[O1] Wymiana tarcz z tyłu...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • seba11203
    Classic
    • 2013
    • 4

    [O1] Wymiana tarcz z tyłu...

    Zamieszczone przez Wally
    Zamieszczone przez gusiak11
    Zamieszczone przez Wally
    poczekaj jeszcze na jakiegoś przedstawiciela w gołej OII na swiatłach - wtedy robi się banan na twarzy no i jego mina....bezcenna
    Wczoraj na takiego trafiłem no nie miał za wielkich szans
    ...co siem tak ekscytooje, HĘ :?:...przesz podobno sie nie ścigasz spod świateł..... :hmm... i słusznie, ja też nie, gdyz jestem dżentelmenem szos .... :wazniak
    Witam.
    Posiadam Octavie 1.9 110 KM i mam ogromny problem. Podczas dodawania gazu auto ściaga w lewo.Gdy ujme gaz lub wrzuce lus auto jedzie prosto .Koła są wywarzone ciśnienie OK zrobiona dwa razy zbierzność,wymienione tuleje na wachaczach oraz łozyska na amortyzatorach.Na testach diagnostycznych wszystko OK . Pomóżcie.
  • sajmonwww
    Classic
    • 2011
    • 27

    #2
    [O1] Wymiana tarcz z tyłu...

    Wczoraj zabrałem się za wymianę tarcz, klocków i osłon metalowych...
    Wszystko z poszło jak z górki, jedynie problem mam z wciśnięciem zacisku, tak żeby nowy zestaw się zmieścił... Może poradzicie co zrobić, odpiąłem linę ale to nie dało zbyt wiele,
    tłoczek nie chce się cały schować, nie wiem czy tam jest jakieś ustawienie ręcznego (przy zacisku), nie mam zbytnio pomysłów jak się z tym uporać... coś jak by blokowało zacisk, normalnie w każdym aucie wkręcałem ścisk stolarki i po balu (z przodu!), tu natrafiam na przeszkodę...

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      tłoczki z tyłu sie wkreca
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Remark
        Ambiente
        • 2010
        • 108

        #4
        Witam.


        Tak jak napisał powyżej german81, a jeżeli chciałbyś zrozumieć zasadę działania to zerknij tu:





        Wprawdzie to inne autko ale fotki dobre , a działanie samoregulatora podobne jak w Fiacie 125p, z którym wielu posiadaczy Skody miało przyjemność....


        Pozdrawiam.

        Komentarz

        • sajmonwww
          Classic
          • 2011
          • 27

          #5
          No i sprawa jasna, jutro zabieram się znowu za robotę, dzięki za ten link przydatna sprawa...

          Komentarz

          • jacki64
            Drive
            • 2010
            • 82
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Najtaniej. Ścisk stolarski + klucz do "gumówki"(szlifierki kątowej). Troche drożej ale prościej http://allegro.pl/zestaw-do-wyciskan...637690735.html

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10990
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              tylko gumki nie "przyszczyp" tym patentem, bo będzie syf się dostawał do tłoczka :idea:
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • sajmonwww
                Classic
                • 2011
                • 27

                #8
                No i wymienione...
                Nie takie to proste jak się zdawało na początku.
                Pierwszy zacisk, tłoczek się kręcił tylko przy wkręcaniu przez co wykręcanie działo a wkręcanie nie.
                Wystraszyłem się że coś się wyrobiło i będzie kiepsko...
                Wewnątrz tłoczka jest jakiś patent, który się obracał.
                Oczywiście skończyło się na wykręceniu zacisku, dałem w imadło i zacząłem kumać o co chodzi.
                Wkręciłem tłoczek, przy pomocy płaskownika i do montażu...
                Z drugim poszło już lepiej, jednak nad kołem nie ma zbytnio o co zaprzeć bez odpinania przewodów,
                ale po mękach i to poszło. Osłony też poszły do wymiany te metalowe bo już je rdza nadszarpnęła...

                Morał taki że przy wkręcaniu trzeba mocno naciskać na tłoczek... szkoda że tego nikt nie podpowiedział :cry:

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Ja mam trochę inne pytanie. Chcę całkiem ściągnąć zaciski aby je trochę "zakonserwować" - jak odczepić przewody hamulcowe aby nie płyn nie uciekł ? Macie jakiś sposób ?
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • Tony065
                    RS
                    • 2009
                    • 2487
                    • Octavia I (1U2)
                    • ARX 1.8 20VT 150 KM

                    #10
                    lukas_jg, na zaciskach masz takie małe gumeczki/kulki. i to właśnie nimi powinieneś zabezpieczyć odpięte przewody hamulcowe.
                    Załączone pliki
                    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                    @ by Tune-up Gdańsk
                    TDI VP++ i jeszcze rośnie
                    Antek

                    Komentarz

                    • lukas_jg
                      Rider
                      • 2012
                      • 600
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Tony065, super ! Dzięki za informacje :-) !
                      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                      Komentarz

                      Pracuję...