[O2] Octavia II Tour - kolejne wymienione wtryski gazu ?!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • niuch44
    Classic
    • 2012
    • 5

    [O2] Octavia II Tour - kolejne wymienione wtryski gazu ?!

    Zamieszczone przez ketivv
    wg. mnie warto
    Ja po przypomnieniu sobie zeszłej zimy zamówiłem. Ręce miałem tak zniszczone od mrozu, że nic nie pomagało (a pracuję w aptece!). Szkoda zdrowia i czasu na odśnieżanie.
  • MyK01
    Classic
    • 2011
    • 4

    #2
    [O2] Octavia II Tour - kolejne wymienione wtryski gazu ?!

    Witajcie
    Moja Octavia II Tour (prod.28/12/10) ma obecnie przejechane 44.000. Wczoraj po raz drugi w historii tego auta zostały wymienione na gwarancji wtryski gazu. Pierwszy raz przy przebiegu 20000 tylko 3 i 4 cylindra, wczoraj wszystkich cylindrów. Auto za każdym razem szarpało na biegu jałowym i zapalała się kontrolka silnika. Czy u Was jest tak samo? Instalacja Landi zamontowana w Interauto.Auto serwisowane w Wrocławiu. CZY TO NORMA Z TAK SUPER BEZPROBLEMOWYM GAZEM PÓŁFABRYCZNYM????

    Komentarz

    • Podbiel
      Ambiente
      • 2011
      • 164

      #3
      hmm ja na razie mam coraz większe falowanie obrotów. Tak to było spoko delikatne wszyscy mówili, że TTTM. Teraz potrafi się zakrztusić obroty spadną na chwile na 400-500 potem na chwile na 1200-1400 i wracają do normy.... 22 k km przelotu. Zobaczymy co będzie dalej....


      Instalacja zakładana w Emidzie Kraków a serwisowana w Sinklanie Zakręt.
      Genialna furka => http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=876165#876165

      Najnowsza zabawka http://zulpanter.blogspot.com -> serdecznie zapraszamy

      Komentarz

      • obrus
        Elegance
        • 2011
        • 783
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Zamieszczone przez Podbiel
        hmm ja na razie mam coraz większe falowanie obrotów. Tak to było spoko delikatne wszyscy mówili, że TTTM. Teraz potrafi się zakrztusić obroty spadną na chwile na 400-500 potem na chwile na 1200-1400 i wracają do normy.... 22 k km przelotu.
        Mam dokładnie to samo.

        Komentarz

        • aronus
          Rider
          • 2008
          • 643
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Ze swoją instalacją BRC przez większość roku nie mam żadnych szarpań, falowań itp. Wogóle nie zauważam, że ma instalcję LPG i to uznaję, że TTTM. Dopiero jak temperatura spada poniżej zera i auto dlużej postoi np całą noc to ma jakby lekką zadyszkę z przełączeniem na gaz i z tym muszę pojechać do gazownika. Reasumując instalacja ma być niezauważalna w użytkowaniu, jeżeli jest inaczej to coś jest zepsute, lub źle wyregulowane taką mam koncepcję!

          Komentarz

          • skoh
            Ambiente
            • 2011
            • 176

            #6
            Delikatne falowanie obrotów i to dość sporadyczne w naszym turku zostało zakwalifikowane do wymiany jednego z wtrysków. Zaczęlo się przy ok 20000km. W tym tyg wymienili wadliwy wtrysk (co ciekawe najpierw mówili o 4tym teraz o 3cim). Zobaczymy co będzie dalej. Aktualnie jest 26tys na liczniku.

