Hrobotanie przy ruszaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mediabox22
    Classic
    • 2014
    • 16

    Hrobotanie przy ruszaniu

    Zamieszczone przez maciek30_pl
    Ale to wtedy ubezpieczalnia jest gwarantem a nie producent telewizora. Tak mi przy zakupie pan w Euro RTV AGD tłumaczył.
    Tym bardziej ubezpieczyciele nie będę ryzykować i ubezpieczać sprzętu który się posypie po 2 latach. Zresztą to ubezpieczenie tanie nie jest. Za TV zapłacisz 2000zł a za ubezpieczenie na kolejne 3 lata od 400 do 600zł.
  • Kryzys5554
    Ambiente
    • 2012
    • 118

    #2
    Hrobotanie przy ruszaniu

    Witam
    Chciałbym spytać bo już nie mam zdrowia do mojej szkody czy wie może ktoś skąd wydobywają sie dzięki hhhrrrrrry przy ruszaniu powoli, na niskich obrotach (przy większym dodaniu gazu problem prawie nie odczuwalny ale za szybko sie zbiera) i co może być uszkodzone (prosze tylko nie piszcie typu jedz do ,,fachowca" - też mam ich dosyć) również odczuwalne jest tak jakby silnik był przeciążony i problem występuje tylko na 1 i mniej odczówalny na wstecznym. I chciałbym sie spytać jeszcze czy czujnik g2 jest w jednej obudowie z g62 bo wywala mi błąd w vagu czujnika g2 a równiez przy minusowych temoperaturach kontrolka od świec gaśnie po 1-2sekundach a czytałem że zależy to właśnie od czujnika g62.

    Komentarz

    • Krzycho-63
      Rider
      • 2007
      • 628
      • Superb II (3T4)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Jeżeli posiadasz system ASR to właśnie może on powodować taki objaw przy utracie przyczepności kół.
      Skoda Superb II Ambition
      2.0 TDI CR 170 KM

      https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

      Komentarz

      • leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

        #4
        taka pierwsza sprawa która się nasuwa to przegub zewnętrzny . słyszysz to z którejś strony czy ze środka ?
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz

        • Kryzys5554
          Ambiente
          • 2012
          • 118

          #5
          Mam ASR ale jęśli traaci przyczepność to świeci kontrolka na blacie a ten problem występuje również na czystym asfalcie

          [ Dodano: Nie 30 Gru, 12 11:03 ]
          Mam drgania na kierownicy po dodaniu gazu im więcej dodaje tym większe i sprawdzony mechanik starej daty (nie zajmuje sie elektroniką-tu problem) mówił że to najprawdopodobniej przegóby wewnętrzne do wymiany ale czy one mogą mieć coś wspolnego z tym hrrry i obciążeniu silnika przy ruszaniu?

          Komentarz

          • leszekmw
            RS
            • 2005
            • 5356

            #6
            Kryzys5554, oczywiście , z tym ze muszą być już w złym stanie..
            a może masz taki przypadek ze poszedł Ci i zewnętrzny i wewnętrzny jednocześnie i wtedy może być takie zachowanie auta..
            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
            GVI 1.4TSI
            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

            Komentarz

            • Kryzys5554
              Ambiente
              • 2012
              • 118

              #7
              Podczas np. nawracania i skrętu kierownicą na maksa nic nie chrupie. Czyli może to być wina przegóbów z tym obciązeniem silnika i hrobotaniem sprzęgło i dwumas moge wykluczyć?

              Komentarz

              • leszekmw
                RS
                • 2005
                • 5356

                #8
                Zamieszczone przez Kryzys5554
                Czyli może to być wina przegóbów z tym obciązeniem silnika i hrobotaniem sprzęgło i dwumas moge wykluczyć?
                według mnie na 85% tak. ale mechanik jakiś dobry Ci się kłania..
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz

                • Kryzys5554
                  Ambiente
                  • 2012
                  • 118

                  #9
                  dzieki wielkie

                  Komentarz

                  • gadula007
                    L&K
                    • 2009
                    • 1174
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #10
                    Przeguby mają różne objawy zużycia.
                    Ja nigdy nie miałem standardowego (na skręconych kołach - terkotanie)
                    Obecnie też diagnozuję, bo od 80km/h coś wpada w drgania i terkocze (lub może puka) przy jeździe na wprost. Im szybciej jadę tym szybciej terkocze.
                    Na skręconych kołach mam tylko łupniecie podczas jazdy na drugim biegu. Jadę po rondzie, dają i puszczam gaz.
                    Przy dodaniu gazu jest puknięcie i przy odpuszczeniu jest puknięcie.
                    Nie są to tuleje, nie są to inne gumy. Po nowym roku umówiłem się na wymianę przegubu zewnętrznego. Zobaczymy czy mam rację.
                    Rok temu wymieniłem w drugim kole przegub zewnętrzny, który mocno szumiał podczas skręcania. Nie pukał, nie terkotał - szumiał.

