Zamieszczone przez Wally
[O1] Wymiana tarcz z tyłu...
Zwiń
X
-
[O1] Wymiana tarcz z tyłu...
Witam.
Posiadam Octavie 1.9 110 KM i mam ogromny problem. Podczas dodawania gazu auto ściaga w lewo.Gdy ujme gaz lub wrzuce lus auto jedzie prosto .Koła są wywarzone ciśnienie OK zrobiona dwa razy zbierzność,wymienione tuleje na wachaczach oraz łozyska na amortyzatorach.Na testach diagnostycznych wszystko OK . Pomóżcie.Tagi: Brak
-
-
[O1] Wymiana tarcz z tyłu...
Wczoraj zabrałem się za wymianę tarcz, klocków i osłon metalowych...
Wszystko z poszło jak z górki, jedynie problem mam z wciśnięciem zacisku, tak żeby nowy zestaw się zmieścił... Może poradzicie co zrobić, odpiąłem linę ale to nie dało zbyt wiele,
tłoczek nie chce się cały schować, nie wiem czy tam jest jakieś ustawienie ręcznego (przy zacisku), nie mam zbytnio pomysłów jak się z tym uporać... coś jak by blokowało zacisk, normalnie w każdym aucie wkręcałem ścisk stolarki i po balu (z przodu!), tu natrafiam na przeszkodę...
-
-
Najtaniej. Ścisk stolarski + klucz do "gumówki"(szlifierki kątowej). Troche drożej ale prościej http://allegro.pl/zestaw-do-wyciskan...637690735.html
Komentarz
-
-
tylko gumki nie "przyszczyp" tym patentem, bo będzie syf się dostawał do tłoczka :idea:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
No i wymienione...
Nie takie to proste jak się zdawało na początku.
Pierwszy zacisk, tłoczek się kręcił tylko przy wkręcaniu przez co wykręcanie działo a wkręcanie nie.
Wystraszyłem się że coś się wyrobiło i będzie kiepsko...
Wewnątrz tłoczka jest jakiś patent, który się obracał.
Oczywiście skończyło się na wykręceniu zacisku, dałem w imadło i zacząłem kumać o co chodzi.
Wkręciłem tłoczek, przy pomocy płaskownika i do montażu...
Z drugim poszło już lepiej, jednak nad kołem nie ma zbytnio o co zaprzeć bez odpinania przewodów,
ale po mękach i to poszło. Osłony też poszły do wymiany te metalowe bo już je rdza nadszarpnęła...
Morał taki że przy wkręcaniu trzeba mocno naciskać na tłoczek... szkoda że tego nikt nie podpowiedział :cry:
Komentarz
-
Komentarz