Pytałem się w MG i przekazano mi że są 3 wersje od wersji cichej street do głośnej race. Trzecia to pośrodku. Ceny zaczynają się od 2500 PLN ale za układ jednostronny.
Głośność nie ma wpływu na cene. Śmy się nie zrozumieli, bo ja mówiłem o cenie jednostronnych, a Ty o dwustronnych.
Ogólnie to uważam, że dwustronny to troszkę przerost formy na treścią ale to kwestia gustu.
Niemniej gratki fury. k
Witam wszystkich,
dziwny przypadek mnie dopadł, moja octavka - 1,9 tdi ASV (110 km) zamuliła, rano było wszystko dobrze, odpaliłem samochód wieczorem i silnik zamulił strasznie, na każdym biegu osiągnąć można max 2000 obrotów (taki pernamentny tryb awaryjny), nie da się tego skasować przez reset komputera (domyślam się, że jest to usterka mechaniczna).
Jak się przeciągnie na dwójce do 2,500 obrotów (na innych biegach się nie da) to odzyskuje wigor ale czuć, że nie jest to to.
Odrazu powiem, że nie jestem w stanie wykonać logów dynamicznych - przynajmniej na razie.
Też myślałem o nieszczelności w układzie, zastanawiam się tylko czemu jak się go przygazuje na dwójce do tych 2.500 obrotów to odzyskuje wigor (no tak na 80% możliwości)
K_Popiel, dzięki za propozycję, jutro udało mi się umówić z mechaniorem i on podepnie do kompa. Przepływka by mogła tłumaczyć zachowanie się samochodu po przygazowaniu, gdy już się lekko odmuli. Zastanawia mnie czemu on jest zamulony od razu po odpaleniu.
richi9, kontrolka się nie zapaliła, nie jest to wina elektroniki bo by reagowało na reset, turbina nie przeładowuje bo muł jest od razu po zapaleniu silnika więc nie ma możliwości aby na jedynce przeładowała turbina.
Czym dłużej się nad tym zastanawiam tym bardziej wygląda to na problem z ciśnieniem powietrza a dokładnie jego brakiem.
Jak masz mozliwosc podniesienia auta to zobacz dokladnie wszystko w okolicach turbo. Jest brak cisnienia. Zobacz dokladnie rure miedzy intercoolerem a turbo. Pozdrawiam
to pasowało by na wirnik zobaczyć na sprężarce .
I drugie by wykluczyć podciśnienie można odpiąć aktualizator czyli gruszke turbiny i powinna ładować cały czas na full. ale trzeba przed jazda próbną skasować błedy jeżeli jakieś sa no iprzy mocnym depnięciu zaraz wywali przeładowanie wię jechać stosunkowo delikatnie.
K_Popiel, jeszcze nie wymieniłem, zastanawiam się co kupić. Pierburg czy Bosch ten pierszy na allegro coś ok 250 zł z przesyłką
możesz też wywalić przepływkę całkowicie plus egr i nie będziesz już sie martwić o brak mocy spowodowane tymi urządzeniami, w moim ich już nie ma :wink:
No z przepływkami to jest różnie, większość ludzi zaleca oryginały z ASO a tam ceny zaporowe, swego czasu orientowałem się w cenie to w ASO w Gdyni krzyknęli 610 zł
krzynol, jak tylko odpiąłem przepływkę to jazda z dołu się poprawiła, nadal jest muł ale nie już nie taki. Sam jestem zdziwiony a za swoje zdziwienie zapłaciłem 50 zł, bo byłem tak pewny, że to nie jest przepływka, że nawet jej nie spróbowałem odpiąć przed pojechaniem na kompa.
Komentarz