zapieczone kierowniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojtass
    Rider
    • 2007
    • 473

    #51
    dobrygrzeswarszawa Jak rozmawialismy na PRV zbieram fundusze na naprawke Jak cos uderze do Ciebie ok? ( ale juz po Swietach) pzdr :szeroki_usmiech

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #52
      wojtass, nie ma problemu, daj tylko wcześniej znać
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • Paweł T
        Elegance
        • 2006
        • 784

        #53
        Zamieszczone przez Ziomal
        ale u mnie we wtorek w ASO powiedzieli , że to turbo do wymiany
        oni nic innego nie potrafią zaproponować
        TDI ASV 140KM 300Nm

        Komentarz

        • oktawiusz5
          Classic
          • 2007
          • 27

          #54
          Więcej zrobi taki elektryk czy mechanik z ASO prywatnie niż w serwisie i za o wiele mniejsze pieniądze uwierzcie
          1,9 TDI 2003

          Komentarz

          • wojtass
            Rider
            • 2007
            • 473

            #55
            a tu sięz Toba OKTAWIUSZ-U5 zgadzam w 100% To jest jak z lekarzami w Polsce Państwowo to 8 godz odp..... a po 8 zap....prywatnie az dym leci

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #56
              Zamieszczone przez wojtass
              To jest jak z lekarzami w Polsce Państwowo to 8 godz odp..... a po 8 zap....prywatnie az dym leci
              wojtass, poruszyłeś drażliwy temat, ja bym tylko dodał że przez te pierwsze 8 godz. robią Ci łaskę wielką, no i bez koperty nie podchodź
              a przez drugie (prywatne) 8 godz. mają siłę żeby być mili, uczynni itd
              nóż w kieszeni się otwiera :evil:

              być może są wyjątki ale się z nimi nie spotkałem

              Sory za OT jestem chory :P
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • darkez
                Classic
                • 2008
                • 9

                #57
                Witam!
                Mam podobny problem z notlaufem. Dzieki forum zakupilem vag`a i zaczolem sie bawic!wyskakuje blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent
                Sprobowalem zalatwic sprawe z zapieczonymi kierowniczkami - tutaj dziekuje panom RODROG i Handzol bardzo byly pmocne wasze wskazowki!! rzeczywiscie kierowniczki byly zapieczone po ciezko poszlo na poczatku i slychac bylo chrupanie ale troche pomachalem posmarowalem i wszytsko ladnie smiga.
                Ale niestety blad dalej wyskakuje!
                Zauwazylem dziwne glosne syczenie podczas dodawania gazu ( przyspieszania)! po skonczonych probach na A4 zauwazylem duzo syfu z lewej strony ponizej zbiornika do spryskiwaczy:/ czy to cos powaznego??
                Poradzcie co mam robic to glosnie syczenie mnie martwi bo kiedys tak nie bylo tylo krotkie sykniecie i autko smigalo

                Dzieki pozdrawiam

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #58
                  darkez, ok , to powiedz teraz jak jeździ samochód ? Nie szarpie koło 3.000 obr/min ?
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratoRS
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #59
                    Nieszczelnosc w dolocie lub samym IC. Do tego jak mysle auto troche kopci
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • darkez
                      Classic
                      • 2008
                      • 9

                      #60
                      Auto teraz chodzi w trybie awaryjnym bo juz nie kasowalem kolejny raz tego bledu i jezdzi bardziej zamulone! Wydaje mi sie ze szarpie mniej bo przyspieszenie jest slabsze!
                      Ziomal, wczesniej jak szarpalo to rzeczywiscie przy 3000obr/min a teraz szarpie na 3 biegu przy 3800obr.

                      Maicroft, zakopcilo rano przy pierwszym odpaleniu jeszcze zanim zabralem sie za grzebanie. Pozniej juz tego nie zauwazalem podczas jazdy tez nie, tym bardziej ze mocno wialo i moze jakos tego nie zauwazalem.

