Witam. chcę założyć sklep internetowy i od razu mówię że w domu. wiem co mam kupić itp ale czego się wystrzegać, jaką formę opodatkowania wybrać, czy się towarować czy niech hurtownia wysyła? jeśli ktoś ma taki sklep wszelkie info będzie pomocne. dziekuje
[O1] 1.8T logi przepływki
Zwiń
X
-
richi9, zacznij logować zanim wciśniesz gaz do dechy, 3 bieg, zloguj jednocześnie 002 i 115 i do odcinki gaz w podlogę, bez przerwy. Po odcięciu dopiero kończysz loga.
Engine load jest za niski jak na serię. Injection period zmień formatowanie komórek z daty na ogólne albo liczbowe po jakieś porąbane liczby i bzdury widać. Poza tym wrzucaj logi na vaglog.rtnet.pl - czytelniejsze i łatwiejsze do przeanalizowania niz print screen excela.
Komentarz
-
-
Kurka Panowie zrobiłem nowe ale bez odcięcia bo mi się wyłączył a nie mogłem powtórzyć bo czas gonił zobaczcie proszę.Ale coś mi u nie gra .
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_79161.html
Komentarz
-
-
Logi 002 i 155
ten sam poprawiony
002 i 118
Mnie tu przepływka mocno obcina...
32 31 i 33 zrobię niebawem sorry ale komp mi sie buntuje
Tak porównywałem moje logi z kolegi logami , i musze powiedzieć że mój to kupa nie samochód. Mnie wyglada puki co że przepływka szaleje , spróbuje ją odpiąć zobaczymy co powie...
[ Dodano: Sob 07 Kwi, 12 21:41 ]
A tu grupy 31 i 32
[ Dodano: Pon 09 Kwi, 12 18:04 ]
czy nikt czasu nie ma? wiem święta są ale to pilne.
Komentarz
-
-
zmieniłem przepływkę ale na kanale 32 w kolumnie drugiej wychodza mi cuda rzędy -10.9 przy spokojnej jeździe i -17 przy mocnym ładowaniu turbiny...
Znalazłem jedną nieszczelność ale to mało dalej jest troche dużo więc nadal będe badał szczelność. W pierwszej kolumnie wyszło mi 3,8% wiec w normie...
Ale mam pomocnicze pytanie na kanale 63 dute cycle na pozycji gazu bez naciskania jest 14.5% natomiast na maxa jest wskazanie 77% do 78% a nie 100 dlaczego. Patrzyłem do przepustnicy ale syfu nie widać...
[ Dodano: Pią 11 Maj, 12 21:54 ]
Nowe logi mam kanały 02 ,31 ,30, 118,115.
Jak możecie popatrzcie na nie co tam nie tak. W kanale 32 na drugiej pozycji ciagle mi wychodzi korekta dawki rzędu -17. Dolot szczelny...
Grupy: 031,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_84255.html
Grupy: 030,002 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_84256.html
Przepraszam że nie do odcięcia ale miejsca brak :evil:
Komentarz
-
-
panowie i na gazie i na benzynie jest podobnie korekta mocna ...
Sprawdzałem zawór DV membrana sprawna ale jak mu dmuchne od strony ciśnienia to puszcza. I tu pytanie jak go dokładnie sprawdzić...
ale chyba musze dmuchnąc w dv od strony cisnienia i od strony sterowania naraz i chyba tym samym ciśnieniem, i wtedy sprawdzic czy upuszcza jak myślicie?
[ Dodano: Czw 24 Maj, 12 20:06 ]
Grupy: 031,002 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_85919.html
To są nowe logi z gazu a tu z benzynki
Grupy: 002,031 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_85920.html
Grupy: 118,115,030 - http://vaglog.rtnet.pl/richi9_85921.html
Komentarz
-
-
a to jest 150 kucy ale mnie też sie wydaje mało... Co może odpowiadac za to doładowanie?
[ Dodano: Sob 02 Cze, 12 18:36 ]
To nowe logi
http://vaglog.rtnet.pl/richi9_86960.html kanał 02 i 34
http://vaglog.rtnet.pl/richi9_86957.html 02 i 20
http://vaglog.rtnet.pl/richi9_86961.html 115 i 118
korekta troche spadła ale cóż z tego
Przepływka jest udupiona i do zwrotu za mało jest. Ale doładowanie tez do kitu no chyba że to wina doładowania że mały przepływ
Ostatnio męczy mnie błąd kata 16804 Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold może to ma wpływ na doładowanie i słaby przepływ???
Komentarz
-
Komentarz