[O1] szarpanie autem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robson1963
    Classic
    • 2012
    • 16
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #26
    Moim zdaniem cewka. Miałem podobny objaw, co prawda w innej marce samochodu. Vectra przy wchodzeniu na obroty miała przerwę, szarpała, prychała tak, jakby chciała powiedzieć "możesz sobie deptać, a ja się nie dam wkręcić" Po wymianie DISa problem zniknął.
    Specjalizacja grupa VW i Opel, inne też
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • vince123
      Elegance
      • 2009
      • 923

      #27
      waskivw, chyba tak zrobie...
      Zamieszczone przez robson1963
      Po wymianie DISa problem zniknął.
      robson1963, mozna jasniej ..? :roll:
      sprzedam do OI :

      szyby cala lewa strona
      nadkole nowe LP
      kontakt PW

      Komentarz

      • waskivw
        Classic
        • 2013
        • 26

        #28
        Dis w oplu to nic innego jak cewka
        Jak potrzebujesz pomocy z LPG to zapraszam , tylko kabelek musisz sobie zakupić

        Komentarz

        • vince123
          Elegance
          • 2009
          • 923

          #29
          waskivw, widze ze jestes troche w temacie :wink:
          moglbys polecic jakis kabelek? jaki programik bylby najlepszy pod laptopa?
          sprzedam do OI :

          szyby cala lewa strona
          nadkole nowe LP
          kontakt PW

          Komentarz

          • waskivw
            Classic
            • 2013
            • 26

            #30
            kabekek na usb , nie wiem jakiego masz lapka , ja używam taki tylko rs 232

            tu pobierz program http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/prog...rukcje-obslugi do sterownika jaki masz u siebie :wink:

            Komentarz

            • vince123
              Elegance
              • 2009
              • 923

              #31
              a i jeszcze takie pytanie co do dysz wtryskiwaczy... czy mozna zdiagnozowac ich wadliwosc w programie do regulacji gazu?? czy ich niewlasciwe funkcjonowanie moze doprowadzic do podawania zbyt duzej mieszanki gazu a wkoncu do jego 'zalewania'?
              tak w sumie przekonales mnie raczej do tego kabla... przynajmniej nikogo nie bede o łaskę prosił :roll: ... gazownicy zycza sobie na zapisy ,umawia sie na 14 a przyjmuje dopiero godzine pozniej... i 30dyszki skasuje..
              sprzedam do OI :

              szyby cala lewa strona
              nadkole nowe LP
              kontakt PW

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #32
                Zamieszczone przez vince123
                a i jeszcze takie pytanie co do dysz wtryskiwaczy... czy mozna zdiagnozowac ich wadliwosc w programie do regulacji gazu?? czy ich niewlasciwe funkcjonowanie moze doprowadzic do podawania zbyt duzej mieszanki gazu a wkoncu do jego 'zalewania'?
                tak w sumie przekonales mnie raczej do tego kabla... przynajmniej nikogo nie bede o łaskę prosił :roll: ... gazownicy zycza sobie na zapisy ,umawia sie na 14 a przyjmuje dopiero godzine pozniej... i 30dyszki skasuje..
                Mozna zdiagnozowac ale nie bezposrednio dysze:-). zalewanie rowniez moze byc powodem.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • vince123
                  Elegance
                  • 2009
                  • 923

                  #33
                  jeden gazownik wlasnie mi wydal taki osad w ktorym stwierdzil ze dysze daja ciala i nalezy je wymienic... na dowod powiedzial mi ze 'widzi' to na kompie.
                  sprzedam do OI :

                  szyby cala lewa strona
                  nadkole nowe LP
                  kontakt PW

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez vince123
                    jeden gazownik wlasnie mi wydal taki osad w ktorym stwierdzil ze dysze daja ciala i nalezy je wymienic... na dowod powiedzial mi ze 'widzi' to na kompie.
                    Co to za instalka i skad jestes? Pisze z telenonu:-)
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • vince123
                      Elegance
                      • 2009
                      • 923

                      #35
                      sekwencja stag 4, reduktor tomassetto i do tego slynne czerwone valvetki. jestem siedlec
                      sprzedam do OI :

                      szyby cala lewa strona
                      nadkole nowe LP
                      kontakt PW

                      Komentarz

                      • waskivw
                        Classic
                        • 2013
                        • 26

                        #36
                        Sorry że się nie odzywałem, ale jestem na urlopie. Walteki są to elektrozawory, które z precyzją dawkowania nie mają nic wspólnego. Ja osobiście z takich silników jak twój wywalam je i zakładam Regi (wersja budżetowa) z dyszą 2 mm i na cisnieniu 1.1 i smiga aż miło.
                        W stagu nie ma opcji testów wtryskiwaczy, gazownik porównał czasy Pb z Lpg i pewnie lpg były krótsze, ew. wyłącza po kolei i widzi który leje.