            Komentarz

            • patrykL
              Rider
              • 2009
              • 588

              #7
              Wczoraj po raz drugi w historii tego auta zostały wymienione na gwarancji wtryski gazu. Pierwszy raz przy przebiegu 20000 tylko 3 i 4 cylindra, wczoraj wszystkich cylindrów.
              mialem kiedys wymieniane wtryski gazu, przy ok 40-50 tys. km (nie pamietam dokladnie), ale wszystkie, bo w serwisie powiedziano mi, ze zawsze wymienia sie 4, nawet jesli jest uszkodzony tylko 1, w przeciwnym wypadku nie bedzie "gralo", dlaczego? nie wiem

              Reasumując instalacja ma być niezauważalna w użytkowaniu, jeżeli jest inaczej to coś jest zepsute, lub źle wyregulowane taką mam koncepcję
              chyba za duzo oczekujeszc, wedlug mnie zawsze bedzie cos niedokonca ok, to nie lexus

              Komentarz

              • Biszczu
                RS
                • 2011
                • 5567

                #8
                MyK01, nie pisz Caps Lockiem !
                "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                Komentarz

                • MyK01
                  Classic
                  • 2011
                  • 4

                  #9
                  U mnie falowanie <typowe> dla tego tego silnika nasilało się aż do coraz bardziej, aż przy około 20.000 wyskoczył błąd silnika. Podoba sytuacja miała miejsce po przejechaniu praktycznie dokładnie takiej samej liczyłby kilometrów.Pod koniec właściwe auto na jałowym szarpało w sposób uniemożliwiający normalną jazdę.Nie chce węszyć w tym spisku podszytego układem ale być może padające wtryski są tylko objawem jakieś usterki a nie jej przyczyną. Nie specjalnie ciekawie zapowiada się wymiana ich co 20 tysięcy.W serwisie twierdzą, że te wtryski wymieniają na pęczki.

                  Komentarz

                  • bishop
                    L&K
                    • 2012
                    • 1430

                    #10
                    Zamieszczone przez Podbiel
                    hmm ja na razie mam coraz większe falowanie obrotów. Tak to było spoko delikatne wszyscy mówili, że TTTM. Teraz potrafi się zakrztusić obroty spadną na chwile na 400-500 potem na chwile na 1200-1400 i wracają do normy.... 22 k km przelotu. Zobaczymy co będzie dalej....


                    Instalacja zakładana w Emidzie Kraków a serwisowana w Sinklanie Zakręt.
                    Jak pedał w podłodze i auto się zastanawia 1-2 sekudny co zrobić /lekko szrpie/, wtryk, lub listwa do wymiany aso /na gwarancji/

                    MyK01 jak na gwarancji niech wymieniają, po dobry serwisc LR i może inne wtryski :roll:

                    Okres zimowy , to chyba czas że zmieniają proporcję propan-butan, i jakieś niedomagania szybciej wychodzą i tym lepiej brac się za aso :twisted:

                    Komentarz

                    • MyK01
                      Classic
                      • 2011
                      • 4

                      #11
                      \

                      MyK01 jak na gwarancji niech wymieniają, po dobry serwisc LR i może inne wtryski :roll:

                      Okres zimowy , to chyba czas że zmieniają proporcję propan-butan, i jakieś niedomagania szybciej wychodzą i tym lepiej brac się za aso :twisted:[/quote]

                      Sami wiecie jak jest z gwarancją. Patrzą tylko którymi drzwiami wysadzić natręta. Inne wtryski nie wchodzą w rachubę. Landi tylko takie dają i jak się Panu nie podoba to lecą już otworzyć drzwi.Może to problem z napięciem? Na razie to co zauważyłem od 2 dni nowe wtryski są głośniejsze.A niech sobie będą byle by chodziły. Gdziesik czytałem,że zbyt duże nawet krótkotrwałe może szybko je załatwić? Tylko jak to sprawdzić?

                      Komentarz

                      • patrykL
                        Rider
                        • 2009
                        • 588

                        #12
                        Jak pedał w podłodze i auto się zastanawia 1-2 sekudny co zrobić /lekko szrpie/, wtryk, lub listwa do wymiany aso /na gwarancji/
                        a czy to moze rowniez wplywac na prace silnika na noPb?

                        Komentarz

                        • Damian-jg
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 229

                          #13
                          Zamieszczone przez patrykL
                          Jak pedał w podłodze i auto się zastanawia 1-2 sekudny co zrobić /lekko szrpie/, wtryk, lub listwa do wymiany aso /na gwarancji/
                          a czy to moze rowniez wplywac na prace silnika na noPb?
                          Na dłuższą metę tak.

