Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O1 1.6 zimny/wilgotny przerywa, strzela, brak mocy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O1 1.6 zimny/wilgotny przerywa, strzela, brak mocy.

    Z opisu widać ze fajna Octavia na wypasiku ale fotki nie działają
    okj

  • #2
    O1 1.6 zimny/wilgotny przerywa, strzela, brak mocy.

    Problem jest tylko przy dużej wilgotności powietrza.
    Wymieniłem świece i przewody wysokiego napięcia, ale nie pomogło.
    Jak odpalam rano samochód, to przez kilka minut zachowuję się jakby nie palił na jedną świecę. Strzela, nie ma mocy, szarpie. Po kilku minutach czyli jak się domyślam po wyschnięciu wszystko jest ok.
    Czy coś jeszcze do wymiany?

    Silnik BFQ 1.6 benzyna/LPG.

    Komentarz


    • #3
      adal_bdg, wymien filtr paliwa, bo moze za mało ma paliwa przy starcie i dlatego jest to prychanie. U mnie po nocnym odpaleniu tez było dziwne prychanie jakby chodził na 2 garach.....po wymianie filtra paliwa juz to nie wystepuje
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz


      • #4
        KOlego, ja bym stawiał na cewkę. W tych silnikach lubią padać a w szczególności przy gazie. Ja u siebie średnio co 50-60tyś muszę wymienić.
        Silnik BFQ + sekwencja KME
        CB President Johnny II ASC+President HAWAII

        Kenwood KDC-BT92SD
        Hertz HSK 165
        Hertz DBX 250
        KICX Kap 45
        KICKER ZX 200.2
        Kable - Dietz, Caliber
        Kondzio 1F
        wygłuszenie drzwi

        Komentarz


        • #5
          Ja bym zaczął od filtra pliwa j/w napisalem. Napewno tansza opcja, bo ok 25 zł, a jezeli po wymianie bedzie to samo to moze zrób jak podpowiada nosferatus,
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz


          • #6
            Umyj dokładnie cewkę, nalot brudu i kurzu na cewce pod wpływem wilgoci powoduje przebicie wysokiego napięcia na cewce i iskra nie pojawią się na świecach.
            Zapchany filtr paliwa objawiał by się przerywaniem pod dużym obciążeniem na obrotach, a nie przy zapalaniu.
            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
            www.chiptuning.katowice.pl
            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Krzych
              Zapchany filtr paliwa objawiał by się przerywaniem pod dużym obciążeniem na obrotach, a nie przy zapalaniu.
              no widzisz....a u mnie było inaczej. Odpalał ładnie ale po 1-2 sek. prychał itp. Albo udało mi się dodac gazu albo juz nie zdąrzyłem.
              Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

              Komentarz


              • #8
                Odgrzewam kolteta - diagnoza u mnie w ASO , wtryski siadają z LPG

                Cewka niby sprawna , nawet błędów nie widzieli - tylko raz wypad zapłonu się pojawił na pierwszym garze.

                Mam 93 000 km. może to jednak tak jak piszecie - a ASO się myli.

                2 razy zmieniałem świece , bo myślałem że to ten kłopot.

                ASO mi wytłumaczyło , że siadają wtryski gazu ( Landi Czarne ) i puszcza na koniec przy gaszeniu , a na odpalenie przy benzynie ma dwie dawki - benzyna i gaz , więc prycha zanim nie wypali tego co ma. Jak dodaję lekko gazu to się nie dławi , jak mocniej to prycha .

                Jak tylko dostane 30 stopni - wszystko oki , ale mocy jakby na początku mało - później na ciepłym idzie jak burza - na LPG i PB .

                Nie wiem co myśleć i czy kombinować z tą cewką - wtryski i tak już zamówiłem (1200 zł. ) a cewka kolejne 270 kurde...
                Favorit , 2 x Fabia i teraz Misio Polarny na lekkim gazie ... to historia mojej przyjaźni ze Skodą .

                Skoda jest ze mną od zawsze.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X