                        Powinieneś mieć żółte :-) valteki

                        Komentarz

                        • vince123
                          Elegance
                          • 2009
                          • 923

                          #37
                          waskivw, zaplon jest ustawiony ok, sprawdzalem tak jak pisales.
                          korzystajac z wolnej soboty wymienilem sprezyny w aucie.. nie zdarzylem zas sprawdzic manometrem cisnienia.
                          zamowilem sobie kabelek rs 232 z koncoweczka pod stag4 :roll: bede musial poczytac lekture i sprobowac pobawic sie nim jak juz do mnie dotrze.
                          w ktorym miejscu znajduja sie te dysze?
                          wyczytalem ze przy moim silniku dysza powinna miec 2,0mm , cisnienie od 0,92
                          sprzedam do OI :

                          szyby cala lewa strona
                          nadkole nowe LP
                          kontakt PW

                          Komentarz

                          • waskivw
                            Classic
                            • 2013
                            • 26

                            #38
                            Jak auto jeździ teraz na PB ?
                            Zanim cokolwiek zaczniesz zmieniać przeczytaj najmniej 3 razy instrukcje , potem zacznij od zapisania do pliku ustawień jakie masz teraz , w razie jak coś namieszasz możesz je wgrać z powrotem.
                            Dysze masz przy wtryskiwaczach , na nie masz nałożone wężyki LPG.

                            Komentarz

                            • vince123
                              Elegance
                              • 2009
                              • 923

                              #39
                              bez rewelacji.. rano jak go odpalę (godzina 4,30 ) zaczyna spod maski dobiegać dziwny dźwięk. jak auto trochę złapie temperatury nic nie słychać. niedobór mocy w dolnym zakresie obrotów nadal jest. obroty nie falują.
                              podjadę do jakiegoś magika raczej :roll: ...

                              masz może jeszcze jakąś dobra lekturę dot regulacji gazu itp?
                              sprzedam do OI :

                              szyby cala lewa strona
                              nadkole nowe LP
                              kontakt PW

                              Komentarz

                              • waskivw
                                Classic
                                • 2013
                                • 26

                                #40
                                Lpg Forum tam znajdziesz wszystko , co do PB można podregulować zapłon , trochę go wyprzedzić , trochę cofnąć aparat w kierunku przeciwnym do obrotu silnika , jak przesadzisz będzie stukał. Zaznacz sobie jak masz teraz i w razie "W" będziesz miał do czego wrucić

                                Komentarz

                                • vince123
                                  Elegance
                                  • 2009
                                  • 923

                                  #41
                                  czyli chyba przesadzilem z tym zaplonem i dlatego stuka... a jak wytlumaczyc fakt ze na cieplym nie stuka.. ?balem sie ze moze szklanki daja ciala
                                  sprzedam do OI :

                                  szyby cala lewa strona
                                  nadkole nowe LP
                                  kontakt PW

                                  Komentarz

                                  • waskivw
                                    Classic
                                    • 2013
                                    • 26

                                    #42
                                    Chyba się nie rozumiemy , od zbyt wczesnego zapłonu będzie stukało pod obciążeniem , tzw spalanie stukowe , jak ci stuka rano na zimnym i w miarę rozgrzewania silnika zanika to mogą być kasowniki (szklanki ) zużyte .

