Maglownica

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zibi72
    Classic
    • 2012
    • 22

    Maglownica

    Za to Ty się zawsze będziesz męczyć
  • alxxx
    RS
    • 2010
    • 1823
    • Octavia I (1U2)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    #2
    Maglownica

    Temat dotyczył wielu i szukałem na forum, ale mój magiel chodzi i nie szarpie nie ma zaników.. zmieniałem tuleje wahaczy i mechanior stwierdził lekki luz z prawej strony na drążku na wyjściu z magla, niestety chwile później jak pojechałem sprawdzić geometrie fachmany pierwsze przylecieli z krzykiem co robić:P Niby mały ale jakoś mi się nie uśmiecha magla wymieniać czy regenerować.

    Jest jakaś opcja na niwelacje tego luzu? Czy pozostaje tylko jazda aż do "zajechania" przekładni?

    jakby już zaszła konieczność demontażu i regeneracji/kupna zamiennika to jakie rozwiązanie polecacie? Ewentualnie gdzie oddać na regeneracje (najlepiej małopolska). Nadmienie iż rok temu, w zasadzie niepotrzebnie zmieniłem pompe wspomagania i nie chciałbym jej zniszczyć przez magiel 8) (problem był tylko z kółkiem pompy).
    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

    Komentarz

    • alfee
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2583

      #3
      Zamieszczone przez alxxx
      mechanior stwierdził lekki luz z prawej strony na drążku na wyjściu z magla
      Nie rozumiem po co w takiej sytuacji chcesz ruszać magiel :P Wymień drążki i będzie ok
      Alfee
      Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
      Kawasaki ER5 :-)

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        Jakby to była kwestia samego drążka to by nie płakał o to raczej :P Mówił że luz na przekładni z prawej strony.. ale mały luz. dlatego piszę o tym. Chociaż mnie kusi żeby zdjąć osłony gumowe przy maglu i zobaczyć co tam siedzi.
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • alfee
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2583

          #5
          Zamieszczone przez alxxx
          Mówił że luz na przekładni z prawej strony
          Czegoś nie rozumiem :P magiel jak dostaje luzu, to nie z jednej strony a na zębatkach, czyli "w środku" A jak ma luz z jednej strony, to drążek.
          Chyba, że jest to luz poprzeczny a nie wzdłużny. Wtedy rzeczywiście może być maglownica do regeneracji. Ale to bardzo rzadka przypadłość :P

          Chociaż ja bym sięnie pokusił o regenerację (raz już to robiłem) :P Maglownica po regeneracji po pół roku znów wymagała regeneracji :P Oczywiście zrobiono to na gwarancji, ale koszty demontaż, montaż, zbieżność już ja ponosiłem. Więc jeżeli będziesz stał przed wyborem - zamiennik, albo regeneracja - szukaj sprawdzonego zamiennika. Niewiele drożej wyjdzie.
          Alfee
          Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
          Kawasaki ER5 :-)

          Komentarz

          • dominik9420
            L&K
            • 2012
            • 1136

            #6
            luz na przekładni, to może być między zębny (listwa zębata, a ... (zapominałem czym )
            albo tak sie zastanawiam, czy w tej przekładni zaraz za listwą zębatą znajduje się przegub może to on jest winowajcą.
            Więc, robota może być nie wielka

            [ Dodano: Sob 17 Lis, 12 22:41 ]
            Tak jak myślałem, do wymiany pewnie będzie cały drążek kierowniczy, bo o ile się orientuje, to te przeguby nie są wymienialne, ale rozebrać się je da :szeroki_usmiech
            Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
            Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
            Pozdrawiam i Szerokości!
            Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
            http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

            Komentarz

            • krisoctav
              Rider
              • 2008
              • 417

              #7
              drążek wkręca się w przekładnię i jest on na przegubie tam powstaje luz w pierwszej kolejności wykręć go i zobacz tam a nie przekładnia

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                W najbliższym możliwym terminie sam wejdę pod auto i zobaczę co go tam boli Oby.. niewiele :P

                Zamieszczone przez krisoctav
                drążek wkręca się w przekładnię i jest on na przegubie tam powstaje luz w pierwszej kolejności wykręć go i zobacz tam a nie przekładnia
                I tak zrobie, zdejmę tą osłonę gumową i zobaczę co tam słychać. i jakby wymiana to znowu geometria :roll:
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • dominik9420
                  L&K
                  • 2012
                  • 1136

                  #9
                  Zamieszczone przez alxxx
                  jakby wymiana to znowu geometria :roll:
                  może tak nad plan zainteresować się drugim drążkiem? :wink:
                  Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                  Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                  Pozdrawiam i Szerokości!
                  Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                  http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                  Komentarz

                  • alxxx
                    RS
                    • 2010
                    • 1823
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez dominik9420
                    Zamieszczone przez alxxx
                    jakby wymiana to znowu geometria :roll:
                    może tak nad plan zainteresować się drugim drążkiem? :wink:
                    Naturalnie.. części "parzyste" zawsze razem nie oddzielnie
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz

                    • ROBAL_26
                      RS
                      • 2010
                      • 2320
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                      #11
                      alxxx, maglownica kwalifikuje sie dopiero do wymiany lub regeneracji gdy zaczyna przeciekać,przeciek wówczas występuje z prawej strony, ja to już u siebie przerabiałem ze 2lata temu , listwa zębata była tak skorodowana że pewnego dnia już uszczelniacze nie wytrzymały i poszło , ja zainwestowałem w zamiennik VIKA za 1400zł na miejscu, w necie teraz można dostać je dużo taniejbo i po 600-1000zł ale jest to nówka a nie regenerowana część z którą nigdy nic nie wiadomo,zrób jak napisał kolega dominik9420, bo jedynie tam może występować taki większy luz.ok

                      pozdro
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz

                      • s1
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 185

                        #12
                        Poszukaj dobrze na forum, ja i kilka osób kupiłem magiel w skodexim, podobno ori tylko numery zdarte zena 899zł(nie wiem jak to zrobili)osłony koncowki drazka napewno ori (sa numery)wykonanie samej maglownicy równiez wyglada uczciwie.

                        Komentarz

                        • alxxx
                          RS
                          • 2010
                          • 1823
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                          #13
                          Póki co tak jak koledzy pisali ogarnę co tam słychać wogóle. Zdejmę osłony gumowe itd. Magiel dobrze działa, jeżeli to kwestia drążka to wymienię i jeżdże dalej
                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                          Komentarz

                          Pracuję...