arkady, w ambiente nie mam niestety trzeba samemu ciągnąc kabelki
[O1] 1,6 BFQ czy tez tak macie po nocnym odpaleniu
Zwiń
X
-
[O1] 1,6 BFQ czy tez tak macie po nocnym odpaleniu
Z racji, ze juz prawie 7-mcy ganiam 01 i złego słowa nie moge powiedziec na to autko.....ale drazni mnie jedna rzecz - rano jak odpalam autko po nocy do wzrastaja obroty tak mniej wiecej do 1300 i cos tak jakby waliło w wydech. Zima było to sporadycznie, a teraz praktycznie codziennie przy porannym odpaleniu. Pokazuje tez chwilowe spalanie 3,7-4 l/h. - pochodzi troszku i juz jest ok. Przy nastepnych odpaleniach juz ta niedogodnosc nie wystepuje. Raczej nie mozna tu mowic o ssaniu, bo nieraz odpala prawidłowo i wtedy jest 1,5-1,7 i bez tego walenia w wydech :roll:
-
-
Zamieszczone przez blind_walkerpiotrek_os, spróbuj przełączyć samochód, na ostatnie kilometry przed zgaszeniem, na benzynę. U mnie, mimo że inny samochód i silnik, ale z gazem, wydech lekko bulgocze i też przez kilka chwil trzyma nieco wyższe obroty po porannym odpaleniu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yareckiPanowie... mam to samo ... ale wg mnie to jest związane z dopompowywaniem powierza przez pompę powietrzna celem szybszego rozgrzania katalizatora ... recyrkulacja spalin i te sprawy ... euro 5 ... ale może niech ktoś bardzie w temacie VAG wypowie
Komentarz
-
-
Tak dokładnie chodzi o to ustrojstwo które nazywa się pompą napowietrzania spalin potoczeni zwane "odkurzaczem".
Możecie sobie sprawdzić że w czasie dudnienia w tłumik ta pompa właśnie pracuje a jak przestaje pracować to i przestaje dudnić. Wystarczy ją dotknąć ręką i będzie czuć czy pracuje czy nie.
piotrek_os, mówiłem Ci przecież o tej pompie :roll: . Nie mam jak tylko sprawdzić tego spalania bo z nocy to żona zawsze pali auto i mi się rzadko zdarza a jak mi się zdarzy to zapominam luknąć ops:Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
My tu mamy raczej emisje euro 4. Pompa załącza się w chwili rozruchu zimnego silnika. BFQ ma to do siebie ze praca ta tzw. ssaniu jest troche odczuwalna i slyszalna. Jak przygazujesz to zaraz obroty spadaja i sie normuja. U mnie tez troche popyrchuje w tlumik ale bledow nie ma i tak juz jezdze kilka lat.
Komentarz
-
Komentarz