piasta znów bicie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • roLLo
    L&K
    • 2008
    • 1063
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #51
    lookashECL, nie wnikaj tylko jeździj póki działa

    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

    Komentarz

    • lookashECL
      Rider
      • 2009
      • 416
      • Rapid (NH3)

      #52
      hehe no tak ...... zaczynam znów cieszy się jazdą :-)
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz

      • michal_op
        Drive
        • 2009
        • 57

        #53
        lookashECL, no to gratulacje

        Komentarz

        • lookashECL
          Rider
          • 2009
          • 416
          • Rapid (NH3)

          #54
          Zamieszczone przez michal_op
          lookashECL, no to gratulacje
          A co to gratulować :shock:
          Nie od dziś wiadomo, że samo się nic nie naprawia ba nawet się psuje :-)

          Teraz to jestem jeszcze bardziej zdziwiony i ciekawy co jest grane.
          Dziś sprawdzę zawieche organoleptycznie.
          Na weekend chce zmienić kapcie na zimowe wiec od razu zrobię pomiar bicia tracz i piast ........... a co mi tam :-)
          Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

          Komentarz

          • roLLo
            L&K
            • 2008
            • 1063
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #55
            U mnie odnośnie tarcz jak wcześniej mówiłem stawiano hipotezy na szalony styl jazdy. Klocki i tarcze przy 119000 wymienione, a aktualnie jest 194000 i klocki wyglądają tak:
            Załączone pliki

            Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

            Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
            Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
            Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

            Komentarz

            • lookashECL
              Rider
              • 2009
              • 416
              • Rapid (NH3)

              #56
              Klocków jeszcze tam masz :-)
              Trochę pojeździsz.

              Tak jak obiecałem sprawdziłem zawieche i pomierzyłem piasty i tarcze.
              Wszystko w normie nic się nie zwiększyło ani zmniejszyło.

              W sobotę zmieniłem kapcie na zimowe.
              Nas dniach zobaczę czy coś się zmieniło.

              Pozdro

              [ Dodano: Wto 26 Lis, 13 14:19 ]
              Zmieniłem kapcie na zimowe.............. dalej jest ok :-)
              Zobaczymy jak długo ...........
              Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

              Komentarz

              • 4tech
                RS
                • 2008
                • 4199
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #57
                No proszę, przeczytałem cały wątek, od dechy do dechy i...

                ad:

                Myślałem, że tylko u mnie takie gówno
                Tyle, że mi się nie chciało szukać i szmalu wydawać. Fakt faktem, że odpuściłem temat i czasem po prostu "prostuję" tarcze od świateł do świateł (lub kawałek dłużej) :twisted: a jak zaczynają się klocki dymić, to wtedy delikatnie "suszę" jadąc jeszcze chwilę wolno i zazwyczaj bicie na jakiś czas ustaje.

                Ale ostatnie 2 lata tak to samo u mnie wyglądało + jeszcze wymieniłem obie półosie i przeguby wewnętrzne i prawy zewnętrzny (bo zeszłą zimą go zabiłem) - też nie pomogło :roll:

                Bynajmniej z przyjemnością zaczekam na jakieś info w tej sprawie :diabelski_usmiech
                O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                Komentarz

                • lookashECL
                  Rider
                  • 2009
                  • 416
                  • Rapid (NH3)

                  #58
                  Bynajmniej z przyjemnością zaczekam na jakieś info w tej sprawie :diabelski_usmiech
                  No to sobie poczekasz .............. :P zresztą jak my wszyscy :evil:
                  Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                  Komentarz

                  • roLLo
                    L&K
                    • 2008
                    • 1063
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #59
                    4tech, Podstawa to dokładne oczyszczenie zarówno prowadników jak i powierzchni przylegania tarczy i piasty oraz niezbyt mocne dokręcenie tego wkręta ustalającego. Radzę również sprawdzić tył. u siebie miałem tak ze cos na tyle musiałem zrobić i zdjąłem tarcze ale potem jakoś krzywo mi weszła - zacisk, koło założyłem i jezdziłem ale przy hamowaniu bicie jak jasna cholera.

                    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                    Komentarz

                    • michal_op
                      Drive
                      • 2009
                      • 57

                      #60
                      Panowie to i ja sie pochwale Po moich perypetiach z biciem tarcz i wymienieniem wszystkiego u mechanika wreszcie bicie ustało. Diagnoza: zmieniłem mechanika A dokładniej wziąłem sprawy w swoje ręce. Tak jak przypuszczałem po wymianie zwrotnicy i porządnym dociągnięciu zacisków oraz kolejnym nowym komplecie tarcz i klocków przejechałem już 3500km i hamują pięknie

                      A dlaczego zmieniłem mechanika? Bo szukał przyczyn wszędzie i we wszystkim zamiast pomyśleć, i dzięki niemu całą zawieche mam nową, a po drodze dwa nowe kpl łożysk i 3 kpl tarcz a nie zaciekawiło go że dolna śruba mocująca zacisk się nie dociąga... A tak go polecali, a z autem trzeba 2 tyg czekać taki ma ruch :diabelski_usmiech

                      Komentarz

                      • innotic
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 111
                        • Octavia I (1U2)
                        • AGU 1.8 20VT 150 KM

                        #61
                        Że tak trochę odkopię temat:
                        U mnie była podobna sytuacja z hamowaniem, jednak bicie było ledwie wyczuwalne i dałem sobie spokój z jego niwelowaniem. Za to pojawiło się bicie przy toczeniu i przyspieszaniu. W moim wypadku winny był wkręt ustalający tarczę na piaście - był zerwany i go przegwintowałem. Niestety okazało się, że zrobiłem to nie do końca dobrze (gwint minimalnie się przesunął) przez co po chwyceniu tarczy była minimalnie przesunięta efektem czego piasta biła sama w sobie, a po założeniu koła zjawisko się pogłębiało. Taka o, sugestia dla przyszłych rycerzy którzy będą z tym walczyć
                        >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
                        >>Link alternatywny<<

                        Komentarz

                        Pracuję...