                          Proponuje wam zainwestować w pozadne wtrytski
                          FIAT Service

                          Komentarz

                          • patrykL
                            Rider
                            • 2009
                            • 588

                            #14
                            inaczej, czy jesli taki objaw (tzn. opoznienie w reakcji na pedal gazu) wystepuje na lpg to czy jezdzac na noPb tez bedzie wystepowac?

                            Komentarz

                            • yunior81
                              RS
                              • 2010
                              • 1657
                              • Octavia I (1U2)
                              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez MyK01
                              Witajcie
                              Moja Octavia II Tour (prod.28/12/10) ma obecnie przejechane 44.000. Wczoraj po raz drugi w historii tego auta zostały wymienione na gwarancji wtryski gazu. Pierwszy raz przy przebiegu 20000 tylko 3 i 4 cylindra, wczoraj wszystkich cylindrów. Auto za każdym razem szarpało na biegu jałowym i zapalała się kontrolka silnika. Czy u Was jest tak samo? Instalacja Landi zamontowana w Interauto.Auto serwisowane w Wrocławiu. CZY TO NORMA Z TAK SUPER BEZPROBLEMOWYM GAZEM PÓŁFABRYCZNYM????
                              Ja Tobie radzę poszukać dobrego serwisu LPG zajmującego sie LR, który sprawdzi po 1 montaz twojej instalacji- czy wszystko jest OK a po 2 jak jest ona wyregulowana i czy wogóle jest.
                              Padanie wtryskiwaczy w tak krótkim czasie nie jest normalne ( jeżeli wogóle to one padają ) a serwis nie wie co zrobić wiec je wymienia. Przy drugiej wymianie serwis powinien sie zastanowic czy przyczyna "padania wtrysków" nie leży np. po stronie sterownika LPG ( który może być wadliwy ) lub też w innym miejscu instalacji LPG.
                              Także ja na twoim miejscu odpuścił bym sobie ASO i pojechał do "dobrego gazownika" który szybko zdiagnozuje co jest nie tak.

                              Komentarz

                              • leona
                                Classic
                                • 2011
                                • 2

                                #16
                                U mnie niestety wymiana odbyła się po 14 450km.
                                Wymianie zostały wszystkie wtryski. W serwisie w Głogowie to był ich drugi przypadek.
                                Objawy to nierówna praca na gazie ale i też kiedy sterownik od gazu był włączony i gotowy do przełączenia na LPG.
                                Jak mam wymieniać co 15 000km wtryski i olej to coś chyba nie CHALO co? :?

                                Komentarz

                                • yunior81
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1657
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                  #17
                                  No raczej nie HALO

                                  Komentarz

                                  • bishop
                                    L&K
                                    • 2012
                                    • 1430

                                    #18
                                    Zamieszczone przez leona
                                    U mnie niestety wymiana odbyła się po 14 450km.
                                    Wymianie zostały wszystkie wtryski. W serwisie w Głogowie to był ich drugi przypadek.
                                    Objawy to nierówna praca na gazie ale i też kiedy sterownik od gazu był włączony i gotowy do przełączenia na LPG.
                                    Jak mam wymieniać co 15 000km wtryski i olej to coś chyba nie CHALO co? :?
                                    Wpisywać w ksiazeczkę serwisową z datą wymiany, i od tego czasu 2 lata gwarancji na wtryski, ale znajac fachowców to i tak zrzucą na Ciebie ,że c...y gaz tankujesz :diabelski_usmiech

                                    Komentarz

                                    • leona
                                      Classic
                                      • 2011
                                      • 2

                                      #19
                                      Na razie wymienili bez zająknięcia, ale samochód stał tydzień i nie chcieli dać samochodu zastępczego.
                                      Do książeczki niestety nie wpisali nic. Mam żądać wpisów o naprawie?

                                      Komentarz

                                      • yunior81
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 1657
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez leona
                                        Mam żądać wpisów o naprawie
                                        , w ksiazke wpisuja obligatoryjnie tylko przeglady. Jesli chcesz zeby wpisywali wszystko co robia to musisz im to zasugerowac....

                                        Komentarz

                                        Pracuję...