Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Dziwne odgłosy i zachowanie 1500 km od domu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Dziwne odgłosy i zachowanie 1500 km od domu

    andrzej111, bierz te od Cupry 6LL 407 183. Śmigam i jestem bardzo zadowolony. Zobacz zawias przed wymianą tulei, bo może końcówkę drążka masz już do wymiany.

    Link

  • #2
    [O1] Dziwne odgłosy i zachowanie 1500 km od domu

    Witam.
    Oktasia jedynka, silnik AXR, 200 kkm z małym ogonkiem
    Na biegu jałowym słychać dość głośne i głębokie "buczenie". Po podniesieniu obrotów do poziomu ok 1000 "buczenie" zanika i słychać czystą pracę klekota. Dodatkowo. Skręcenie kierownicy powoduje pisk podobny do pisku paska klinowego. Występuje niezależnie od tego czy samochód stoi czy manewruje np po parkingu a włączenie lub wyłączenie obciążeń elektrycznych lub klimy nie wpływa na pojawianie się tego dźwięku. akres obrotów nie wpływa na zjawisko.
    Bać się i szukać lawety czy dojadę do domu
    W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Rudi
      Skręcenie kierownicy powoduje pisk podobny do pisku paska klinowego
      w pełnym zakresie? czy tylko na max skrecie
      prawdopodobnie ktores łożyska od paska klinowego
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #4
        wystarczy lekko ruszyć kierownicą i zaczyna piszczeć
        W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

        Komentarz


        • #5
          Rudi, Mam identyczne buczenie i tylko lekko dodam gazu na równo 1000 rpm i buczenia nie ma;/

          Ps. Jezdze z tym juz około 40 kkm,

          Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

          Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
          Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
          Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez roLLo
            Mam identyczne buczenie i tylko lekko dodam gazu na równo 1000 rpm i buczenia nie ma;/
            No to mnie trochę uspokoiłeś. Przynajmniej do końca urlopu. Tylko skąd ten pisk ?
            W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

            Komentarz


            • #7
              Może coś ze wspomaganiem ?
              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

              Komentarz


              • #8
                Rudi, Wrzuc jakis filmik z tym piskiem bo nie moge sobie tego wyobrazic w ktorym momencie on wystepuj.

                Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez roLLo
                  Rudi, Wrzuc jakis filmik z tym piskiem bo nie moge sobie tego wyobrazic w ktorym momencie on wystepuj.
                  Filmiku nie wstawię bo dostępny internet pozwala ledwo na pisanie . Pisk zaczyna się po minimalnym ruszeniu kierownicy i trwa dopóki koła wykonują skręt tzn obracam kierownicę - rozpoczyna się skręcanie kół i pisk - zatrzymuję kierownicę - ułamek sekundy i pisk zanika. Nieistotne czy skręcanie kierownicą jest małe czy duże i czy przed rozpoczęciem skrętu koła były skręcone czy na wprost.
                  Sprawdziłem poziom płynu wspomagania - jest w górnej okolicy minimum . Może to dlatego piszczy ?
                  W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ojciec tak miał,winne były łożyska pompy wspomagania.
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez aniol
                      Ojciec tak miał,winne były łożyska pompy wspomagania.

                      Koszt ??

                      [ Dodano: Sro 12 Cze, 13 20:49 ]
                      Diagnoza po wizycie u mechanika: szajba alternatora do wymiany. Koszt ok 200 z robocizną. Zobaczymy czy wszystkie dziwne odgłosy się skończą.
                      W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X