[O1] Schemat elektryczny O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • casper255
    Classic
    • 2010
    • 30

    [O1] Schemat elektryczny O1

    ketivv, już kiedyś słyszałem o projektowaniu zawieszenia z myślą o używaniu opon typu RunFlat. Zasięgnąłem opinii u źródła (BMW) i okazało się, że tak, jak myślałem, jest to legenda miejska. Zawieszenie auta drogowego (i to jeszcze takiego "dla plebsu", a nie np. jakiegoś Pagani, gdzie przewiduje się stosowanie tylko danego rozmiaru koła) musi mieć ogromne tolerancje i nie ma takiej możliwości, aby zaprojektować zawieszenie pod dane opony. Weź pod uwagę, że na wlepce homologacyjnej na drzwiach mam dopuszczone opony od 205/55R16 do 245/35R18 - przecież te opony też zupełnie inaczej się będą zachowywały. No i wreszcie wszystko zależy od ścianki opony - jak można porównywać np. Continentale i Michelin (które mają bardzo miękką ściankę boczną) do Potenzy RE050A, która ma ściankę boczną sztywną, jak RunFlat? No i na końcu dodam, że np. w E90 można było fabrycznie zrezygnować z RunFlatów na rzecz zestawu naprawczego.
  • krzysiekj
    Ambiente
    • 2008
    • 108

    #2
    [O1] Schemat elektryczny O1

    Czy ktoś ma schemat elektryczny do Octavii 1, 1.9TDi AGR r.2000 pełna elektryka? Zależy mi na czasie bo wiązka prawych drzwi leży na stole.
    www.sztutowo.com.pl

    Komentarz

    • Damian-jg
      Ambiente
      • 2008
      • 229

      #3
      FIAT Service

      Komentarz

      • krzysiekj
        Ambiente
        • 2008
        • 108

        #4
        Zamieszczone przez Damian-jg
        Jak bym znalazł w szukajce to bym nie pytał!
        www.sztutowo.com.pl

        Komentarz

        • Marian 2
          L&K
          • 2007
          • 1083
          • Octavia I combi (1U5)
          • AQY 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Schematu takiego, aby sprawdzić przewody wiązki to raczej się nie znajdzie. Wszędzie są z reguły schematy blokowe i wiązka jest przedstawiana jako jedna linia. W wiązce może jedynie przełamać się przewód, ewentualnie zwarcie między przewodami. Łatwo drożność sprawdzić za pomocą omomierza, a jeżeli takiego niema, to wystarczy bateryjka i żaróweczka, każdy przewód "przedzwonić" i wszystko wiadomo.

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4199
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Nie będę świnia
            Masz tu małą paczkę schamatów :wink:

            Ale nie będę ukrywał, że

            Po za tym, kolega Marian 2 bardzo dobrze Ci napisał.
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            Pracuję...