Logi w SO1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • music
    Classic
    • 2014
    • 10

    Logi w SO1

    Zamieszczone przez zajec692
    jest tam ten płatek śniegu i w ogóle nie działa przy żadnej temperaturze
    No nie wiem jaką masz tam u siebie temperaturę, ale jak np zaczniesz jazdę przy temp. 8st C to temp spadając poniżej 5 st C licznik się odezwie dźwiękiem, wyświetli płatek śniegu i przełączy na wyświetlanie temperatury.
  • NuTiiiiii
    Ambiente
    • 2013
    • 117

    #2
    Logi w SO1

    Proszę o analizę logów dynamicznych i statycznych w O1.

    Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123592.html
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123593.html
    Grupy: 003,010,008 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123594.html
    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123595.html
    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123596.html


    Auto odcina turbinę, wyskakuje błąd przeładowania turbiny. Po zresetowaniu kluczykiem działa do ponownej zawiechy.
    Turbo czyszczone, N75 sprawdzony, gruszka chodzi ale nie wiem czy w dobrym zakresie.

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      brakuje 011 bs
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • NuTiiiiii
        Ambiente
        • 2013
        • 117

        #4
        a ten 1 link to nie to ?

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez NuTiiiiii
          a ten 1 link to nie to ?
          Nie kanal 11 i lewy dolny rog Basic Settings.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • NuTiiiiii
            Ambiente
            • 2013
            • 117

            #6
            Nie wiedziałem że to też się loguje bo to jest ta funkcja od sprawdzania sztangi gruszki nie.

            [ Dodano: Sro 24 Kwi, 13 14:21 ]
            a z w/w logow coś wynika ?

            [ Dodano: Sro 24 Kwi, 13 16:48 ]
            PRZEPRASZAM ZA NIEOGAR

            zrobiłem ponownie logi statyczne, wcześniej nie włączałem opcji 'switch to basic settings' - nie było filmiku w necie to człowiek nie wiedział jak to się robi
            dynamiczne w trasie za to są dobrze wg przykazania 3 bieg i od 1500-4500 obrotów

            proszę tu statyczne a wyżej są dynamiczne troszkę pomieszane, ale HELP

            Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123636.html
            Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123637.html
            Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123638.html

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.

              Geometria nie pracuje w pelnym zakresie. Wyregolowalbym sztange na poczatek skoro turbo bylo czyszczone i gruszka nowa.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • NuTiiiiii
                Ambiente
                • 2013
                • 117

                #8
                Zamieszczone przez rOBERTO795
                a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.
                Wiem, że mam przeładowanie. Jak napisałem wyskakuje taki błąd na kompie ale czego....
                czyżby źle ustawiona gruszka czy w ogóle ona nie działa, może EGR coś rypie ?!

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez NuTiiiiii
                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                  a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.
                  Wiem, że mam przeładowanie. Jak napisałem wyskakuje taki błąd na kompie ale czego....
                  czyżby źle ustawiona gruszka czy w ogóle ona nie działa, może EGR coś rypie ?!
                  Tak jak pisalem regulacja gruszki sie klania na poczatek. A ta turbina to jak byla czyszczona? bo mam dziwne przeczucie ze odwrotnie pierscien masz zalozony :-).
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • NuTiiiiii
                    Ambiente
                    • 2013
                    • 117

                    #10
                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    Zamieszczone przez NuTiiiiii
                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.
                    Wiem, że mam przeładowanie. Jak napisałem wyskakuje taki błąd na kompie ale czego....
                    czyżby źle ustawiona gruszka czy w ogóle ona nie działa, może EGR coś rypie ?!
                    Tak jak pisalem regulacja gruszki sie klania na poczatek. A ta turbina to jak byla czyszczona? bo mam dziwne przeczucie ze odwrotnie pierscien masz zalozony :-).
                    Turbina na pewno dobrze jest złożone, przecież nie da się tego pierścienia odwrotnie wsadzić
                    Gruszka ma 2 lata i jest po regeneracji, w takim sensie że rozwaloną poprzednią wysłałem i wysłali mi 'nową' po regeneracji.

                    Przy okazji czyszczenia nie była ruszana bo wyciągałem turbinę w razem z kolektorem i gruszka była nie ruszana na żadnej śrubie.