                      Nie wiem czy moze miec to jakis zwiazek, bo tez mam problem czasami z odpalaniem na cieplym silniku strasznie dlugo kreci! ale to w nastepnej kolejnosci sie tym zajme! Cos juz znalazlem na forum! (jesli nie ma to znaczenia to sorki za OT)
                      Istna kopalnia wiedzy

                      Komentarz

                      • Ziomal
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 5841
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        #61
                        darkez, jaki masz przebieg ?
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz

                        • darkez
                          Classic
                          • 2008
                          • 9

                          #62
                          177kkm

                          Komentarz

                          • senectus
                            Drive
                            • 2007
                            • 87

                            #63
                            I mnie tez cyba dopadl ten problem, tylko powiedzcie jak jest zle, dzisiaj na 4 biegu max 100km/h przy gazie wcisnietym do dechy. Jutro sprobuje z tymi kierowniczkami,a moze juz szykowac kase na nowa turbine?

                            Komentarz

                            • Ziomal
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 5841
                              • Octavia I (1U2)
                              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                              #64
                              senectus, turbina to ostatni wydatek


                              Sprawdź kierownice i N75 , tylko kupuj najlepiej do Skody bo np od Seata nie pasuje a ja śmigam od VW
                              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                              Jest O1 1.6 BFQ

                              Komentarz

                              • DGW
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 2330

                                #65
                                Zamieszczone przez senectus
                                I mnie tez cyba dopadl ten problem, tylko powiedzcie jak jest zle, dzisiaj na 4 biegu max 100km/h przy gazie wcisnietym do dechy. Jutro sprobuje z tymi kierowniczkami,a moze juz szykowac kase na nowa turbine?
                                odłącz całkiem przepływkę i zobacz czy będzie poprawa
                                Zamieszczone przez Ziomal
                                tylko kupuj najlepiej do Skody bo np od Seata nie pasuje
                                Ziomuś, pasuje
                                tylko trzeba patrzeć na kostkę. W starszych autach są kwadratowe a w nowszych, z jednej strony zaokrąglone 8)
                                NFPNorth-West
                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                ->
                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                Komentarz

                                • Ziomal
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 5841
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                  #66
                                  Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                  Ziomuś, pasuje
                                  tylko trzeba patrzeć na kostkę. W starszych autach są kwadratowe a w nowszych, z jednej strony zaokrąglone
                                  No no o wtyczki mi chodzi.

                                  Aczkolwiek jakies dziwne obroty mam jak spuszczam samochod z obrotow na postoju.
                                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                  Jest O1 1.6 BFQ

                                  Komentarz

                                  • senectus
                                    Drive
                                    • 2007
                                    • 87

                                    #67
                                    Wlasnie wrocilem z testu jazdy bez przeplywki,tylko nie wiem czy dobrze ja odlaczylem, bo sciagnalem jedynie te rure z zaciskiem natomiast nie odlaczalem samej wtyczki. W kazdym badz razie bez zmian,troche auto przepedzilem no i spadek mocy jest wyczuwalny przy jakichs 3500 obr, po wylaczeniu autko smiga do przekroczenia tej wartosci,czyli przejscia stan awaryjny Czy mam po tym wnioskowac ze przeplywka i turbina jest ok? Jutro sprawdze te kierowniczki bo ostatnio musze sie przyznac uprawialem PSJ :?

                                    Komentarz

                                    • sptom
                                      Rider
                                      • 2007
                                      • 351

