginal bosch ale te logi też są do d..y. mały przepływ i małe doładowanie co jest?

                                            Komentarz

                                            • Sev
                                              L&K
                                              • 2007
                                              • 1295

                                              #23
                                              Sprawdź czujnik temperatury. Jakie są wskazania na vagu.
                                              Wartości zadane powyżej 3500 są już niskie. Na serii AUM powinno być cos około 0,5bara
                                              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                              Komentarz

                                              • richi9
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 427

                                                #24
                                                a to jest 150 kucy ale mnie też sie wydaje mało... Co może odpowiadac za to doładowanie?

                                                [ Dodano: Sob 02 Cze, 12 18:36 ]
                                                To nowe logi
                                                http://vaglog.rtnet.pl/richi9_86960.html kanał 02 i 34
                                                http://vaglog.rtnet.pl/richi9_86957.html 02 i 20
                                                http://vaglog.rtnet.pl/richi9_86961.html 115 i 118
                                                korekta troche spadła ale cóż z tego
                                                Przepływka jest udupiona i do zwrotu za mało jest. Ale doładowanie tez do kitu no chyba że to wina doładowania że mały przepływ
                                                Ostatnio męczy mnie błąd kata 16804 Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold może to ma wpływ na doładowanie i słaby przepływ???

                                                Komentarz

                                                Pracuję...