                                    Komentarz

                                    • vince123
                                      Elegance
                                      • 2009
                                      • 923

                                      #43
                                      poprawilem delikiatnie zaplon i juz nie stuka. :wink:
                                      autko jezdzi w miare ,ale chce je zrobic na tip top !szukam dalej przyczyny tego delikatnego' mula'...
                                      sprzedam do OI :

                                      szyby cala lewa strona
                                      nadkole nowe LP
                                      kontakt PW

                                      Komentarz

                                      • waskivw
                                        Classic
                                        • 2013
                                        • 26

                                        #44
                                        Powiedz czy jeżdziłeś taką octavią dla porównania , bo tam jest niestety tylko 75 hp i nie jest demonem szybkości i przyspieszenia , auto dosyć ciężkie

                                        Komentarz

                                        • vince123
                                          Elegance
                                          • 2009
                                          • 923

                                          #45
                                          jezdzilem ,wiem ze to nie jest demon szybkosci ..ale czuje ze nie do konca jest wszystko ok. moze tylko nie potrafie tego dobrze opisac. pozatym inna osoba tez stwierdzila to samo. :roll:
                                          sprzedam do OI :

                                          szyby cala lewa strona
                                          nadkole nowe LP
                                          kontakt PW

                                          Komentarz

                                          • waskivw
                                            Classic
                                            • 2013
                                            • 26

                                            #46
                                            Skoro tak jest , to może faktycznie ma lekkiego muła , niestety na odległość nie bardzo wiem jak Ci jeszcze pomóc . Rozumiem że filtr paliwa i pompa ( ciśnienie paliwa ) zostało spr.

                                            Komentarz

                                            • vince123
                                              Elegance
                                              • 2009
                                              • 923

                                              #47
                                              waskivw, i tak duzo rzeczy podpowiedziałeś za co dziękuje
                                              filtr paliwa wymieniłem na nowy a pompy się jeszcze nie dotykałem. umówię się na wizytę u mechanika i niech zobaczy swoim okiem . jak coś się tylko dowiem będę pisał
                                              sprzedam do OI :

                                              szyby cala lewa strona
                                              nadkole nowe LP
                                              kontakt PW

                                              Komentarz

                                              • djwyrebas
                                                Ambiente
                                                • 2011
                                                • 214

                                                #48
                                                jak chcesz to możesz moją się dla porównania przejechać :lol:
                                                gazu, bo dogania nas starość!

                                                Komentarz

                                                • vince123
                                                  Elegance
                                                  • 2009
                                                  • 923

                                                  #49
                                                  dzis albo jutro wieczorem jade do mechaniora.
                                                  probowalem podlaczyc interfejs do instalki lpg. i za kazdym razem wyskakuje komunikat: brak sterownika lpg :evil:
                                                  mam zainstalowany na kompie AcGasSynchro-6.0.0.37.
                                                  odinstalowalem go i zainstalowalem starsza wersje AcGasSynchro v1.14.1.0 . mimo zmiany na starsza wersje komunikat wyskakuje ten sam.
                                                  zestaw podlaczam pod della z vista na pokladzie. mam do tego przejsciowke z com (zenski ) na usb. dodam ze przejsciowka jest ok ,oraz sa do niej zainstalowane stery.
                                                  moze zestaw ten nie toleruje zadnych przejsciowek??

                                                  [ Dodano: Wto 19 Lut, 13 20:22 ]
                                                  przed chwila wrocilem z wizyty u mechanika. zostala zmieniona sonda lambda. mowil ze tamta wogole nie pracowala... problem wkoncu zginal !!
                                                  jeszcze tylko musze wyregulowac instalacje gazowa i bedzie miodzio :szeroki_usmiech

                                                  Dzieki wszystkim za rady a w szczegolnosci rOBERTO795, i waskivw, .

                                                  ps
                                                  pytanie powyzej jest aktualne. jakby ktos wiedzial jak rozgrysc sytuacje z tym podlaczeniem auta niech podrzuci jakas mysl :idea:
                                                  sprzedam do OI :

                                                  szyby cala lewa strona
                                                  nadkole nowe LP
                                                  kontakt PW

                                                  Komentarz

                                                  • waskivw
                                                    Classic
                                                    • 2013
                                                    • 26

                                                    #50
                                                    Dziwne że jak sonda padła nic w błędach nie było, ale najważniejsze że auto smiga.
                                                    Jeśli chodzi o interfejs to z doświadczenia wiem że nie chcą pracować z przejsciowkami, spr. do którego portu com masz przypisany, musi być od 1 do 4, ew spr ze zmianą prędkości.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...