Zamieszczone przez ketivv
[O2] Octavia II Tour - kolejne wymienione wtryski gazu ?!
Zwiń
X
-
[O2] Octavia II Tour - kolejne wymienione wtryski gazu ?!
Witajcie
Moja Octavia II Tour (prod.28/12/10) ma obecnie przejechane 44.000. Wczoraj po raz drugi w historii tego auta zostały wymienione na gwarancji wtryski gazu. Pierwszy raz przy przebiegu 20000 tylko 3 i 4 cylindra, wczoraj wszystkich cylindrów. Auto za każdym razem szarpało na biegu jałowym i zapalała się kontrolka silnika. Czy u Was jest tak samo? Instalacja Landi zamontowana w Interauto.Auto serwisowane w Wrocławiu. CZY TO NORMA Z TAK SUPER BEZPROBLEMOWYM GAZEM PÓŁFABRYCZNYM????
-
-
hmm ja na razie mam coraz większe falowanie obrotów. Tak to było spoko delikatne wszyscy mówili, że TTTM. Teraz potrafi się zakrztusić obroty spadną na chwile na 400-500 potem na chwile na 1200-1400 i wracają do normy.... 22 k km przelotu. Zobaczymy co będzie dalej....
Instalacja zakładana w Emidzie Kraków a serwisowana w Sinklanie Zakręt.Genialna furka => http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=876165#876165
Najnowsza zabawka http://zulpanter.blogspot.com -> serdecznie zapraszamy
Komentarz
-
-
Ze swoją instalacją BRC przez większość roku nie mam żadnych szarpań, falowań itp. Wogóle nie zauważam, że ma instalcję LPG i to uznaję, że TTTM. Dopiero jak temperatura spada poniżej zera i auto dlużej postoi np całą noc to ma jakby lekką zadyszkę z przełączeniem na gaz i z tym muszę pojechać do gazownika. Reasumując instalacja ma być niezauważalna w użytkowaniu, jeżeli jest inaczej to coś jest zepsute, lub źle wyregulowane taką mam koncepcję!
Komentarz
-
-
Delikatne falowanie obrotów i to dość sporadyczne w naszym turku zostało zakwalifikowane do wymiany jednego z wtrysków. Zaczęlo się przy ok 20000km. W tym tyg wymienili wadliwy wtrysk (co ciekawe najpierw mówili o 4tym teraz o 3cim). Zobaczymy co będzie dalej. Aktualnie jest 26tys na liczniku.
Komentarz
-
-
Wczoraj po raz drugi w historii tego auta zostały wymienione na gwarancji wtryski gazu. Pierwszy raz przy przebiegu 20000 tylko 3 i 4 cylindra, wczoraj wszystkich cylindrów.
Reasumując instalacja ma być niezauważalna w użytkowaniu, jeżeli jest inaczej to coś jest zepsute, lub źle wyregulowane taką mam koncepcję
Komentarz
-
-
U mnie falowanie <typowe> dla tego tego silnika nasilało się aż do coraz bardziej, aż przy około 20.000 wyskoczył błąd silnika. Podoba sytuacja miała miejsce po przejechaniu praktycznie dokładnie takiej samej liczyłby kilometrów.Pod koniec właściwe auto na jałowym szarpało w sposób uniemożliwiający normalną jazdę.Nie chce węszyć w tym spisku podszytego układem ale być może padające wtryski są tylko objawem jakieś usterki a nie jej przyczyną. Nie specjalnie ciekawie zapowiada się wymiana ich co 20 tysięcy.W serwisie twierdzą, że te wtryski wymieniają na pęczki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Podbielhmm ja na razie mam coraz większe falowanie obrotów. Tak to było spoko delikatne wszyscy mówili, że TTTM. Teraz potrafi się zakrztusić obroty spadną na chwile na 400-500 potem na chwile na 1200-1400 i wracają do normy.... 22 k km przelotu. Zobaczymy co będzie dalej....
Instalacja zakładana w Emidzie Kraków a serwisowana w Sinklanie Zakręt.
MyK01 jak na gwarancji niech wymieniają, po dobry serwisc LR i może inne wtryski :roll:
Okres zimowy , to chyba czas że zmieniają proporcję propan-butan, i jakieś niedomagania szybciej wychodzą i tym lepiej brac się za aso :twisted:
Komentarz
-
-
\
MyK01 jak na gwarancji niech wymieniają, po dobry serwisc LR i może inne wtryski :roll:
Okres zimowy , to chyba czas że zmieniają proporcję propan-butan, i jakieś niedomagania szybciej wychodzą i tym lepiej brac się za aso :twisted:[/quote]
Sami wiecie jak jest z gwarancją. Patrzą tylko którymi drzwiami wysadzić natręta. Inne wtryski nie wchodzą w rachubę. Landi tylko takie dają i jak się Panu nie podoba to lecą już otworzyć drzwi.Może to problem z napięciem? Na razie to co zauważyłem od 2 dni nowe wtryski są głośniejsze.A niech sobie będą byle by chodziły. Gdziesik czytałem,że zbyt duże nawet krótkotrwałe może szybko je załatwić? Tylko jak to sprawdzić?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez patrykLJak pedał w podłodze i auto się zastanawia 1-2 sekudny co zrobić /lekko szrpie/, wtryk, lub listwa do wymiany aso /na gwarancji/
Proponuje wam zainwestować w pozadne wtrytskiFIAT Service
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MyK01Witajcie
Moja Octavia II Tour (prod.28/12/10) ma obecnie przejechane 44.000. Wczoraj po raz drugi w historii tego auta zostały wymienione na gwarancji wtryski gazu. Pierwszy raz przy przebiegu 20000 tylko 3 i 4 cylindra, wczoraj wszystkich cylindrów. Auto za każdym razem szarpało na biegu jałowym i zapalała się kontrolka silnika. Czy u Was jest tak samo? Instalacja Landi zamontowana w Interauto.Auto serwisowane w Wrocławiu. CZY TO NORMA Z TAK SUPER BEZPROBLEMOWYM GAZEM PÓŁFABRYCZNYM????
Padanie wtryskiwaczy w tak krótkim czasie nie jest normalne ( jeżeli wogóle to one padają ) a serwis nie wie co zrobić wiec je wymienia. Przy drugiej wymianie serwis powinien sie zastanowic czy przyczyna "padania wtrysków" nie leży np. po stronie sterownika LPG ( który może być wadliwy ) lub też w innym miejscu instalacji LPG.
Także ja na twoim miejscu odpuścił bym sobie ASO i pojechał do "dobrego gazownika" który szybko zdiagnozuje co jest nie tak.
Komentarz
-
-
U mnie niestety wymiana odbyła się po 14 450km.
Wymianie zostały wszystkie wtryski. W serwisie w Głogowie to był ich drugi przypadek.
Objawy to nierówna praca na gazie ale i też kiedy sterownik od gazu był włączony i gotowy do przełączenia na LPG.
Jak mam wymieniać co 15 000km wtryski i olej to coś chyba nie CHALO co? :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonaU mnie niestety wymiana odbyła się po 14 450km.
Wymianie zostały wszystkie wtryski. W serwisie w Głogowie to był ich drugi przypadek.
Objawy to nierówna praca na gazie ale i też kiedy sterownik od gazu był włączony i gotowy do przełączenia na LPG.
Jak mam wymieniać co 15 000km wtryski i olej to coś chyba nie CHALO co? :?
Komentarz
-
Komentarz