                    --
                    Kurde jeszcze jedno, poprawkę statycznych robiłem na nie rozgrzanym silniku mam nadzieję, że aż tak nie rzutuje bo już dziś z 10 razy byłem z lapem w aucie

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez NuTiiiiii
                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                      Zamieszczone przez NuTiiiiii
                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                      a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.
                      Wiem, że mam przeładowanie. Jak napisałem wyskakuje taki błąd na kompie ale czego....
                      czyżby źle ustawiona gruszka czy w ogóle ona nie działa, może EGR coś rypie ?!
                      Tak jak pisalem regulacja gruszki sie klania na poczatek. A ta turbina to jak byla czyszczona? bo mam dziwne przeczucie ze odwrotnie pierscien masz zalozony :-).
                      Turbina na pewno dobrze jest złożone, przecież nie da się tego pierścienia odwrotnie wsadzić
                      Gruszka ma 2 lata i jest po regeneracji, w takim sensie że rozwaloną poprzednią wysłałem i wysłali mi 'nową' po regeneracji.

                      Przy okazji czyszczenia nie była ruszana bo wyciągałem turbinę w razem z kolektorem i gruszka była nie ruszana na żadnej śrubie.

                      --
                      Kurde jeszcze jedno, poprawkę statycznych robiłem na nie rozgrzanym silniku mam nadzieję, że aż tak nie rzutuje bo już dziś z 10 razy byłem z lapem w aucie
                      Da sie odwrotnie załozyc pierścień!

                      Wykonaj logi raz jeszcze na rozgrzanym silniku
                      000,004 -statyczne
                      011BS
                      003,008,010,011-dynamiczne kazdy z osobna.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • NuTiiiiii
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 117

                        #12
                        Zamieszczone przez rOBERTO795

                        Wykonaj logi raz jeszcze na rozgrzanym silniku
                        000,004 -statyczne
                        011BS
                        003,008,010,011-dynamiczne kazdy z osobna.
                        Oki, ale dopiero zamieszczę je tutaj w piątek po południu.

                        A do tej pory może ktoś pomoże z tego co już jest

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez NuTiiiiii
                          Zamieszczone przez rOBERTO795

                          Wykonaj logi raz jeszcze na rozgrzanym silniku
                          000,004 -statyczne
                          011BS
                          003,008,010,011-dynamiczne kazdy z osobna.
                          Oki, ale dopiero zamieszczę je tutaj w piątek po południu.

                          A do tej pory może ktoś pomoże z tego co już jest
                          ad:
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • NuTiiiiii
                            Ambiente
                            • 2013
                            • 117

                            #14
                            Edit : oczywko dzięki Roberto z nowymi logami będę liczył na Twą pomoc podwójnie :szeroki_usmiech

                            Komentarz

                            • przemik
                              RS
                              • 2012
                              • 1610

                              #15
                              A co tu deliberowac ... nic juz nie loguj.
                              Czekac Cie ponowne wyjecie sprezarki bo:
                              - albo jest zle zlozona - odwrotnie zalozony pierscien
                              - albo kiepsko wyczyszczona
                              - albo nie zostala przeczyszczona i rozruszana dzwignia pierscienia kierownic

                              A tak BTW to logi są z silnika AHF.
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz

                              • NuTiiiiii
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 117

                                #16
                                Zamieszczone przez przemik
                                A co tu deliberowac ... nic juz nie loguj.
                                Czekac Cie ponowne wyjecie sprezarki bo:
                                - albo jest zle zlozona - odwrotnie zalozony pierscien
                                - albo kiepsko wyczyszczona
                                - albo nie zostala przeczyszczona i rozruszana dzwignia pierscienia kierownic

                                A tak BTW to logi są z silnika AHF.
                                Czyszcząc turbinę wzorowałem się tym filmikiem z netu :



                                chodzi o tą dźwignię co jest w 6 minucie 45 sek filmu ? - jeśli tak to u mnie chodziła tak samo lekko

                                Już raz wkleiłem zdjęcia z roboty:

                                a) przed :






                                b) po :







                                Dziś jeszcze raz zrobiłem logi, każdy pojedynczo i po każdym odpalałem ponownie samochód :

                                Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123847.html
                                Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123848.html
                                Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123849.html
                                Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123850.html
                                Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123851.html
                                Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123852.html




                                Mam też filmik przed skręceniem turbiny jak ruszałem kierownicami tylko w formacie WMV i nie wiem jak go dodać

                                MOGĘ PRZESŁAĆ WAM NA POCZTĘ W CELU DIAGNOZY.

                                No i silnik mam AGR - tak podaje książka pojazdu tyle, że to wersja L&K wszystko jest wzbogacone.