                    Z opisanych przez Ciebie objawów też podejrzewam przegub.

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      Kryzys5554, u mnie jak poszedł przegub zew po wcześniejszym pękniętym gumowym mieszkiem osłaniającym przegub to przy ruszaniu do przodu i do tyłu było słychac takie puknięcie, dynamicznie ruch do przodu i do tyłu.
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • Kryzys5554
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 118

                        #12
                        tak tylko u mnie nie slychać jest puknięć tylko takie chrobotanie na obrotach od 1000 do 1700 na jedynce i czuć przeciązenie silnika
                        Ale dzieki za propozycje wiosną wymienie te wewnętrzne i może pomoże

                        Komentarz

                        • Big
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 6389

                          #13
                          ASR pracuje bezgłośnie. Chrobotanie to sygnał działania elektronicznej szpery czyli systemu EDS.
                          Czarny Elegance

                          Komentarz

                          • Kryzys5554
                            Ambiente
                            • 2012
                            • 118

                            #14
                            Zamieszczone przez Big
                            ASR pracuje bezgłośnie. Chrobotanie to sygnał działania elektronicznej szpery czyli systemu EDS.
                            A jak sie tego pozbyć?? O to mi chodzi żeby łagodnie sie ruszało i ni eczuć bylo tego przeciążenia bo to naprawdę jest wkurzające

                            Komentarz

                            • Big
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 6389

                              #15
                              A jak sie tego pozbyć??
                              Czego ?? Systemu EDS ? Wyjąc bezpiecznik, ale po co chcesz się go pozbyć ? Oczywiście jeśli źródłem tego chrobotania jest faktycznie działanie systemu EDS.
                              Czarny Elegance

                              Komentarz

                              • Kryzys5554
                                Ambiente
                                • 2012
                                • 118

                                #16
                                nie dokońca pozbyć, inaczej spytam, chcę go unormować to chamskie ruszanie bo inaczej tego nazwać sie nie , żeby nie bylo przeciązenia (bo to jest czuć na samochodzie) musze dodawać więcej gazu = szybkie zebranie, a ja chcem powoli łagodnie i jak tak rusze powoli lagodnie to czuje jakby silnik sie przeciązal (nie pracuje wtedy normalnie tr tr tr tylko trrry trrry trrry i dopiero jak mu dodam więcej gazu zaczyna normalnie chodzić)

                                Dzięki za pomoc ale najpierw spróbuje wymiany tego przegubu wewnętrznego a dopiero później bede sie martwił pokrewnymi asr

                                Komentarz

                                • Big
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 6389

                                  #17
                                  Kryzys5554, no to raczej nie EDS. EDS działa (chrobocze) gdy nastąpi poślizg któregoś z kół. System ten ma za zadanie ułatwić ruszanie na śliskich nawierzchniach poprzez przeniesienie momentu obrotowego z koła które straciło przyczepność na inne koła które ta przyczepność posiadają.
                                  Czarny Elegance

                                  Komentarz

                                  • Kryzys5554
                                    Ambiente
                                    • 2012
                                    • 118

                                    #18
                                    Mnie sie wydaje że to te przeguby wewnętrzne (że mają duże luzy i przeskakują dlatego cały taki efekt) bo efekt niezależnie od warunków jest taki sam.
                                    Dzieki za pomoc

                                    Komentarz

                                    • gadula007
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1174
                                      • Octavia III combi (5E5)
                                      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                      #19
                                      Kryzys5554, na pewno wewnętrzny?

                                      Komentarz

                                      • Kryzys5554
                                        Ambiente
                                        • 2012
                                        • 118

                                        #20
                                        wewnętrzny na pewno bo podczas przyspieszania drży coraz bardziej kierownica

                                        Komentarz

                                        • gadula007
                                          L&K
                                          • 2009
                                          • 1174
                                          • Octavia III combi (5E5)
                                          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                          #21
                                          Kryzys5554, tak jak pisałem, też szukam.
                                          Jestem właśnie po wymianie przegubu zewnętrznego - problem zniknął.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...