a co do reduktora tak podłączone jest podciśnienie bodajże pod kolektor- a czemu pytasz???? instalke robił koleś który zna się bardzo dobrze na rzeczy.
Zapal samochód niech pochodzi chwile na gazie, zgaś i zdejmij ten wężyk z reduktora a następnie powąchaj ten króciec od parownika czy nie śmierdzi przypadkiem z niego gazem.
Ja uważam że przyczyna leży nie w odkurzaczu (może się mylę) dlatego chcę żebyś wyeliminował wszystkie inne możliwości.
Z tym zakręcaniem to byś musiał jeszcze spuścić cały gaz z parownika albo pojeździć dłuższy czas na benzynie żeby sam się ulotnił jeżeli jest jakaś nieszczelność. Zrób na początek tak jak Ci napisałem bo jak nie śmierdzi to szkoda zachodu.
jest nowy filtr paliwa- ps a jak to sprawdzić do ilu jest????
, myślę to wina LPG- podjadę do gazownika i sprawdzę
a może jest uszkodzony regulator ciśnienia paliwa ten przy listwie????? chociaż błędu go nie ma, moze jak zimny za dużo go leje stąd smród paliwa i brak reakcji odkurzacza????
jest nowy filtr paliwa- ps a jak to sprawdzić do ilu jest????
W fabii jest filtr tak jakby z regulatorem ciśnienia paliwa i tam nie ma regulatora ciśnienia na listwie tak jak u nas. Do naszego silnika jest tylko jeden rodzaj filtra paliwa.
Zamieszczone przez arek_sam
z błędów jest 16555- ale może być złe ustawienie LPG
Czyli jednak ten błąd jest nadal. To ja bym na początek proponował pojeździć na benzynie żeby wartości adaptacyjne się wyzerowały i żeby sprawdzić czy błąd pojawia się również na benzynie czy jednak jest to wina LPG.
Zamieszczone przez arek_sam
a może jest uszkodzony regulator ciśnienia paliwa ten przy listwie????
Może być, może być też przepływka albo któryś wtryskiwacz, itp.
Log dynamiczny grupy 002 i wrzuć na forum (przepływka).
Tak samo jak kolega byq, log dynamiczny 032 ale ja bym najpierw pojeździł na benzynie żeby sprawdzić czy na benzynie ten błąd też wyskakuje.
- czy jak odłączę przepływkę to powinna być jakaś reakcja silnika???? bo po odłączeniu nie ma najmniejszej reakcji
w dodatku dzisiaj jest kontrolka silnika i chodzą oba wentylatory i jest błąd (po wykasowaniu powraca) 17701- czyli termostat do wymiany?????? kostka ok- gdzie znów szukać przyczyny-
Powiem szczerze że nigdy u siebie nie odpinałem ani w innym benzyniaku ale na 99% powinna być różnica bo wówczas komputer przyjmuje jakieś zaprogramowane wartości a nie rzeczywiste. Zrób te logi i będzie wiadomo albo podmień od kogoś jak masz taka możliwość.
W vagu sprawdz log dynamiczny na 2,3 biegu od dolu do góry. Wartość powinna być ok 0.8 x moc silnika mg/R przy najwyzszych obrotach. Grupa 003 zdaje sie
z testem podczas jazdy może być ciężko- laptop do bani (bateria)
a co włącza wentylatory w ogóle??? a czy może być uwalony czujnik na chłodnicy?? czy może ten 4 pinowy który daje sygnał na zegary i do kompa- chociaż ten jest nowy ale zmierzę opór na tym od chłodnicy i na tym od termostatu
Jeszcze czytałem o skrzynce koło chłodnicy gdzie są przekaźniki od wentylatorów i potrafią być zaśniedziałe
mierzyłem czujnik na chłodnicy i pokazuje cały czas 6 stopni gdzie temperatura na silniku to 90 stopni, poza tym termostat do wymiany niestety - cena 298 za oryginał a zamiennik 198- więc chyba kupie zamiennik bo jest tez 2 lata gwarancji na niego
a logi zrobiłem na kanale ale nie wiem jak je tutaj wrzucić- po południu spróbuje je jakoś wkleić
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=65781 w tym temacie masz napisane gdzie ja kupowałem i ile mnie to kosztowało. Był to oczywiście oryginał ze zdartymi znaczkami w pudełku Verneta. Chłopaki z tego sklepu prowadzą też sprzedaż wysyłkową więc warto zadzwonić i się spytać. Zamienników nie polecam chyba że jest to BEHR.
Zamieszczone przez arek_sam
mierzyłem czujnik na chłodnicy i pokazuje cały czas 6 stopni gdzie temperatura na silniku to 90 stopni
A jak go mierzyłeś?
Ale termostat był otwarty (ciepła była chłodnica) bo jak termostat był zamknięty to tak będzie.
termostat był zamknięty ale podgrzewałem czujnik dla sprawdzenia opalarką z góry i zero reakcji, mierzyłem też oporność, miałem inny podpiąłem pod wtyczkę i wisząc podgrzewałem i reakcja była widoczna na VAG-u
EDIT- 1-02-2013
termostat wymieniony na BEHR-a, nowy czujnik na chłodnicy na dole, i pompka jak sie nie włączała tak i nadal nie działa, na krótko w Vag-u można ja włączyć a rano lipa,
błędów silnika ZERO
ale analizując w Vag-u wszystko zauważyłem bład ABS-u tzn.- 00668- czyli niskie napięcie akumulatora- ono ma związek z pompką?????
EDIT 17-02-2013
temat dalej aktualny niestety ;( a czy jest możliwość zmiany temperatury prze Vag w jakiej ma się załączać pompka (odkurzacz)?????
Komentarz