Zamieszczone przez zajec692
Logi w SO1
Zwiń
X
-
Logi w SO1
Proszę o analizę logów dynamicznych i statycznych w O1.
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123592.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123593.html
Grupy: 003,010,008 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123594.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123595.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123596.html
Auto odcina turbinę, wyskakuje błąd przeładowania turbiny. Po zresetowaniu kluczykiem działa do ponownej zawiechy.
Turbo czyszczone, N75 sprawdzony, gruszka chodzi ale nie wiem czy w dobrym zakresie.
-
-
brakuje 011 bsOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiia ten 1 link to nie to ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Nie wiedziałem że to też się loguje bo to jest ta funkcja od sprawdzania sztangi gruszki nie.
[ Dodano: Sro 24 Kwi, 13 14:21 ]
a z w/w logow coś wynika ?
[ Dodano: Sro 24 Kwi, 13 16:48 ]
PRZEPRASZAM ZA NIEOGAR
zrobiłem ponownie logi statyczne, wcześniej nie włączałem opcji 'switch to basic settings' - nie było filmiku w necie to człowiek nie wiedział jak to się robi
dynamiczne w trasie za to są dobrze wg przykazania 3 bieg i od 1500-4500 obrotów
proszę tu statyczne a wyżej są dynamiczne troszkę pomieszane, ale HELP
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123636.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123637.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123638.html
Komentarz
-
-
a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.
Geometria nie pracuje w pelnym zakresie. Wyregolowalbym sztange na poczatek skoro turbo bylo czyszczone i gruszka nowa.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.
czyżby źle ustawiona gruszka czy w ogóle ona nie działa, może EGR coś rypie ?!OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.
czyżby źle ustawiona gruszka czy w ogóle ona nie działa, może EGR coś rypie ?!
Gruszka ma 2 lata i jest po regeneracji, w takim sensie że rozwaloną poprzednią wysłałem i wysłali mi 'nową' po regeneracji.
Przy okazji czyszczenia nie była ruszana bo wyciągałem turbinę w razem z kolektorem i gruszka była nie ruszana na żadnej śrubie.
--
Kurde jeszcze jedno, poprawkę statycznych robiłem na nie rozgrzanym silniku mam nadzieję, że aż tak nie rzutuje bo już dziś z 10 razy byłem z lapem w aucie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795a co steruje "sztanga"?. Zrob to o czym pisalem wyzej. Masz przeladowanie.
czyżby źle ustawiona gruszka czy w ogóle ona nie działa, może EGR coś rypie ?!
Gruszka ma 2 lata i jest po regeneracji, w takim sensie że rozwaloną poprzednią wysłałem i wysłali mi 'nową' po regeneracji.
Przy okazji czyszczenia nie była ruszana bo wyciągałem turbinę w razem z kolektorem i gruszka była nie ruszana na żadnej śrubie.
--
Kurde jeszcze jedno, poprawkę statycznych robiłem na nie rozgrzanym silniku mam nadzieję, że aż tak nie rzutuje bo już dziś z 10 razy byłem z lapem w aucie
Wykonaj logi raz jeszcze na rozgrzanym silniku
000,004 -statyczne
011BS
003,008,010,011-dynamiczne kazdy z osobna.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795
Wykonaj logi raz jeszcze na rozgrzanym silniku
000,004 -statyczne
011BS
003,008,010,011-dynamiczne kazdy z osobna.
A do tej pory może ktoś pomoże z tego co już jestad:
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
A co tu deliberowac ... nic juz nie loguj.
Czekac Cie ponowne wyjecie sprezarki bo:
- albo jest zle zlozona - odwrotnie zalozony pierscien
- albo kiepsko wyczyszczona
- albo nie zostala przeczyszczona i rozruszana dzwignia pierscienia kierownic
A tak BTW to logi są z silnika AHF.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemikA co tu deliberowac ... nic juz nie loguj.
Czekac Cie ponowne wyjecie sprezarki bo:
- albo jest zle zlozona - odwrotnie zalozony pierscien
- albo kiepsko wyczyszczona
- albo nie zostala przeczyszczona i rozruszana dzwignia pierscienia kierownic
A tak BTW to logi są z silnika AHF.
chodzi o tą dźwignię co jest w 6 minucie 45 sek filmu ? - jeśli tak to u mnie chodziła tak samo lekko
Już raz wkleiłem zdjęcia z roboty:
a) przed :
b) po :
Dziś jeszcze raz zrobiłem logi, każdy pojedynczo i po każdym odpalałem ponownie samochód :
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123847.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123848.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123849.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123850.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123851.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123852.html
Mam też filmik przed skręceniem turbiny jak ruszałem kierownicami tylko w formacie WMV i nie wiem jak go dodać
MOGĘ PRZESŁAĆ WAM NA POCZTĘ W CELU DIAGNOZY.
No i silnik mam AGR - tak podaje książka pojazdu tyle, że to wersja L&K wszystko jest wzbogacone.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez przemikA co tu deliberowac ... nic juz nie loguj.
Czekac Cie ponowne wyjecie sprezarki bo:
- albo jest zle zlozona - odwrotnie zalozony pierscien
- albo kiepsko wyczyszczona
- albo nie zostala przeczyszczona i rozruszana dzwignia pierscienia kierownic
A tak BTW to logi są z silnika AHF.
chodzi o tą dźwignię co jest w 6 minucie 45 sek filmu ? - jeśli tak to u mnie chodziła tak samo lekko
Już raz wkleiłem zdjęcia z roboty:
a) przed :
Obrazek
Obrazek
b) po :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dziś jeszcze raz zrobiłem logi, każdy pojedynczo i po każdym odpalałem ponownie samochód :
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123847.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123848.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123849.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123850.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123851.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dj_nuti_123852.html
Mam też filmik przed skręceniem turbiny jak ruszałem kierownicami tylko w formacie WMV i nie wiem jak go dodać
MOGĘ PRZESŁAĆ WAM NA POCZTĘ W CELU DIAGNOZY.
No i silnik mam AGR - tak podaje książka pojazdu tyle, że to wersja L&K wszystko jest wzbogacone.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795
Jeśli to AGR to ktoś grzebał w sterowniku na dodatek nieumumiejętnie. Skoro twierdzisz że turbo jest oki złozone to 011BS poprosze.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795
Jeśli to AGR to ktoś grzebał w sterowniku na dodatek nieumumiejętnie. Skoro twierdzisz że turbo jest oki złozone to 011BS poprosze.
No chyba, że znane są wam jakieś domowo warsztatowe sposoby to sam spróbuję
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez rOBERTO795
Jeśli to AGR to ktoś grzebał w sterowniku na dodatek nieumumiejętnie. Skoro twierdzisz że turbo jest oki złozone to 011BS poprosze.
No chyba, że znane są wam jakieś domowo warsztatowe sposoby to sam spróbujęOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz