Brak ssania Skoda Octavia I 2002r 1,6

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arek_sam
    Classic
    • 2012
    • 30

    #26
    ale jakie korekty?????? napisz dokładniej jak to zrobić

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #27
      Zamieszczone przez arek_sam
      a co do reduktora tak podłączone jest podciśnienie bodajże pod kolektor- a czemu pytasz???? instalke robił koleś który zna się bardzo dobrze na rzeczy.
      Zapal samochód niech pochodzi chwile na gazie, zgaś i zdejmij ten wężyk z reduktora a następnie powąchaj ten króciec od parownika czy nie śmierdzi przypadkiem z niego gazem.
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • arek_sam
        Classic
        • 2012
        • 30

        #28
        hmmm a jak będzie śmierdzieć membrana przepuszcza?????

        Komentarz

        • mroko
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 659
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #29
          Dokładnie.
          I to że gasiłeś go na benzynie tego nie eliminuje.
          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

          Komentarz

          • arek_sam
            Classic
            • 2012
            • 30

            #30
            hmmmm ok czyli go zalewa gazem, spróbuje jeszcze inaczej jak to będzie to ,zakręcę butle wypale cały gaz i zostawię na noc


            ale to by miało związek z odkurzaczem????

            Komentarz

            • mroko
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 659
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #31
              Ja uważam że przyczyna leży nie w odkurzaczu (może się mylę) dlatego chcę żebyś wyeliminował wszystkie inne możliwości.
              Z tym zakręcaniem to byś musiał jeszcze spuścić cały gaz z parownika albo pojeździć dłuższy czas na benzynie żeby sam się ulotnił jeżeli jest jakaś nieszczelność. Zrób na początek tak jak Ci napisałem bo jak nie śmierdzi to szkoda zachodu.
              Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

              Komentarz

              • piotrek_os
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8160
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #32
                Zamieszczone przez arek_sam
                wczoraj sonda wymieniona na nową
                a bład 16514 juz zanikł?
                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                Komentarz

                • arek_sam
                  Classic
                  • 2012
                  • 30

                  #33
                  z błędów jest 16555- ale może być złe ustawienie LPG


                  odnośnie podciśnienia z reduktora do kolektora sprawdzone- jest OK

                  Komentarz

                  • Angel
                    Rider
                    • 2008
                    • 503
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez arek_sam
                    16555
                    Ten błąd w fabii II mojej znajomej oznaczał niskie ciśnienie paliwa. Pomogła wymiana filtra paliwa na 4 bar. Był zamontowany 3 bar.
                    Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

                    Komentarz

                    • arek_sam
                      Classic
                      • 2012
                      • 30

                      #35
                      jest nowy filtr paliwa- ps a jak to sprawdzić do ilu jest????


                      , myślę to wina LPG- podjadę do gazownika i sprawdzę


                      a może jest uszkodzony regulator ciśnienia paliwa ten przy listwie????? chociaż błędu go nie ma, moze jak zimny za dużo go leje stąd smród paliwa i brak reakcji odkurzacza????

                      Komentarz

                      • mroko
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 659
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez arek_sam
                        jest nowy filtr paliwa- ps a jak to sprawdzić do ilu jest????
                        W fabii jest filtr tak jakby z regulatorem ciśnienia paliwa i tam nie ma regulatora ciśnienia na listwie tak jak u nas. Do naszego silnika jest tylko jeden rodzaj filtra paliwa.

                        Zamieszczone przez arek_sam
                        z błędów jest 16555- ale może być złe ustawienie LPG
                        Czyli jednak ten błąd jest nadal. To ja bym na początek proponował pojeździć na benzynie żeby wartości adaptacyjne się wyzerowały i żeby sprawdzić czy błąd pojawia się również na benzynie czy jednak jest to wina LPG.

                        Zamieszczone przez arek_sam
                        a może jest uszkodzony regulator ciśnienia paliwa ten przy listwie????
                        Może być, może być też przepływka albo któryś wtryskiwacz, itp.
                        Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                        Komentarz

                        • byq
                          Ambiente
                          • 2012
                          • 171

                          #37
                          Zrób z rzut z grupy 32
                          Inline 5 cylinders

                          Komentarz

                          • arek_sam
                            Classic
                            • 2012
                            • 30

                            #38
                            kurde szukanie igły ręce opadają


                            jutro zrobię grupę 32


                            a jak sprawdzić przepływkę??? czytałem o jej "moczeniu na noc"

                            Komentarz

                            • mroko
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 659
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              #39
                              Log dynamiczny grupy 002 i wrzuć na forum (przepływka).
                              Tak samo jak kolega byq, log dynamiczny 032 ale ja bym najpierw pojeździł na benzynie żeby sprawdzić czy na benzynie ten błąd też wyskakuje.
                              Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                              Komentarz

                              • arek_sam
                                Classic
                                • 2012
                                • 30

                                #40
                                panowie jedno pytanie:

                                - czy jak odłączę przepływkę to powinna być jakaś reakcja silnika???? bo po odłączeniu nie ma najmniejszej reakcji



                                w dodatku dzisiaj jest kontrolka silnika i chodzą oba wentylatory i jest błąd (po wykasowaniu powraca) 17701- czyli termostat do wymiany?????? kostka ok- gdzie znów szukać przyczyny-

                                koszt spory bo jest "elektryczny"

                                Komentarz

                                • mroko
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 659
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #41
                                  Powiem szczerze że nigdy u siebie nie odpinałem ani w innym benzyniaku ale na 99% powinna być różnica bo wówczas komputer przyjmuje jakieś zaprogramowane wartości a nie rzeczywiste. Zrób te logi i będzie wiadomo albo podmień od kogoś jak masz taka możliwość.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=65781 A tu masz opisane jak sprawdzić i ile kosztuje termostat.
                                  Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                                  Komentarz

                                  • arek_sam
                                    Classic
                                    • 2012
                                    • 30

                                    #42
                                    ok jutro spróbuje zmierzyć opór na nim, bo kable są ok, a czy w Vag-u nie ma możliwości jego sprawdzenia???




                                    powoli ręce opadają, przedtem sonda-ponad 300zł, teraz termostat tez około 300 zł ;(

                                    Komentarz

                                    • byq
                                      Ambiente
                                      • 2012
                                      • 171

                                      #43
                                      W vagu sprawdz log dynamiczny na 2,3 biegu od dolu do góry. Wartość powinna być ok 0.8 x moc silnika mg/R przy najwyzszych obrotach. Grupa 003 zdaje sie
                                      Inline 5 cylinders

                                      Komentarz

                                      • arek_sam
                                        Classic
                                        • 2012
                                        • 30

                                        #44
                                        z testem podczas jazdy może być ciężko- laptop do bani (bateria)


                                        a co włącza wentylatory w ogóle??? a czy może być uwalony czujnik na chłodnicy?? czy może ten 4 pinowy który daje sygnał na zegary i do kompa- chociaż ten jest nowy ale zmierzę opór na tym od chłodnicy i na tym od termostatu


                                        Jeszcze czytałem o skrzynce koło chłodnicy gdzie są przekaźniki od wentylatorów i potrafią być zaśniedziałe

                                        Komentarz

                                        • byq
                                          Ambiente
                                          • 2012
                                          • 171

                                          #45
                                          Zamieszczone przez arek_sam
                                          z testem podczas jazdy może być ciężko- laptop do bani (bateria)
                                          To chociaż sprzedaj buta na wolnych i zobacz jakie wartości.
                                          Inline 5 cylinders

                                          Komentarz

                                          • arek_sam
                                            Classic
                                            • 2012
                                            • 30

                                            #46
                                            dobra jutro pomierzę te dwa czujniki i zrobię na postoju

                                            Komentarz

                                            • mroko
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 659
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              #47
                                              arek_sam, udało się coś ustalić?
                                              Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                                              Komentarz

                                              • arek_sam
                                                Classic
                                                • 2012
                                                • 30

                                                #48
                                                mierzyłem czujnik na chłodnicy i pokazuje cały czas 6 stopni gdzie temperatura na silniku to 90 stopni, poza tym termostat do wymiany niestety - cena 298 za oryginał a zamiennik 198- więc chyba kupie zamiennik bo jest tez 2 lata gwarancji na niego


                                                a logi zrobiłem na kanale ale nie wiem jak je tutaj wrzucić- po południu spróbuje je jakoś wkleić

                                                Komentarz

                                                • mroko
                                                  Rider
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 659
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                  #49
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=65781 w tym temacie masz napisane gdzie ja kupowałem i ile mnie to kosztowało. Był to oczywiście oryginał ze zdartymi znaczkami w pudełku Verneta. Chłopaki z tego sklepu prowadzą też sprzedaż wysyłkową więc warto zadzwonić i się spytać. Zamienników nie polecam chyba że jest to BEHR.

                                                  Zamieszczone przez arek_sam
                                                  mierzyłem czujnik na chłodnicy i pokazuje cały czas 6 stopni gdzie temperatura na silniku to 90 stopni
                                                  A jak go mierzyłeś?
                                                  Ale termostat był otwarty (ciepła była chłodnica) bo jak termostat był zamknięty to tak będzie.
                                                  Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                                                  Komentarz

                                                  • arek_sam
                                                    Classic
                                                    • 2012
                                                    • 30

                                                    #50
                                                    termostat był zamknięty ale podgrzewałem czujnik dla sprawdzenia opalarką z góry i zero reakcji, mierzyłem też oporność, miałem inny podpiąłem pod wtyczkę i wisząc podgrzewałem i reakcja była widoczna na VAG-u


                                                    EDIT- 1-02-2013


                                                    termostat wymieniony na BEHR-a, nowy czujnik na chłodnicy na dole, i pompka jak sie nie włączała tak i nadal nie działa, na krótko w Vag-u można ja włączyć a rano lipa,

                                                    błędów silnika ZERO


                                                    ale analizując w Vag-u wszystko zauważyłem bład ABS-u tzn.- 00668- czyli niskie napięcie akumulatora- ono ma związek z pompką?????


                                                    EDIT 17-02-2013

                                                    temat dalej aktualny niestety ;( a czy jest możliwość zmiany temperatury prze Vag w jakiej ma się załączać pompka (odkurzacz)?????

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...