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez NuTiiiiii
                                  Zamieszczone przez przemik
                                  A co tu deliberowac ... nic juz nie loguj.
                                  Czekac Cie ponowne wyjecie sprezarki bo:
                                  - albo jest zle zlozona - odwrotnie zalozony pierscien
                                  - albo kiepsko wyczyszczona
                                  - albo nie zostala przeczyszczona i rozruszana dzwignia pierscienia kierownic

                                  A tak BTW to logi są z silnika AHF.
                                  Czyszcząc turbinę wzorowałem się tym filmikiem z netu :



                                  chodzi o tą dźwignię co jest w 6 minucie 45 sek filmu ? - jeśli tak to u mnie chodziła tak samo lekko

                                  Już raz wkleiłem zdjęcia z roboty:

                                  a) przed :


                                  Obrazek

                                  Obrazek

                                  b) po :

                                  Obrazek

                                  Obrazek

                                  Obrazek

                                  Dziś jeszcze raz zrobiłem logi, każdy pojedynczo i po każdym odpalałem ponownie samochód :

                                  Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123847.html
                                  Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123848.html
                                  Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123849.html
                                  Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123850.html
                                  Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123851.html
                                  Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123852.html




                                  Mam też filmik przed skręceniem turbiny jak ruszałem kierownicami tylko w formacie WMV i nie wiem jak go dodać

                                  MOGĘ PRZESŁAĆ WAM NA POCZTĘ W CELU DIAGNOZY.

                                  No i silnik mam AGR - tak podaje książka pojazdu tyle, że to wersja L&K wszystko jest wzbogacone.
                                  Jeśli to AGR to ktoś grzebał w sterowniku na dodatek nieumumiejętnie. Skoro twierdzisz że turbo jest oki złozone to 011BS poprosze.
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • NuTiiiiii
                                    Ambiente
                                    • 2013
                                    • 117

                                    #18
                                    Zamieszczone przez rOBERTO795

                                    Jeśli to AGR to ktoś grzebał w sterowniku na dodatek nieumumiejętnie. Skoro twierdzisz że turbo jest oki złozone to 011BS poprosze.
                                    No w 011 jest pod dynamicznymi.

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez NuTiiiiii
                                      Zamieszczone przez rOBERTO795

                                      Jeśli to AGR to ktoś grzebał w sterowniku na dodatek nieumumiejętnie. Skoro twierdzisz że turbo jest oki złozone to 011BS poprosze.
                                      No w 011 jest pod dynamicznymi.
                                      Geometria w dalszym ciagu źle pracuje. Gruszka do regulacji.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • NuTiiiiii
                                        Ambiente
                                        • 2013
                                        • 117

                                        #20
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        Zamieszczone przez NuTiiiiii
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795

                                        Jeśli to AGR to ktoś grzebał w sterowniku na dodatek nieumumiejętnie. Skoro twierdzisz że turbo jest oki złozone to 011BS poprosze.
                                        No w 011 jest pod dynamicznymi.
                                        Geometria w dalszym ciagu źle pracuje. Gruszka do regulacji.
                                        Chyba będę musiał dać wtedy autko do mechanika, oni tam mają sprzętu pewnie żeby ją ustawić.

                                        No chyba, że znane są wam jakieś domowo warsztatowe sposoby to sam spróbuję

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez NuTiiiiii
                                          Zamieszczone przez rOBERTO795
                                          Zamieszczone przez NuTiiiiii
                                          Zamieszczone przez rOBERTO795

                                          Jeśli to AGR to ktoś grzebał w sterowniku na dodatek nieumumiejętnie. Skoro twierdzisz że turbo jest oki złozone to 011BS poprosze.
                                          No w 011 jest pod dynamicznymi.
                                          Geometria w dalszym ciagu źle pracuje. Gruszka do regulacji.
                                          Chyba będę musiał dać wtedy autko do mechanika, oni tam mają sprzętu pewnie żeby ją ustawić.

                                          No chyba, że znane są wam jakieś domowo warsztatowe sposoby to sam spróbuję
                                          Klucz 10 ka i krecenie + logi az do osiagniecia sukcesu.
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • przemik
                                            RS
                                            • 2012
                                            • 1610

                                            #22
                                            Pierwszy raz widze zeby silnik AGR mial sprezarke ze zmienną geometrią.... dla mnie to masz silnik AHF...
                                            Ze zdjec nie wynika ze pierscien jest dobrze zalozony....
                                            Przemek
                                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                            Komentarz

                                            • NuTiiiiii
                                              Ambiente
                                              • 2013
                                              • 117

                                              #23
                                              przemik

                                              Podaj mi e-mail do siebie wyślę Ci filmik jak wyglądała turbina tuż przed złożeniem.

                                              Komentarz

                                              • przemik
                                                RS
                                                • 2012
                                                • 1610

                                                #24
                                                Wstaw zdjecie jak wygladał pierscien tuz po zlozeniu....
                                                Przemek
                                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                Komentarz

                                                • NuTiiiiii
                                                  Ambiente
                                                  • 2013
                                                  • 117

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez przemik
                                                  Wstaw zdjecie jak wygladał pierscien tuz po zlozeniu....
                                                  Fotka zrobiona print screenem z filmiku :

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...