Temat dotyczył wielu i szukałem na forum, ale mój magiel chodzi i nie szarpie nie ma zaników.. zmieniałem tuleje wahaczy i mechanior stwierdził lekki luz z prawej strony na drążku na wyjściu z magla, niestety chwile później jak pojechałem sprawdzić geometrie fachmany pierwsze przylecieli z krzykiem co robić:P Niby mały ale jakoś mi się nie uśmiecha magla wymieniać czy regenerować.
Jest jakaś opcja na niwelacje tego luzu? Czy pozostaje tylko jazda aż do "zajechania" przekładni?
jakby już zaszła konieczność demontażu i regeneracji/kupna zamiennika to jakie rozwiązanie polecacie? Ewentualnie gdzie oddać na regeneracje (najlepiej małopolska). Nadmienie iż rok temu, w zasadzie niepotrzebnie zmieniłem pompe wspomagania i nie chciałbym jej zniszczyć przez magiel 8) (problem był tylko z kółkiem pompy).
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Jakby to była kwestia samego drążka to by nie płakał o to raczej :P Mówił że luz na przekładni z prawej strony.. ale mały luz. dlatego piszę o tym. Chociaż mnie kusi żeby zdjąć osłony gumowe przy maglu i zobaczyć co tam siedzi.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Czegoś nie rozumiem :P magiel jak dostaje luzu, to nie z jednej strony a na zębatkach, czyli "w środku" A jak ma luz z jednej strony, to drążek.
Chyba, że jest to luz poprzeczny a nie wzdłużny. Wtedy rzeczywiście może być maglownica do regeneracji. Ale to bardzo rzadka przypadłość :P
Chociaż ja bym sięnie pokusił o regenerację (raz już to robiłem) :P Maglownica po regeneracji po pół roku znów wymagała regeneracji :P Oczywiście zrobiono to na gwarancji, ale koszty demontaż, montaż, zbieżność już ja ponosiłem. Więc jeżeli będziesz stał przed wyborem - zamiennik, albo regeneracja - szukaj sprawdzonego zamiennika. Niewiele drożej wyjdzie.
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
luz na przekładni, to może być między zębny (listwa zębata, a ... (zapominałem czym )
albo tak sie zastanawiam, czy w tej przekładni zaraz za listwą zębatą znajduje się przegub może to on jest winowajcą.
Więc, robota może być nie wielka
[ Dodano: Sob 17 Lis, 12 22:41 ]
Tak jak myślałem, do wymiany pewnie będzie cały drążek kierowniczy, bo o ile się orientuje, to te przeguby nie są wymienialne, ale rozebrać się je da :szeroki_usmiech
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
może tak nad plan zainteresować się drugim drążkiem? :wink:
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
alxxx, maglownica kwalifikuje sie dopiero do wymiany lub regeneracji gdy zaczyna przeciekać,przeciek wówczas występuje z prawej strony, ja to już u siebie przerabiałem ze 2lata temu , listwa zębata była tak skorodowana że pewnego dnia już uszczelniacze nie wytrzymały i poszło , ja zainwestowałem w zamiennik VIKA za 1400zł na miejscu, w necie teraz można dostać je dużo taniejbo i po 600-1000zł ale jest to nówka a nie regenerowana część z którą nigdy nic nie wiadomo,zrób jak napisał kolega dominik9420, bo jedynie tam może występować taki większy luz.ok
Poszukaj dobrze na forum, ja i kilka osób kupiłem magiel w skodexim, podobno ori tylko numery zdarte zena 899zł(nie wiem jak to zrobili)osłony koncowki drazka napewno ori (sa numery)wykonanie samej maglownicy równiez wyglada uczciwie.
Póki co tak jak koledzy pisali ogarnę co tam słychać wogóle. Zdejmę osłony gumowe itd. Magiel dobrze działa, jeżeli to kwestia drążka to wymienię i jeżdże dalej
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz