O1 1.6 zimny/wilgotny przerywa, strzela, brak mocy.
Problem jest tylko przy dużej wilgotności powietrza.
Wymieniłem świece i przewody wysokiego napięcia, ale nie pomogło.
Jak odpalam rano samochód, to przez kilka minut zachowuję się jakby nie palił na jedną świecę. Strzela, nie ma mocy, szarpie. Po kilku minutach czyli jak się domyślam po wyschnięciu wszystko jest ok.
Czy coś jeszcze do wymiany?
adal_bdg, wymien filtr paliwa, bo moze za mało ma paliwa przy starcie i dlatego jest to prychanie. U mnie po nocnym odpaleniu tez było dziwne prychanie jakby chodził na 2 garach.....po wymianie filtra paliwa juz to nie wystepuje
Ja bym zaczął od filtra pliwa j/w napisalem. Napewno tansza opcja, bo ok 25 zł, a jezeli po wymianie bedzie to samo to moze zrób jak podpowiada nosferatus,
Umyj dokładnie cewkę, nalot brudu i kurzu na cewce pod wpływem wilgoci powoduje przebicie wysokiego napięcia na cewce i iskra nie pojawią się na świecach.
Zapchany filtr paliwa objawiał by się przerywaniem pod dużym obciążeniem na obrotach, a nie przy zapalaniu.
Odgrzewam kolteta - diagnoza u mnie w ASO , wtryski siadają z LPG
Cewka niby sprawna , nawet błędów nie widzieli - tylko raz wypad zapłonu się pojawił na pierwszym garze.
Mam 93 000 km. może to jednak tak jak piszecie - a ASO się myli.
2 razy zmieniałem świece , bo myślałem że to ten kłopot.
ASO mi wytłumaczyło , że siadają wtryski gazu ( Landi Czarne ) i puszcza na koniec przy gaszeniu , a na odpalenie przy benzynie ma dwie dawki - benzyna i gaz , więc prycha zanim nie wypali tego co ma. Jak dodaję lekko gazu to się nie dławi , jak mocniej to prycha .
Jak tylko dostane 30 stopni - wszystko oki , ale mocy jakby na początku mało - później na ciepłym idzie jak burza - na LPG i PB .
Nie wiem co myśleć i czy kombinować z tą cewką - wtryski i tak już zamówiłem (1200 zł. ) a cewka kolejne 270 kurde...
Favorit , 2 x Fabia i teraz Misio Polarny na lekkim gazie ... to historia mojej przyjaźni ze Skodą .
Komentarz