Ciezko odpala Kopci jak lokomotywa 2.0tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bigi6
    Classic
    • 2011
    • 34

    Ciezko odpala Kopci jak lokomotywa 2.0tdi

    Ja zapłaciłem 120 zł, chciałem dać swój płyn, ale nie było takiej możliwości, ponieważ maszyna posiad 10- cio litrowy zbiornik, w którym jest płyn tzw. fabryczny.
  • kapa9
    Drive
    • 2010
    • 88

    #2
    Ciezko odpala Kopci jak lokomotywa 2.0tdi

    Witam Zakupilem octavke 2.0 tdi po 3 porzednich 1.9 Na zimnym silniku ciezko odpala jak jest rozgrzana jest jeszcze gorzej ! i do tego przy porannym odpaleniu dosc mocno kopci kopcenie wystepuje za kazdym razem rano i za kazdym razem kiedy jej depne, na cieplym silniku troszke mniej kopci Posiadam VCDS bledow zadnych nie ma Od czego moge zaczac diagnoze ?
    L&K

    Komentarz

    • michalrh
      Rider
      • 2012
      • 322
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      tak na ślepo strzelając powiem czujnik temperatury silnika, który podając temperaturę nawet -22st C jak u mnie [a na dworze +15st. C] może komputer podawać za dużą do przepalenia dawkę paliwa i stąd kopcenie.
      Dodam że u mnie też nie było błędów.
      był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
      jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



      komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

      Komentarz

      • kapa9
        Drive
        • 2010
        • 88

        #4
        odlacze jutro zobaczymy
        L&K

        Komentarz

        • śliweers
          Drive
          • 2013
          • 71

          #5
          jak masz vcdsd-a wejdź silnik bloki pomiarowe i 13 grupa na odpalonym silniku sprawdź dawkę wtrysku!! moim zdaniem leeje
          Mój Szkodnik O1 ASZ
          Pilnie poszukuje kpl zderzak przód octavia rs(z kratkami)oryginalny ewentualnie po znalezieniu do sprzedania kpl zderzak po facelift

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Wykonaj pełną diagnostyke statyczną... ale jak dla mnie to cos niedobrego sie dzieje z poczciwym BKD...
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • śliweers
              Drive
              • 2013
              • 71

              #7
              dla mnie jest sprawa jasna padniętego pompo-wtrysku no ale niech kolega sprawdzi jak pisałem wcześniej. i pokaże fotkę z dawkami wtrysku
              Silnik>bloki pomiarowe> i wpisz 13 grupę zatwierdź ( silnik musi pracować bd miał podane wartości w4 rzędach od góry do dołu analogicznie 1,2,3,4 cylinder zroob screen i wstaw nam powiemy co dalej czy masz się martwić kosztami czy trzeba szukać jakiejś drobnostki pozdrawiam
              Mój Szkodnik O1 ASZ
              Pilnie poszukuje kpl zderzak przód octavia rs(z kratkami)oryginalny ewentualnie po znalezieniu do sprzedania kpl zderzak po facelift

              Komentarz

              • kapa9
                Drive
                • 2010
                • 88

                #8
                Wiedz wygloda na to ze wszystkie wtryski sa do wymiany
                Note:  This blog post outlines upcoming changes to Google Currents for Workspace users. For information on the previous deprecation of Googl...


                [ Dodano: Sro 02 Paź, 13 07:28 ]
                podpowie ktos cos ?
                L&K

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Z tego czegos co zamiesciles (bo ciezko to nazwac logami) nie wyglada zeby cos zlego działo sie z pompkami.
                  Sprawdz cisnienia na pompach paliwowych i dobrze by bylo zweryfikowac wałek rozrządu plus szklanki.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • kapa9
                    Drive
                    • 2010
                    • 88

                    #10
                    Ok moge zrobie logi statyczne ktore grumpy ?
                    L&K

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Nagrzej porzadnie auto.
                      Zaloguj
                      Statyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #13
                        W tych logach naprawde nie ma nic zlego. Moze opisz dokladnie jak sie zachowuje auto... co sie dzieje.
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • kapa9
                          Drive
                          • 2010
                          • 88

                          #14
                          jak jest zimne auto to odpala normalnie ale juz jak jest rozgrzane to ciezko odpala (trzeba pokrecici przynajmniej z 5s) Mialem podobna sytacje w golfie MK4 1.9tdi koles mi powiedzial ze to problem z pompa paliwa Ale auto zostalo sprzedane Czytalem gdzies ze to moze byc tez problem mapami komputera ze trzeba wgrac nowy soft
                          Podczas odpalenia rano chmura czarnego dymu (kopci ) podczas przyspiesznia czarna chmora z tylu za autem (gdy jest zimny) kiedy sie rozgrzeje nie kopci az tak bardzo podczas przyspieszania

                          [ Dodano: Pią 04 Paź, 13 18:02 ]
                          Jakies pomysly ? cos jeszcze sprawdzic ?
                          L&K

                          Komentarz

                          Pracuję...