Urwana wtyczka w octavii '99 1.6 AEE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wojtek11
    Classic
    • 2011
    • 1

    Urwana wtyczka w octavii '99 1.6 AEE

    kabanos jak nie Ty kto?? :diabelski_usmiech
  • jurek19
    Classic
    • 2010
    • 7

    #2
    Urwana wtyczka w octavii '99 1.6 AEE

    Witam,

    Probelm dotyczy octavii z 99 roku z silnikiem 1.6 AEE.

    Mam w przedziale silnika urwaną wtyczkę i nie mogę namierzyć kabla z którym powinna być połączona. Wtyczka znajduje się między rozrusznikiem a akumulatorem na wysokości rozrusznika. Tak jak widać na zdjęciach (akumulator, rozrusznik i obudowa termostatu są wymontowane):



    Po urwanej stronie jest zaślepka i wychodzący kabel koloru niebieskiego.


    Po stronie nie urwanej są 2 kable: pomarańczowy i niebieski.


    Czy ktoś ma jakiś pomysł?

    Informacyjnie: Urwana wtyczka nie wpływa na działanie samochodu. Przynjamniej nie zauważyłem dziwnych problemów (normalnie zapala i chodzi w normie).

    Komentarz

    • hermioli1
      Rider
      • 2009
      • 322

      #3
      Jakieś foto???
      W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
      Babka utonęła do góry kudłatką.
      Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
      Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!

      Komentarz

      • jurek19
        Classic
        • 2010
        • 7

        #4
        Zamieszczone przez hermioli1
        Jakieś foto???
        Sorki, jakiś kiepski hosting obrazków. Juz poprawiłem posta.

        Komentarz

        • lukas_jg
          Rider
          • 2012
          • 600
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Podłącz pod kompa. Może pokaże jakiś kod błędu.
          Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

          Komentarz

          • grzesiu2400
            Ambiente
            • 2009
            • 193
            • Octavia I (1U2)
            • AKL 1.6 MPI 101 KM

            #6
            Możliwe że się mylę lecz sugeruję się wyglądem, i taka wtyczka u mnie jest w tym miejscu.
            Załączone pliki

            Komentarz

            • jurek19
              Classic
              • 2010
              • 7

              #7
              Zamieszczone przez lukas_jg
              Podłącz pod kompa. Może pokaże jakiś kod błędu.
              Niestety komp pokazuje tylko błędy poziomu tlenu, ale to przez LPG. Ale jutro jeszcze raz sprawdzę dla pewności.

              Zamieszczone przez grzesiu2400
              Możliwe że się mylę lecz sugeruję się wyglądem, i taka wtyczka u mnie jest w tym miejscu.
              Kabelek w skrzyni biegów grzecznie siedzi w gnieździe, więc to nie to. Z resztą to jest złącze "wiszące w powietrzu", łączące 2 kable, więc nie powinno siedzieć w obudowie.

              Komentarz

              • grzesiu2400
                Ambiente
                • 2009
                • 193
                • Octavia I (1U2)
                • AKL 1.6 MPI 101 KM

                #8
                Z ciekawości jutro sprawdzę czy mam takie kabelki pod maską jeżeli znajdę to napisze, jeżeli nie to będzie pewnie kwestia wyposażenia w aucie, lub rocznika.

                Komentarz

                • jurek19
                  Classic
                  • 2010
                  • 7

                  #9
                  Sprawdziłem kompa, jedyny błąd jaki mam to:

                  00609 - Ignition output 1
                  31-10 open or short to Ground - Intermittent

                  Ale to wynika z problemów przy rozruchu - rozrusznik się zatrzymuje w trakcie kręcenia i brakuje prądu... zaznaczę tylko, że rozrusznik jest po regeneracji...

                  Komentarz

                  • krzychaugust
                    Drive
                    • 2008
                    • 40

                    #10
                    Cześć. U mnie ten niebieski przewód jest połączony z czarnym od alternatora, na wysokości
                    rozrusznika wypada kostka, którą tak jak ty urwałem podczas wymiany rozrusznika.

                    Komentarz

                    • jurek19
                      Classic
                      • 2010
                      • 7

                      #11
                      Zamieszczone przez krzychaugust
                      Cześć. U mnie ten niebieski przewód jest połączony z czarnym od alternatora, na wysokości
                      rozrusznika wypada kostka, którą tak jak ty urwałem podczas wymiany rozrusznika.
                      Rzeczywiście - urwany czarny kabelek się sprytnie schował za grubą wiązką przewodów. Wielkie dzięki !!!!!
                      To tez tłumaczy nieświecenie kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej (to łączyłem z przepalonym tranzystorem na płycie wskaźników).
                      Super - temat zamknięty. Jeszcze raz dzięki.

                      Komentarz

                      • koleś
                        RS
                        • 2009
                        • 2832
                        • Fabia combi (6Y5)
                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Myślę, że żeby to fachowo naprawić musiałbyś wymienić po stronie urwanej pin. Mam taki z kabelkiem. Mogę wysłać. Napisz do mnie jeśli chciałbyś taki lub zadzwoń. 510 150 407
                        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                        Komentarz

                        Pracuję...