Problem z odpaleniem auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bogdan201
    Classic
    • 2013
    • 1

    Problem z odpaleniem auta

    Pytam o to , ponieważ wcześniejsze logi wyglądały tak:



    Bo i wartości w 3 rubryce są również zawyżone..
  • kubas
    Classic
    • 2012
    • 8

    #2
    Problem z odpaleniem auta

    Witam. Posiadam Skodę OktavieII z 2005r silnik 1,9 tdi 105km. Mam problem z odpaleniem, gdy silnik jest zimny długo kręce , przy rozgrzanym silniku odpala bez problemu! Proszę o pomoc

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Na pewno masz w swojej Okcie silnik AHF ???
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        Zamieszczone przez przemik
        Na pewno masz w swojej Okcie silnik AHF ???
        Raczej nie

        Zaczniej od błędów na kompie. Bo co do ciężkiego palenia jest wiele przyczyn i nie ma co wróżyć
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • kubas
          Classic
          • 2012
          • 8

          #5
          no wlasnie chodzi o to ze nie ma błedów

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Ponawiam pytanie.
            Czy jestes pewny ze masz silnik AHF... sprawdz jaki masz kod silnika i nam go tu podaj.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • innova
              Rider
              • 2011
              • 554

              #7
              Zamieszczone przez kubas
              no wlasnie chodzi o to ze nie ma błedów
              a czym sprawdzałeś ?

              mi przychodzą dwa pomysły do głowy z takich najprostszych rzeczy
              1) świece
              2) coś z dopływem paliwa

              to pierwsze powinno być zasygnalizowane błędem ale pytanie czym sprawdzałeś. Zerknij jak długo pali Ci się kontrolka świec żarowych gdy przekręcisz kluczyk na zapłon. Jeżeli dłużej aniżeli 2-3 sek to przyjrzyj się świecom (omomierz wystarczy)

              odnośnie tego drugiego to nie mam pomysłu poza pytaniem czy wymieniałeś przykładowo filtr paliwa i jesteś pewien że szczelnie jest skręcona jego obudowa. Jeżeli nie jest to będą zacieki na obudowie i poniżej oraz będzie też czuć.
              --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
              Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
              _______________________________________

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #8
                Czy po pierwszym ciężkim rozruchu jeśli zaraz go zgasisz i zaraz próbujesz odpalić jeszcze raz, to złapie od razu?
                Jeśli tak, to sugeruje zapowietrzanie się układu paliwowego i paliwo cofa się do baku.
                Sprawdź przewody paliwowe, okolice filtra paliwa czy nie ma śladów zawilgocenia od paliwa.
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Poki sie nie dowiemy jaki kolega ma silnik... to sobie mozemy dywagowac...:-)
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • Krzych
                    Rider
                    • 2005
                    • 671

                    #10
                    W Octavii 2 z 2005r raczej nie było innego silnika TDI 105KM jak z PD, typ i oznaczenie silnika w tym przypadku nie ma znaczenia.
                    DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                    www.chiptuning.katowice.pl
                    DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Silnik AHF byl montowany do stycznia 2006 w Okcie... wiec całt czas nie wiemy jaki kolega ma silnik.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • kubas
                        Classic
                        • 2012
                        • 8

                        #12
                        Posiadam silnik BKC . Zaraz po odpaleniu po pierwszym ciężkim rozruchu pali odrazu! Zawsze jak go opalam po dłuzszym postoju to sa problemy

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Podobny przypadek


                          i kolejny i tez silnik BKC

                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • krisoctav
                            Rider
                            • 2008
                            • 417

                            #14
                            a może rozrusznik pierwsze odpalanie jest najcięższe

                            Komentarz

                            • kubas
                              Classic
                              • 2012
                              • 8

                              #15
                              Odłaczyłem wczoraj wieczorem czujnik temperatury i pali lepiej! Musze wymienic ten czujnik??

                              Komentarz

                              • przemik
                                RS
                                • 2012
                                • 1610

                                #16
                                Podłącz VAGa i odczytaj błędy.
                                Dobrze byloby zobaczyc tez jak zachowuje się czujnik temperatury.
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                • kubas
                                  Classic
                                  • 2012
                                  • 8

                                  #17
                                  Podłączyłem pod kompa i nie ma zadnych błedów oprócz odłączonego czujnika! Ale przy odłączonym czujniku odpala bez problemów. Miałem jeszcze problem przy dodawaniu gazu lekko samochod drgał, ale problem znikl jak odłączylem czujnik.

                                  Komentarz

                                  • przemik
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 1610

                                    #18
                                    Wszystko wskazuje na to ze czujnik swiruje.
                                    Przemek
                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                    Komentarz

                                    • kubas
                                      Classic
                                      • 2012
                                      • 8

                                      #19
                                      A jednak po 36 godz autko znow nie chciało odpalic odrazu hmmmm

                                      [ Dodano: Pią 20 Kwi, 12 15:31 ]
                                      Ale mała podpowiedz od mechanika ze moze sie cofac paliwo na pompowtryskach?? :twisted:

                                      Komentarz

                                      • przemik
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 1610

                                        #20
                                        Hmm... no moze się cofać.... ale to by swiadczyło o kucającej pompie tandemowej.

                                        Wykonaj diagnostyke bo bedziemy tak pisac do Nowego Roku....
                                        Przemek
                                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                        Komentarz

                                        • kubas
                                          Classic
                                          • 2012
                                          • 8

                                          #21
                                          Autko naprawione rano odpala idealnie! Okazało sie ze paliwo cofa na pompowtryskach!

                                          Komentarz

                                          • przemik
                                            RS
                                            • 2012
                                            • 1610

                                            #22
                                            Mechanik powiedzial z jakiego powodu cofalo się paliwo na PD ?
                                            Przemek
                                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                            Komentarz

                                            • kubas
                                              Classic
                                              • 2012
                                              • 8

                                              #23
                                              Prawdopodobnie uszczelki wymienil jakies

                                              Komentarz

                                              Pracuję...