dobrygrzeswarszawa Jak rozmawialismy na PRV zbieram fundusze na naprawke Jak cos uderze do Ciebie ok? ( ale juz po Swietach) pzdr :szeroki_usmiech
zapieczone kierowniczki
Zwiń
X
-
wojtass, nie ma problemu, daj tylko wcześniej znaćNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtassTo jest jak z lekarzami w Polsce Państwowo to 8 godz odp..... a po 8 zap....prywatnie az dym leci
a przez drugie (prywatne) 8 godz. mają siłę żeby być mili, uczynni itd
nóż w kieszeni się otwiera :evil:
być może są wyjątki ale się z nimi nie spotkałem
Sory za OT jestem chory :PNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Witam!
Mam podobny problem z notlaufem. Dzieki forum zakupilem vag`a i zaczolem sie bawic!wyskakuje blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Sprobowalem zalatwic sprawe z zapieczonymi kierowniczkami - tutaj dziekuje panom RODROG i Handzol bardzo byly pmocne wasze wskazowki!! rzeczywiscie kierowniczki byly zapieczone po ciezko poszlo na poczatku i slychac bylo chrupanie ale troche pomachalem posmarowalem i wszytsko ladnie smiga.
Ale niestety blad dalej wyskakuje!
Zauwazylem dziwne glosne syczenie podczas dodawania gazu ( przyspieszania)! po skonczonych probach na A4 zauwazylem duzo syfu z lewej strony ponizej zbiornika do spryskiwaczy:/ czy to cos powaznego??
Poradzcie co mam robic to glosnie syczenie mnie martwi bo kiedys tak nie bylo tylo krotkie sykniecie i autko smigalo
Dzieki pozdrawiam
Komentarz
-
-
Auto teraz chodzi w trybie awaryjnym bo juz nie kasowalem kolejny raz tego bledu i jezdzi bardziej zamulone! Wydaje mi sie ze szarpie mniej bo przyspieszenie jest slabsze!
Ziomal, wczesniej jak szarpalo to rzeczywiscie przy 3000obr/min a teraz szarpie na 3 biegu przy 3800obr.
Maicroft, zakopcilo rano przy pierwszym odpaleniu jeszcze zanim zabralem sie za grzebanie. Pozniej juz tego nie zauwazalem podczas jazdy tez nie, tym bardziej ze mocno wialo i moze jakos tego nie zauwazalem.
Nie wiem czy moze miec to jakis zwiazek, bo tez mam problem czasami z odpalaniem na cieplym silniku strasznie dlugo kreci! ale to w nastepnej kolejnosci sie tym zajme! Cos juz znalazlem na forum! (jesli nie ma to znaczenia to sorki za OT)
Istna kopalnia wiedzy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez senectusI mnie tez cyba dopadl ten problem, tylko powiedzcie jak jest zle, dzisiaj na 4 biegu max 100km/h przy gazie wcisnietym do dechy. Jutro sprobuje z tymi kierowniczkami,a moze juz szykowac kase na nowa turbine?
Zamieszczone przez Ziomaltylko kupuj najlepiej do Skody bo np od Seata nie pasuje
tylko trzeba patrzeć na kostkę. W starszych autach są kwadratowe a w nowszych, z jednej strony zaokrąglone 8)NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaZiomuś, pasuje
tylko trzeba patrzeć na kostkę. W starszych autach są kwadratowe a w nowszych, z jednej strony zaokrąglone
Aczkolwiek jakies dziwne obroty mam jak spuszczam samochod z obrotow na postoju.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Wlasnie wrocilem z testu jazdy bez przeplywki,tylko nie wiem czy dobrze ja odlaczylem, bo sciagnalem jedynie te rure z zaciskiem natomiast nie odlaczalem samej wtyczki. W kazdym badz razie bez zmian,troche auto przepedzilem no i spadek mocy jest wyczuwalny przy jakichs 3500 obr, po wylaczeniu autko smiga do przekroczenia tej wartosci,czyli przejscia stan awaryjny Czy mam po tym wnioskowac ze przeplywka i turbina jest ok? Jutro sprawdze te kierowniczki bo ostatnio musze sie przyznac uprawialem PSJ :?
Komentarz
-
-
Już wcześniej opisywałem swoje przygody z łapaniem notlafa. Po kupnie auta musiałem je oddać na czyszczenie turbiny. Pomogło na parę miesięcy potem znów zaczeły się problemy. O tyle dziwne, że najczęściej łapałem go przy pierwszym teście np. but III od 2000 obrt. i zonk następował przy 2800-3500 obrotów. "Restart" auta i najczęściej już błędu nie łapałem. Byłem jeszcze raz na sprawdzeniu działania sprężarki i niby wszystko wyglądało OK. Kupiłem nowy zawór N75 i o dziwo trochę się polepszyło, błędy występowały praktycznie tylko przy obrotach około 4000.
W moim przypadku pomogło przegonienie auta po A4 w sumie około 400km przejechanych dość dynamicznie :roll: . Nie mam pojęcia co mogło być bo na prawdę nie uprawiam PSJ'ta grunt, że u mnie pomogło a już szukałem nowej sprężarki :wink:Dostojnie do przodu by Dynosoft
Komentarz
-
-
senectus, to albo auto nie chce jechać powyżej 100km/h albo łapiesz notloufa :| opisuj trochę lepiej bo z pierwszego posta wynika że przepływka a z drugiego na 99% przepompowanie.
Podłącz VAG-a sprawdź jaki błąd wywala oraz zrób jazdę próbną ze sprawdzeniem ciśnienia ładowania na kanale 11 (jeśli dobrze pamiętam). Mogą być zapieczone kierowniczki ale również może być dziurawy mieszek.
sptom, podepnij VAG-a i ten sam test. Jeśli przeładowuje o jakieś 0,2bara ciągłego i trochę więcej chwilowego to może pomóc wyregulowanie sztangiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez senectusU mnie to jednak chyba sa zapieczone kierowniczki. Probowalem rozruszac te dzwignie, na poczatku w ogole nie chciala sie ruszyc,potem zaczela skrzypiec i jedyne co mi sie udalo uzyskac to skok jakies 0,5 cm,a i tak ciezko chodzi. Ile taka naprawa moze mniej wiecej kosztowac?
Jesteś z Wrocka to podjedź do Nich i niechaj popatrzą, u mnie diagnoza była za free :szeroki_usmiechDostojnie do przodu by Dynosoft
Komentarz
-
Komentarz