                                      #68
                                      Już wcześniej opisywałem swoje przygody z łapaniem notlafa. Po kupnie auta musiałem je oddać na czyszczenie turbiny. Pomogło na parę miesięcy potem znów zaczeły się problemy. O tyle dziwne, że najczęściej łapałem go przy pierwszym teście np. but III od 2000 obrt. i zonk następował przy 2800-3500 obrotów. "Restart" auta i najczęściej już błędu nie łapałem. Byłem jeszcze raz na sprawdzeniu działania sprężarki i niby wszystko wyglądało OK. Kupiłem nowy zawór N75 i o dziwo trochę się polepszyło, błędy występowały praktycznie tylko przy obrotach około 4000.
                                      W moim przypadku pomogło przegonienie auta po A4 w sumie około 400km przejechanych dość dynamicznie :roll: . Nie mam pojęcia co mogło być bo na prawdę nie uprawiam PSJ'ta grunt, że u mnie pomogło a już szukałem nowej sprężarki :wink:
                                      Dostojnie do przodu by Dynosoft

                                      Komentarz

                                      • DGW
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 2330

                                        #69
                                        senectus, to albo auto nie chce jechać powyżej 100km/h albo łapiesz notloufa :| opisuj trochę lepiej bo z pierwszego posta wynika że przepływka a z drugiego na 99% przepompowanie.
                                        Podłącz VAG-a sprawdź jaki błąd wywala oraz zrób jazdę próbną ze sprawdzeniem ciśnienia ładowania na kanale 11 (jeśli dobrze pamiętam). Mogą być zapieczone kierowniczki ale również może być dziurawy mieszek.
                                        sptom, podepnij VAG-a i ten sam test. Jeśli przeładowuje o jakieś 0,2bara ciągłego i trochę więcej chwilowego to może pomóc wyregulowanie sztangi
                                        NFPNorth-West
                                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                        WARSZTAT www.dsize.pl
                                        ->
                                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                        Komentarz

                                        • senectus
                                          Drive
                                          • 2007
                                          • 87

                                          #70
                                          U mnie to jednak chyba sa zapieczone kierowniczki. Probowalem rozruszac te dzwignie, na poczatku w ogole nie chciala sie ruszyc,potem zaczela skrzypiec i jedyne co mi sie udalo uzyskac to skok jakies 0,5 cm,a i tak ciezko chodzi. Ile taka naprawa moze mniej wiecej kosztowac?

                                          Komentarz

                                          • Ziomal
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 5841
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                            #71
                                            Zamieszczone przez senectus
                                            Ile taka naprawa moze mniej wiecej kosztowac?
                                            400zł pod warunkiem , że nic nie trzeba wymieniać.
                                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                            Jest O1 1.6 BFQ

                                            Komentarz

                                            • sptom
                                              Rider
                                              • 2007
                                              • 351

                                              #72
                                              Zamieszczone przez senectus
                                              U mnie to jednak chyba sa zapieczone kierowniczki. Probowalem rozruszac te dzwignie, na poczatku w ogole nie chciala sie ruszyc,potem zaczela skrzypiec i jedyne co mi sie udalo uzyskac to skok jakies 0,5 cm,a i tak ciezko chodzi. Ile taka naprawa moze mniej wiecej kosztowac?
                                              Ja bodaj w sierpniu płaciłem 400 lub 450zł. A robiłem u tych Panów :TUTAJ
                                              Jesteś z Wrocka to podjedź do Nich i niechaj popatrzą, u mnie diagnoza była za free :szeroki_usmiech
                                              Dostojnie do przodu by Dynosoft

                                              Komentarz

                                              • senectus
                                                Drive
                                                • 2007
                                                • 87

                                                #73
                                                Dzieki wielkie za pomoc,tez sie nad nimi zastanawialem bo znalazlem na necie ich strone. Bede musial podjechac w przyszlym tygodniu.Pozdrawiam

                                                Komentarz

                                                • darkez
                                                  Classic
                                                  • 2008
                                                  • 9

                                                  #74
                                                  Ziomal, nie wiem czy ma to znaczenie ale mam przejechane 177k km,
                                                  dzieki.Pozdrawiam

                                                  Komentarz

                                                  • Ziomal
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 5841
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                    #75
                                                    darkez, stary w Twoim przypadku lepiej podjechać na konkretną diagnozę np do Aligatora , to oddział MT i niech on zobaczy co jej jest.
                                                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                                    Jest O1 1.6 BFQ

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...